Ja, een foto met jou erin dus hè! Mooie schoenen!quote:Op zondag 29 november 2009 18:57 schreef Merel het volgende:
En de buit van vanmiddag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dus een zwarte broek die mij beter staat dan het model op de Esprit-site, dus daar doe ik geen plaatje van
Ja, komt morgen! Vanavond is t even opruimen en bijkomen, morgen ga ik foto's uploaden en plaatsen.quote:
Ja, al zou het wel zonder kunnen. Ik wil alleen niet zonder ivm wiebelgevaarquote:Op zondag 29 november 2009 17:06 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hmmm misschien dinsdag ochtend maar eens naar toe, en dan deze voor de zekerheid meenemen zodat ik kan ruilen als ze een mooiere hebben.
houd jij er wel een bh onder aan als je hem aandoet?
Pics?quote:Op zondag 29 november 2009 19:33 schreef Blurred86 het volgende:
oh; en ik heb vandaag ein-de-lijk een nieuwe winterjas gevonden
Ik zal het proberen. het lijkt me inderdaad wel goed om met mijn neus op de feiten gedrukt te worden. en het lijkt me fijn om een steuntje in de rug te hebben als het even tegen zit, dat ikdan hier mijn gal kan spuien...quote:Op zondag 29 november 2009 18:41 schreef sigme het volgende:
[..]
In dat geval helpt het (vind ik) om hier braaf te posten of je dat ook gedaan hebt, zfn.
Omdat het je met de neus op feiten drukt wanneer het je af-en-toe niet lukt, en dat af-en-toe blijjkt 5 x per week te zijn, bijvoorbeeld.
Nee, die's mod op KLBquote:Op zondag 29 november 2009 19:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zien, Blurred, zien!![]()
*schuift Mo nog wat broodjes/random andere etenswaren (broccoli?) toe*![]()
Wel kudos (mwehe ik tikte ludos. Dat was toch de Bad Guy bij GTST/Pittige Tijden?)
Het is gewoon een zwarte broek. En zwarte broeken willen niet goed op de foto heb ik net ontdektquote:Op zondag 29 november 2009 18:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, een foto met jou erin dus hè! Mooie schoenen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |