wat een kutkick ik had gehoopt dat TS zou vertellen dat hij het meisje in kwestie had aangeduwdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:44 schreef xCharlott het volgende:
Het is waarschijnlijk nogal zinloos om op dit topic nog te gaan reageren, maar wil toch even mijn mening kwijt.
In drie kwart van de reacties wordt aangegeven dat het echt niet kan en ''achterlijk'' is... Mensen, leef je een beetje in. Liefde maakt blind en je gevoelens kun je niet sturen, daarbij is het niet strafbaar of zoiets dergelijks om diegene te benaderen na dat ze van school af is. Gewoon doen dus.
Natuurlijk heb je altijd mensen die negatieve reacties zullen geven en het niet zullen begrijpen, maar het belangrijkste is hoe jullie je erbij voelen. Wordt vooral niet emotioneel afhankelijk van de mening van anderen, die zijn gewoon niet ''open-minded'' genoeg
Maar goed, dit ging over het feit dat jij gevoelens hebt/had voor een leerling, die jij evt. wou benaderen ná dat ze van school af was en dus niet meer je leerling is? Dit zou de situatie alleen maar makkelijker moeten maken, toch?
Persoonlijk hoop ik echt dat je je hart hebt gevolgd.
Nou anders ik wel!!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:47 schreef gers het volgende:
[..]
wat een kutkick ik had gehoopt dat TS zou vertellen dat hij het meisje in kwestie had aangeduwd
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:44 schreef xCharlott het volgende:
Het is waarschijnlijk nogal zinloos om op dit topic nog te gaan reageren, maar wil toch even mijn mening kwijt.
In drie kwart van de reacties wordt aangegeven dat het echt niet kan en ''achterlijk'' is... Mensen, leef je een beetje in. Liefde maakt blind en je gevoelens kun je niet sturen, daarbij is het niet strafbaar of zoiets dergelijks om diegene te benaderen na dat ze van school af is. Gewoon doen dus.
Natuurlijk heb je altijd mensen die negatieve reacties zullen geven en het niet zullen begrijpen, maar het belangrijkste is hoe jullie je erbij voelen. Wordt vooral niet emotioneel afhankelijk van de mening van anderen, die zijn gewoon niet ''open-minded'' genoeg
Maar goed, dit ging over het feit dat jij gevoelens hebt/had voor een leerling, die jij evt. wou benaderen ná dat ze van school af was en dus niet meer je leerling is? Dit zou de situatie alleen maar makkelijker moeten maken, toch?
Het is nog altijd wel een keuze wat je met je verliefdheid doet. Dat is oa een verschil tussen ons en dieren. Gelukkig kunnen we meer dan 1 keer verliefd worden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:44 schreef xCharlott het volgende:
Als mededocent zeg ik: absoluut niet doen. Behalve dat ik denk dat de relatie toch geen lang leven beschoren zou zijn (ze gaat studeren ffs!), en de relatie op een verkeerde manier zou zijn ontstaan (leerling-leraar verhouding), zorgt het ook voor een boel gedonder op school. En terecht. Een leraar staat voor de klas om te doceren en op te voeden. Niet als potentieel relatiemateriaal.quote:Op zondag 29 november 2009 18:14 schreef Favorieten het volgende:
Ter informatie: zij is 18 doet vwo.
Dat er gedoe van komt lijkt mij bijna logisch. Maar het is de vraag in welke mate. Ik heb het idee dat dit in het begin behoorlijk wat zal zijn maar na verloop van tijd neemt dit wel weer af.
Ga je nog lang dat quasi-diepzinnige Engels opdreunen in deze topic?quote:Op maandag 30 november 2009 11:38 schreef Copycat het volgende:
A wise man has the power to reason away ...
Hier mee eens trouwens. Het is niet dat ik er een taboe van wil maken, maar een buitengewoon onverstandig besluit is het zeker.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:20 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Als mededocent zeg ik: absoluut niet doen. Behalve dat ik denk dat de relatie toch geen lang leven beschoren zou zijn (ze gaat studeren ffs!), en de relatie op een verkeerde manier zou zijn ontstaan (leerling-leraar verhouding), zorgt het ook voor een boel gedonder op school. En terecht. Een leraar staat voor de klas om te doceren en op te voeden. Niet als potentieel relatiemateriaal.
Kom op zeg, lekker laten gaan is net zo makkelijk als jij het jezelf maakt. Als je die 'verliefdheid' blijft voeren is het moeilijk, verbreek je radicaal de banden is het makkelijk. Niet net doen of zij de enige op de wereld is.quote:Op zondag 29 november 2009 17:57 schreef Favorieten het volgende:
[..]
Voor de reacties van collega's ben ik eigenlijk minder bang dan van leerlingen. Lekker laten gaan is makkelijker gezegd dan gedaan.
Michael McDonald is zo diepzinnig niet. Maar je bent inmiddels bij de tijd.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:33 schreef Friek_ het volgende:
Ga je nog lang dat quasi-diepzinnige Engels opdreunen in deze topic?
Dus mensen die zo'n relatie afkeuren zijn niet open-minded genoeg?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:44 schreef xCharlott het volgende:
Liever quasi-diepzinnig Engels dan een moderator die het heeft over "deze topic".quote:Op zondag 6 februari 2011 02:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ga je nog lang dat quasi-diepzinnige Engels opdreunen in deze topic?
Zolang ze niet minderjarig is en de leeftijdsverschil niet al te groot is zou ik ook zeggen ga ervoor! (boeie dus)quote:Op zondag 29 november 2009 18:00 schreef denz09 het volgende:
Gewoon doen trek je niks aan van de haters je weet zelf
Lees eens door. En deze ook gaarne. Volgende keer niet meer zo slim doen, hè?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:41 schreef macondo het volgende:
[..]
Liever quasi-diepzinnig Engels dan een moderator die het heeft over "deze topic".
niet iedereenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:16 schreef VonHinten het volgende:
Ik vind het bijzonder dat iedereen hier zomaar over de verhouding docent <--> leerling heenstapt. Dat is geen gelijkwaardige relatie, zelfs niet als leerling 18 of 19 jaar ('volwassen') is.
Meh, ik bedoelde alle mensen die 'doen! wat houdt je tegen?!' roepenquote:
Nou ja, ik vind het al apart dat je op zo'n manier naar een leerling kijkt. Dat je wacht tot het geen leerling meer is doet daar niets aan afquote:Op maandag 7 februari 2011 17:58 schreef Deliah het volgende:
Als ze wachten totdat er geen sprake meer is van een leraar-leerling-situatie zie ik het probleem niet.
En daar heb je speciaal een profiel voor aangemaakt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 05:58 schreef Fietszadel95 het volgende:
Ik kan het niet beter formuleren dan "niet doen", de nadelen wegen zwaarder. Ik betwijfel of jullie relatie geheim zal worden gehouden en ik betwijfel of jullie relatie lang zal duren en/of het de druk aankan. 1 ding is zeker: je zal je functie als leraar niet correct meer kunnen uitoefenen.
Bovendien maakt het niet uit wanneer je een relatie begint met een leerling. Het wordt gezien als fout, ook al ben je technisch gezien niet meer haar leraar.
Ik snap dat je waarschijnlijk verliefd ben, maar denk alsjeblieft goed na voordat je de beslissing neemt. Als leerling zijnde kan ik je vertellen dat dit niet gewaardeerd wordt door leerlingen en ze anders naar je zullen kijken. Face it: we zijn nog niet zo ver in acceptatie. En áls je dit toch doet, dan zou je mentaal HEEL GOED voorbereid moeten zijn op wat je te wachten staat, en dat meisje ook.
Laat, don't care, hoop dat je er wat aan hebt.
laatste bezoek: 627 dagen, 21 uur geleden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:24 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Kunnen we wel de vraag stellen hoe het afgelopen is
Favorieten heeft in geen enkel ander draadje gepost. Een kloontje dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:50 schreef alors het volgende:
[..]
laatste bezoek: 627 dagen, 21 uur geleden.
...ik zou er niet te lang op blijven wachten...
..twee jaar geleden. Kutkick dit topic zeg.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:49 schreef Monco10 het volgende:
Ik denk dat TS alleen maar geil is was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |