quote:Op zondag 29 november 2009 19:33 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Right, daarom zie ik af en toe 5 jarige jongetjes hun moeder slaan en doet de moeder niets terug. Daarom zijn vrouwen niets meer dan breeding stations die hun leven thuis moeten spenderen met het huis schoonmaken, boodschappen doen, koken en de kinderen van en naar school sturen - als ze dat laatste al doen.
Maar een paar woorden van mijn kant gaat jouw staat van dwaasheid niet oplossen. Als je het nog niet door had, iedereen hier op het forum lacht hard om jouw posts omdat je zulke domme dingen roept die simpelweg belachelijk zijn. Het ergste is dan nog wel dat je er 100% achter staat.
En waar in de islam niet-moslims dus niet gelijkwaardig behandeld worden.quote:Op zondag 29 november 2009 19:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Die hangen geen islam aan. maar die hangen wel de grondwet aan waarin staat dat iedereen gelijk is.
klopt, zie mijn kaartje dat ik eeder postte, alleen in het uiterste westen stemde men anders (en Bazel)quote:Op zondag 29 november 2009 19:38 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Zürich is de grootste stad van Zwitserland, stemt ook tegen. Als je de uitslag ziet, zie je een andere verdeling: de Franstaligen zijn tegen een verbod, de rest van het land (op Basel na) is voor.
Nee hoorquote:Op zondag 29 november 2009 19:38 schreef RAVW het volgende:
[..]
FOUT !!!!
Een Moslim moet zich houden aan de regels van het land .. en niet andersom...
Een geloof staat nooit boven de wet ..
Vooroordelen? Dan zou ik een oordeel maken zonder de situatie ervaren te hebben. Ik heb blijkbaar meerdere ervaringen ondergaan waaruit deze mening voortvloeit, dus plat gezegd - wat lul je nou? Daarnaast ben ik in meerdere islamitische landen geweest en heb het daar met m'n eigen ogen kunnen zien.quote:Op zondag 29 november 2009 19:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat een vooroordelen. Ik snap je angst wel, enkel jou redenenen en vooroordelen zijn net als de vooroordelen van een Duitser over Nederlanders.
Als ik jouw was zou ik eerst onderzoeken en kennis opdoen voordat je zomaar iets rommelig roept.
Nou, dat wordt nergens verplicht hier in Nederland. Wat een vrijheid hebben we eigenlijk hier. Voor iedereen die hier woont. Mag best eens gezegd worden.quote:Op zondag 29 november 2009 19:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor
Een moslim dient zich aan de regels te houden van de Islam.
en een moslim moet ook de wetten respecteren waar hij woonbaar is in elke land.
maar voor de moslims geldt de wet van de Islam en hij dient de wetten waar hij woonbaar is te respecteren en na te volgen alleen als dat niet tegenstrijdig is tegen de Islam. daarmee bedoel ik verplicht alcohol en verplicht varkensvlees eten.
Het is een godsdienst voor iedereen. Enkel de Arabieren hebben de primeur gehad.quote:Op zondag 29 november 2009 19:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
JIj gelooft natuurlijk dat de islam is geopenbaard door Allah. Mag jij geloven, daar stoor ik je niet mee.
Maar niet-moslims weten dat Arabische volkeren de islam doen hebben laten ontstaan. Het omvat tradities en culturen van Arabische stammen die in de 7e eeuw leefden. Vandaar dat het een Arabische godsdienst is, weliswaar wel voor iedereen (ongeacht ras of kleur) toegankelijk. Feit blijft wel dat het een Arabische godsdienst is. Als jij de Koran wilt begrjipen, dien je het in het Arabisch te lezen. Naar welk land gaan moslims voor pelgrimstocht? Saoedi-Arabie. Waar staat de Kaaba? Saoedi-Arabie. Waar heeft Mohammed geleefd? Saoedi-Arabie.
Ik heb nog nooit gehoord dat je ergens verplicht alcohol moet drinken en vlees moet eten..quote:Op zondag 29 november 2009 19:41 schreef Meki het volgende:
[..]
daarmee bedoel ik verplicht alcohol en verplicht varkensvlees eten.
Wat zeur je dan over een verbod op minaretten in Zwitserland?quote:Op zondag 29 november 2009 19:41 schreef Meki het volgende:
Met jou valt echt niet te discussieren.quote:Op zondag 29 november 2009 19:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is een godsdienst voor iedereen. Enkel de Arabieren hebben de primeur gehad.
Als de Islam een Arabische godsdienst was dan was de Islam enkel gebleven in S. Arabie
Maar nee Islam is nu over de hele wereld. En het is de tweede godsdienst ter wereld.
Ik geloof dat niet alleen, alle moslims geloven dat
Indonesie is Islamitische land taal= indonesisch
Turkije is Islamitsche land taal=turks
Dat mag zeker gezegd worden. En daar profiteren moslims dus van. Waarbij moslims hun geloof willen verspreiden waarin in hun geloof niet-moslims niet dezelfde rechten hebben als moslims.quote:Op zondag 29 november 2009 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dat wordt nergens verplicht hier in Nederland. Wat een vrijheid hebben we eigenlijk hier. Voor iedereen die hier woont. Mag best eens gezegd worden.
Dat wordt ook niet in de wet vast gelegd.quote:Op zondag 29 november 2009 19:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor
Een moslim dient zich aan de regels te houden van de Islam.
maar voor de moslims geldt de wet van de Islam en hij dient de wetten waar hij woonbaar is te respecteren en na te volgen alleen als dat niet tegenstrijdig is tegen de Islam. daarmee bedoel ik verplicht alcohol en verplicht varkensvlees eten.
Komt er eentje achter :pquote:Op zondag 29 november 2009 19:46 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Met jou valt echt niet te discussieren.
Of een boerkaverbod, of een hoofddoekverbod, of openbaar onderwijs..quote:Op zondag 29 november 2009 19:45 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wat zeur je dan over een verbod op minaretten in Zwitserland?
Edit: klopt ja.quote:Op zondag 29 november 2009 19:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Of een boerkaverbod, of een hoofddoekverbod, of openbaar onderwijs..
Verbaast me niets, Zwitsers zijn oerconservatief, die hechten aan traditie. En waarom ook niet? Het werkt al minimaal 800 jaar prima, waarom zou je dat veranderen?quote:Op zondag 29 november 2009 19:40 schreef qonmann het volgende:
[..]
klopt, zie mijn kaartje dat ik eeder postte, alleen in het uiterste westen stemde men anders (en Bazel)
Omdat het tijgenstrijdig is tegen de Zwitsere grondwet vandaar.quote:Op zondag 29 november 2009 19:45 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wat zeur je dan over een verbod op minaretten in Zwitserland?
Yep, niets aan toe te voegen en ze gaan het ook niet veranderen.quote:Op zondag 29 november 2009 19:54 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Verbaast me niets, Zwitsers zijn oerconservatief, die hechten aan traditie. En waarom ook niet? Het werkt al minimaal 800 jaar prima, waarom zou je dat veranderen?
quote:Op zondag 29 november 2009 19:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat het tijgenstrijdig is tegen de Zwitsere grondwet vandaar.
Je kent de grondwet niet eensquote:Op zondag 29 november 2009 19:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Met jouw helemaal niet. Zulke wetten die gemaakt worden worden enkel gemaakt om de moslims te pesten en om hun rechten af te pakken. De verborgen agenda van Europa werkt niet bij de moslims.quote:Op zondag 29 november 2009 19:46 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Er is ook niemand die hem serieus neemt hier.quote:Op zondag 29 november 2009 19:46 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Jullie willen mijn mond snoeren, vergeet dat maar !!quote:Op zondag 29 november 2009 20:01 schreef qonmann het volgende:
[..]
Er is ook niemand die hem serieus neemt hier.
Echt waar? Is er een artikel dat minaretten verbiedt in de Zwitserse grondwet? Gauw exporteren naar de europese grondwet, dat artikelquote:Op zondag 29 november 2009 19:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Rechten?quote:Op zondag 29 november 2009 19:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Met jouw helemaal niet. Zulke wetten die gemaakt worden worden enkel gemaakt om de moslims te pesten en om hun rechten af te pakken. De verborgen agenda van Europa werkt niet bij de moslims.
hahaha ja nog even ..quote:Op zondag 29 november 2009 19:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Met jouw helemaal niet. Zulke wetten die gemaakt worden worden enkel gemaakt om de moslims te pesten en om hun rechten af te pakken. De verborgen agenda van Europa werkt niet bij de moslims.
Het kan nog net, nu de niet-moslims nog in de meerderheid zijn..quote:Op zondag 29 november 2009 20:04 schreef Hathor het volgende:
Prima zaak, al had ik van de Zwitsers ook niets anderes verwacht. Eigenlik zou er hier ook zo'n referendum moeten komen, maar de uitslag lijkt me bij voorbaat al vast te staan.
Daarom zijn er ook zoveel spanningen met islamitische bevolkingsgroepen in niet-islamitische landen.quote:Op zondag 29 november 2009 20:05 schreef RAVW het volgende:
[..]
hahaha ja nog even ..
ik begrijp nu steeds meer waarom vele mensen MOSLIM moe worden ..
Moslims gaan ergens wonen en proberen hun regels door te drukken wat hun denken dat het van het geloof dit een correcte iets is ..
Maar als dan een land hier op even de regels gaat aan scherpen is het in eens Moslim pesten
lol Hun vragen er toch niet om dat Moslims daar gaan wonen waar hun niet helemaal thuis horen ..
En kijk eens naar diverse wijken hier in Nederland hoe lief het er daar aan toe gaat ..
maar als er dan eens iemand op staat die na jaren van "lieve moslims " even orde op zaken wil gaan stellen hebben wij het weer gedaan ...![]()
LOL laat me niet lachen zeg .. als ik zo gaat denken als een Moslim dan zullen er denk ik vele mensen zijn die een hekel aan mij zullen hebben .. maar gelukkig heb ik daar geen last van omdat ik ook al ben ik het niet met alles eens me toch gewoon netjes aan de wetten van dit land houd en iedereen respecteert zo als hij of zij is .
Islam is geen ideologiequote:Op zondag 29 november 2009 20:04 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Rechten?
Rechten voor ideologieen die andersdenkende als gelijkwaardig beschouwen ja. Niet voor intolerante ideologieen die andersdenkenden als 2e rangs burgers beschouwen.
Bullshit, Meki. De islam hoort bij Arabië zoals Vaticaanstad hoort bij Rome. De Koran is in het Arabisch geschreven en wordt onvertaalbaar geacht in islamitisch-religieuze kringen. Eenieder die zich wil verdiepen in de islam, zal zich eerst de taal moeten eigen maken die het hart vormt van de Arabische cultuur. Hoeveel dichter kan je een cultuur naderen? De islam is in het diepst van zijn wezen Arabisch, daar helpt geen moedertjelief aan.quote:Op zondag 29 november 2009 19:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is een godsdienst voor iedereen. Enkel de Arabieren hebben de primeur gehad.
Als de Islam een Arabische godsdienst was dan was de Islam enkel gebleven in S. Arabie
Maar nee Islam is nu over de hele wereld. En het is de tweede godsdienst ter wereld.
Ik geloof dat niet alleen, alle moslims geloven dat
Indonesie is Islamitische land taal= indonesisch
Turkije is Islamitsche land taal=turks
Regeren is vooruitzien, daar zijn we niet zo goed inquote:Op zondag 29 november 2009 20:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het kan nog net, nu de niet-moslims nog in de meerderheid zijn..
Nee hoor, gaat niet gebeuren, dat zou hypocriet zijn.quote:Op zondag 29 november 2009 20:07 schreef Irrem het volgende:
Nu maar wachten op de eerste bedreigingen van Al Qaida aan het adres van de 'ongelovigen in Zwitserland'
Bij ons blijft het bij spanningen.quote:Op zondag 29 november 2009 20:07 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook zoveel spanningen met islamitische bevolkingsgroepen in niet-islamitische landen.
Het is altijd weer hetzelfde liedje.
Begin jij nou meer in te zien dat steeds meer niet-moslims een afkeer aan de islam krijgen.quote:Op zondag 29 november 2009 20:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Islam is geen ideologie
Islam is een wereldgodsdienst
Ga dat maar eerst inzien voordat je weer doorgaat met onzinnige praat hier te verkondigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |