Waarom zo Engels?quote:Op zondag 29 november 2009 19:29 schreef jens007 het volgende:
Station Tilburg West zou toch vervangen worden door de naam Tilburg University? Kan er niks over vinden
Was eoa speciale happening voor in Oostende toch?>quote:Op zondag 29 november 2009 19:26 schreef trainfreak het volgende:
Een actueel fotootje van gisteren:
1601 tot 1608.
[ afbeelding ]
Ticket is ook gewoon een Nederlands woord hoor.quote:Op zondag 29 november 2009 19:49 schreef STTSJT het volgende:
Och, tegenwoordig willen ze alles in het engels hebben.
Kijk maar naar de kaart automaat, stond eerst kaartjes op en tegenwoordig (oke ook al een paar jaar) Tickets
Hoe noemden ze InterCity's vroeger eigenlijk?quote:Op zondag 29 november 2009 19:49 schreef STTSJT het volgende:
Och, tegenwoordig willen ze alles in het engels hebben.
Kijk maar naar de kaart automaat, stond eerst kaartjes op en tegenwoordig (oke ook al een paar jaar) Tickets
In Duitsland wisten de taalpuristen de KUT (Katholieke Universiteit Tilburg) wel te vinden.quote:Op zondag 29 november 2009 19:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarom zo Engels?http://www.uvt.nl/univers/nieuws/0809/16/stationwest.html
http://www.omroepbrabant.(...)rg+Universiteit.aspx
Misschien Expres?quote:Op zondag 29 november 2009 20:02 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hoe noemden ze InterCity's vroeger eigenlijk?
Tegenwoordig wel, maar het blijft een engels woord (ondanks dat hij vaak in de nederlandse taal wordt gebruiktquote:Op zondag 29 november 2009 20:01 schreef KapiteinT het volgende:
Ticket is ook gewoon een Nederlands woord hoor.
Veertig steden tempotreinquote:Op zondag 29 november 2009 20:02 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hoe noemden ze InterCity's vroeger eigenlijk?
Nee.quote:Op zondag 29 november 2009 20:01 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ticket is ook gewoon een Nederlands woord hoor.
Ja, we wouden voor de laatste keer de 16tjes fotograferen.quote:Op zondag 29 november 2009 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was eoa speciale happening voor in Oostende toch?>
Ik zie er maar 7quote:Op zondag 29 november 2009 19:26 schreef trainfreak het volgende:
Een actueel fotootje van gisteren:
1601 tot 1608.
[ afbeelding ]
De 1607 is gesloopt in 1994 ofzo.quote:
Ik ben ooit eens met zon ding zo recht de productiehal van een zinkfabriek in geredenquote:
niiiicequote:Op zondag 29 november 2009 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens met zon ding zo recht de productiehal van een zinkfabriek in gereden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Omdat DDAR of SGMm zelfs nog > VIRM isquote:Op zondag 29 november 2009 21:11 schreef knars het volgende:
overigens, als je van Gouda naar Bijlmer moet - waarom zou je dan :uberhaupt die verschrikkelijke directe stoptrein pakken? Neem een IC naar Utrecht, en daar staat om het kwartier een virm of icrm op je te wachten om je naar bijlmer te brengen.
op het moment dat ik vanuit zoetermeer de 7.22 neem, sta ik 35 op gouda.quote:Op zondag 29 november 2009 21:11 schreef knars het volgende:
overigens, als je van Gouda naar Bijlmer moet - waarom zou je dan :uberhaupt die verschrikkelijke directe stoptrein pakken? Neem een IC naar Utrecht, en daar staat om het kwartier een virm of icrm op je te wachten om je naar bijlmer te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |