ik ookquote:Op maandag 30 november 2009 11:41 schreef Ladylike het volgende:
appel en sinaasappel/mandarijn (en sommigen doen banaan) door de witlofsalade
Oh fuck ik heb nu echt honger
Jaquote:
jij bent een echte vleeseterquote:Op maandag 30 november 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ph is een man, ik snap zijn uitspraak wel
maar ik kies iig voor de sabel
Wanneer kan ik aanschuiven?quote:Op maandag 30 november 2009 11:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ook![]()
maar een goed ijsberg salade of rucola salade met pijnboompitten en een lekkere dressing![]()
en dat bij een lekkere grote biefstuk![]()
Ik probeerde mn eigen verjaardag stil te houdenquote:
lukt best aardig zoquote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik probeerde mn eigen verjaardag stil te houden
Top, ik verwittig alvast de rest van mn harem dat ik een weekje voor jou inplanquote:
Soms compleet rauwquote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent een echte vleeseter
![]()
Dan had je nu ook niets gezegdquote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik probeerde mn eigen verjaardag stil te houden
Hier is het niet ergquote:
vraagt schijding aan ....quote:
Ow, nou dan: Feli schatquote:Op maandag 30 november 2009 11:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
Hier is het niet erg
maar al die zoenende collega's
dat zal best pijn doenquote:
quote:
lijkt me ookquote:
Waar is hij eigenlijk? Post hij nog wel eens?quote:Op maandag 30 november 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ph is een man, ik snap zijn uitspraak wel
maar ik kies iig voor de sabel
Proficiat Aarti.quote:Op maandag 30 november 2009 11:58 schreef Aarti het volgende:
Hier is het niet erg
maar al die zoenende collega's
hij is wel weer terugquote:Op maandag 30 november 2009 12:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar is hij eigenlijk? Post hij nog wel eens?
Weer een andere avatar, merk dat ik veel op die dingen let.quote:Op maandag 30 november 2009 12:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij is wel weer terug
SYTYCD NL/BE #13 Wie Van de Vier?
kloptquote:Op maandag 30 november 2009 12:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weer een andere avatar, merk dat ik veel op die dingen let.
typt dat niet moeilijk achter de laptopquote:
Is altijd makkelijker dan van achter een pc.quote:Op maandag 30 november 2009 12:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
typt dat niet moeilijk achter de laptop![]()
*proestquote:Op maandag 30 november 2009 12:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is altijd makkelijker dan van achter een pc.
Ja.quote:
Als jij niet braaf in bed blijft om uit te zieken, duurt t lang.quote:Op maandag 30 november 2009 12:33 schreef Muck het volgende:
Mweh, hoe lang duurt een longontsteking?
ja, dat blijkt, want ik stond vanmorgen dubbelgevouwen te hijgen als een molenpaard door het wandelingetje van het station naar huisquote:Op maandag 30 november 2009 12:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Als jij niet braaf in bed blijft om uit te zieken, duurt t lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |