Kom, zegt me vriendin, laten we even de stad ingaan vanmiddag voor sinterklaas. Het is koopzondag, gezellig, en is het ook nog niet zo druk.
Nou.... Ze heeft wel vaker domme ideeen maar deze sloeg alles. sjongejonge wat was het druk.
Op kilometers afstand van het julianaplein begon het al... Iets met een K3 concert vandaag, in de Martiniplaza Groningen. Het verkeer zat muurvast, agenten die alles toch nog een beetje in goede banen probeerden te leiden.
Dan de binnenstad. Ik heb alles eens goed kunnen bekijken want ik stond meer stil dan dat ik reed. Heb er wel een half over gedaan om een parkeerplekje te vinden.
Opvallend genoeg viel de drukte in de Herestraat wel mee. Maar koopjes???? Die waren er niet echt.
De stad uit was natuurlijk ook een hel. En het megairritante is het voordringen van medeweggebruikers. Kruip door sluip door op het laatste moment er toch nog tussen wringen (10 auto's gewonnen) waardoor overig verkeer noodzakerlijkwijs tot stilstand komt. En hup weer een stoplichtcylus van 5 minuten extra.
Walgelijk egocentrisch gedrag is dat toch. De volgende keer stap ik echt uit en spreek dat soort lui aan op hun gedrag.
Oja, heb geen kadootjes gevonden nog.
[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 29-11-2009 16:41:22 ]