Wie heeft het over onafhankelijk willen zijn ? Wij moeten toch ook van ons afval af ?quote:Op maandag 30 november 2009 15:01 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Dames en heren, een typisch voorbeeld van die Friesche kut mentaliteit.
Als jullie zo graag lekker onafhankelijk willen zijn en origineel willen lijken door al onze gewoontes over te nemen maar dan net iets anders d.m.v. van bijv. dat gekke kut dialect van jullie, verkas dan lekker naar een leeg eiland.
MOAR FRYSLAN WAS EERST MAngG, ONSER TAAL IST OUDER DAN UT NIEDERLANDSCH JAH >< BOHHH
Tja, het is maar wat je afgunst noemt. Leeuwarden is de armste stad van Nederland en dat is goed aan de bevolking te zien. Geen enkele stad in West Europa waar je meer kampers gaat vinden.quote:Op maandag 30 november 2009 15:34 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat blijft ook grappig ja, de afgunst van de dorpbewoners richting Leeuwarden.
Oh kom op.quote:Op maandag 30 november 2009 15:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wie heeft het over onafhankelijk willen zijn ?
Ook leuk trouwens: Elke keer zodra het over onafhankelijkheid van Friesland of Limburg ofzo gaat zijn degenen die het hardst zeuren dat deze provincies kut zijn altijd ook degenen die het hardst roepen dat ze onderdeel van Nederland moeten blijvenquote:Op maandag 30 november 2009 15:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wie heeft het over onafhankelijk willen zijn ? Wij moeten toch ook van ons afval af ?
Nogmaals wij Leeuwarders zijn dubbel de lul, gehaat door de echte Friezen maar ook nog steeds door de rest van Nederland.quote:
Haha ik weet hoe je je voeltquote:Op maandag 30 november 2009 15:40 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Nogmaals wij Leeuwarders zijn dubbel de lul, gehaat door de echte Friezen maar ook nog steeds door de rest van Nederland.Achja Friesland bash topics zijn zoooo 2007.
Dit.quote:Op maandag 30 november 2009 15:39 schreef L-uuc het volgende:
[..]
Ook leuk trouwens: Elke keer zodra het over onafhankelijkheid van Friesland of Limburg ofzo gaat zijn degenen die het hardst zeuren dat deze provincies kut zijn altijd ook degenen die het hardst roepen dat ze onderdeel van Nederland moeten blijven
imperialisme
Niets aan toe te voegen. Wij Leeuwarders zijn gehaat door beide kanten.quote:Op maandag 30 november 2009 15:40 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Nogmaals wij Leeuwarders zijn dubbel de lul, gehaat door de echte Friezen maar ook nog steeds door de rest van Nederland.Achja Friesland bash topics zijn zoooo 2007.
Geen genotquote:Op maandag 30 november 2009 15:41 schreef bascross het volgende:
[..]
Niets aan toe te voegen. Wij Leeuwarders zijn gehaat door beide kanten.
Ik denk dat Leeuwarden maar onafhankelijk moet worden van Friesland én van Nederland.quote:
Algemeen bekend omdat er in 2006 een partijtje was die dat wouquote:Op maandag 30 november 2009 15:38 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Oh kom op.
Het is algemeen bekend dat Friesland als onafhankelijk land binnen Nederland beschouwd wilt worden.
Voorbeeldje: 'Friesland moet onafhankelijk worden'
Lijkt me een goed plan.quote:Op maandag 30 november 2009 15:44 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Ik denk dat Leeuwarden maar onafhankelijk moet worden van Friesland én van Nederland.
Dat was slechts een voorbeeld.quote:Op maandag 30 november 2009 15:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Algemeen bekend omdat er in 2006 een partijtje was die dat wou
Zelfs onder de leden van de FNP is dat maar een minderheid.quote:Op maandag 30 november 2009 15:45 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Dat was slechts een voorbeeld.
Vraag maar eens rond, ik durf te wedden dat de meeste Friezen Friesland graag als een onafhankelijk land willen zien.
Nee, dat hoeft van mij niet. Ik hou van Nederland.quote:Op maandag 30 november 2009 15:44 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Ik denk dat Leeuwarden maar onafhankelijk moet worden van Friesland én van Nederland.
Idd kom ons bashen Groningers.... :Squote:Op maandag 30 november 2009 15:48 schreef Nobu het volgende:
En waarom zitten er zo weinig Groningers in dit topic, zo is er geen lol aan te beleven natuurlijk.
Ik ook maar het moet wel van 2 kanten komen hequote:Op maandag 30 november 2009 15:49 schreef bascross het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft van mij niet. Ik hou van Nederland.
WEST FRIESLAND IS GEEN FRIESLAND MAAR NOORD HOLLAND.quote:Op maandag 30 november 2009 08:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En het overmatige drankgebruik onder jongeren is heel normaal in friesland. Jaja daar mogen jullie trots op zijn.
Van de Friese jongeren tussen de 12 en 16 jaar is 43 procent een zware alcoholgebruiker (een jongere die 5 of meer alcoholische drankjes tijdens één gelegenheid heeft gedronken in de afgelopen vier weken). Het aantal jongeren dat de afgelopen jaren met alcoholproblemen in het Westfries Gasthuis is beland, steeg van 2005 tot en met 2007 met 500 procent.
Van de West-Friese ouders vindt 75 procent van de ouders het drankgebruik van hun kinderen geen probleem, heeft zich erbij neergelegd of zegt er niets van. De gemiddelde leeftijd waarop West-Friese jongeren voor het eerst drinken is 12,1 jaar. Inmiddels is het wetenschappelijk bewezen dat kinderen en jongeren wiens ouders hen de alcohol verbieden, aantoonbaar minder alcohol gebruiken.
Het hoge alcoholgebruik door jongeren zorgt voor veel gezondheidsrisico’s en ook voor maatschappelijke problemen. Overmatig alcoholgebruik is schadelijk voor de ontwikkeling van de hersenen van jongeren. Jongeren die een aantal jaren overmatig alcohol gebruiken, hebben vaak als gevolg daarvan leer- en geheugenproblemen. Dit heeft bijvoorbeeld invloed op de schoolprestaties en het uiteindelijk bereikte schoolniveau. Bovendien blijkt uit onderzoek dat wie jong begint met overmatig alcohol drinken, in zijn latere leven een sterk verhoogd risico loopt op problemen met alcoholgebruik. De ondervonden problemen lopen uiteen van drinken om zorgen te vergeten of meer zelfvertrouwen te krijgen tot black-outs door drankgebruik, stiekem drinken, maaltijden overslaan, alcoholongevallen, regelmatige dronkenschap/katers en sociale problemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |