niet iedereenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:16 schreef VonHinten het volgende:
Ik vind het bijzonder dat iedereen hier zomaar over de verhouding docent <--> leerling heenstapt. Dat is geen gelijkwaardige relatie, zelfs niet als leerling 18 of 19 jaar ('volwassen') is.
Meh, ik bedoelde alle mensen die 'doen! wat houdt je tegen?!' roepenquote:
Nou ja, ik vind het al apart dat je op zo'n manier naar een leerling kijkt. Dat je wacht tot het geen leerling meer is doet daar niets aan afquote:Op maandag 7 februari 2011 17:58 schreef Deliah het volgende:
Als ze wachten totdat er geen sprake meer is van een leraar-leerling-situatie zie ik het probleem niet.
En daar heb je speciaal een profiel voor aangemaakt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 05:58 schreef Fietszadel95 het volgende:
Ik kan het niet beter formuleren dan "niet doen", de nadelen wegen zwaarder. Ik betwijfel of jullie relatie geheim zal worden gehouden en ik betwijfel of jullie relatie lang zal duren en/of het de druk aankan. 1 ding is zeker: je zal je functie als leraar niet correct meer kunnen uitoefenen.
Bovendien maakt het niet uit wanneer je een relatie begint met een leerling. Het wordt gezien als fout, ook al ben je technisch gezien niet meer haar leraar.
Ik snap dat je waarschijnlijk verliefd ben, maar denk alsjeblieft goed na voordat je de beslissing neemt. Als leerling zijnde kan ik je vertellen dat dit niet gewaardeerd wordt door leerlingen en ze anders naar je zullen kijken. Face it: we zijn nog niet zo ver in acceptatie. En áls je dit toch doet, dan zou je mentaal HEEL GOED voorbereid moeten zijn op wat je te wachten staat, en dat meisje ook.
Laat, don't care, hoop dat je er wat aan hebt.
laatste bezoek: 627 dagen, 21 uur geleden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:24 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Kunnen we wel de vraag stellen hoe het afgelopen is
Favorieten heeft in geen enkel ander draadje gepost. Een kloontje dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:50 schreef alors het volgende:
[..]
laatste bezoek: 627 dagen, 21 uur geleden.
...ik zou er niet te lang op blijven wachten...
..twee jaar geleden. Kutkick dit topic zeg.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:49 schreef Monco10 het volgende:
Ik denk dat TS alleen maar geil is was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |