Hallo, ik deed ook mee!quote:Op zondag 29 november 2009 19:21 schreef Lonker het volgende:
Stem op mij
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! SINT AVATAR
Jij bent toch de man in huis?quote:Op zondag 29 november 2009 19:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
FUUUUUUUUUUUU, mijn vriendin wilt boer zoekt hoer zien.
Fuck it!
Vrouwen aan de topquote:Op zondag 29 november 2009 19:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
Fuck it!
Simpsons op Comedy Centralquote:
VERTEL WIE DE MAN IS EN SLA HAAR.quote:Op zondag 29 november 2009 20:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik het NOS journaal.
Wel om en om zo kijken, zij eerst dat boer zoekt kanker daarna ik misbruikers, ze loopt nu al half te janken dat ik altijd mijn zin moet hebben en dat we altijd 'klote' programma's moeten kijken alleen wat ik wil.Ja hallo, jij wilt altijd dat we 'gezellig' tv gaan kijken samen en dan ga ik echt niet naar GTST kijken of zo.
Kanker op.
hahah Cooper zit onder de plakquote:Op zondag 29 november 2009 19:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
Fuck it!
Heldquote:Op zondag 29 november 2009 19:48 schreef Stephan1237 het volgende:
Heb voor 3keernix+Lonker gestemd , nog 42 minuten voor wegmisbruikers
quote:Op zondag 29 november 2009 20:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik het NOS journaal.
Wel om en om zo kijken, zij eerst dat boer zoekt kanker daarna ik misbruikers, ze loopt nu al half te janken dat ik altijd mijn zin moet hebben en dat we altijd 'klote' programma's moeten kijken alleen wat ik wil.Ja hallo, jij wilt altijd dat we 'gezellig' tv gaan kijken samen en dan ga ik echt niet naar GTST kijken of zo.
Kanker op.
quote:Op zondag 29 november 2009 20:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
VERTEL WIE DE MAN IS EN SLA HAAR.
Pff.. kan ze niet op uitzending gemist dat programma terugkijken?quote:Op zondag 29 november 2009 20:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik kijk altijd wel wat ik wil hoor, alleen af en toe op zondag niet.![]()
Nou als je dat al onder de plak noemt, af en toe op zondag eens mijn wijfs zin geven wat er op TV komt.quote:
Doet ze al zovaak.quote:Op zondag 29 november 2009 20:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pff.. kan ze niet op uitzending gemist dat programma terugkijken?
Wat, trekt iemand zich er wat van aan dan? Hebben we de afgelopen 2 uur over SBS gepraat?quote:Op zondag 29 november 2009 20:15 schreef Doler12 het volgende:
Het gaat een beetje langzaam hier dankzij die nieuwe regels!
Wie ben jij dan weer?quote:Op zondag 29 november 2009 20:20 schreef busfoto.nl het volgende:
Die achtervolging bij Wegmisbruikers is een herhaling en ook al vrij oud (begin 2008). Achtervolging eindigt bij ouders thuis van de jongen op de brommer.
regelsquote:Op zondag 29 november 2009 20:15 schreef Doler12 het volgende:
Het gaat een beetje langzaam hier dankzij die nieuwe regels!
Bedankt voor de spoiler!quote:Op zondag 29 november 2009 20:20 schreef busfoto.nl het volgende:
Die achtervolging bij Wegmisbruikers is een herhaling en ook al vrij oud (begin 2008). Achtervolging eindigt bij ouders thuis van de jongen op de brommer.
Anti spam maatregel door een fanatieke admin.quote:Op zondag 29 november 2009 20:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
regels
en hey.. een vrouwelijke andre hazes is best het bespreken waard
En ik haal de cola voor de minderjarigenquote:
Het is het laatste stukquote:Op zondag 29 november 2009 20:23 schreef Biskwie het volgende:
[..]
doe mij maar een appel puntje... met verse slagroom aub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |