Was ik vergeten weg te halen.... wist je het? Anders stel ik een nieuwe vraag....quote:Op zondag 29 november 2009 17:57 schreef De_Hertog het volgende:
Althans, dat stond er in het cyrillish
Hoe kan jij nu zo'n naam onthouden?quote:
Doe maar een nieuwe hoor. Ik kan het lezen maar weet niets van sportquote:Op zondag 29 november 2009 17:59 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Was ik vergeten weg te halen.... wist je het? Anders stel ik een nieuwe vraag....
Valery Lobanovsky was de coach van het Russische elftal in de finale van het EK van 1988, dus niet gek wanneer je dit gewoon weet.quote:Op zondag 29 november 2009 17:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hoe kan jij nu zo'n naam onthouden?
Ok, sportief. Nieuwe vraag volgt.quote:Op zondag 29 november 2009 18:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Doe maar een nieuwe hoor. Ik kan het lezen maar weet niets van sport
Okquote:Op zondag 29 november 2009 18:02 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Valery Lobanovsky was de coach van het Russische elftal in de finale van het EK van 1988, dus niet gek wanneer je dit gewoon weet.
het scheelde maar weinig wat ik had, kende de naam ook wel..quote:Op zondag 29 november 2009 17:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hoe kan jij nu zo'n naam onthouden?
dat liedje ken ik helaas wel, maar van wie het is, geen flauw idee...quote:Op zondag 29 november 2009 18:20 schreef tomtomaat het volgende:
"Annie, I'm Not Your Daddy" is hun bekendste hit.
quote:Op zondag 29 november 2009 18:28 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
dat liedje ken ik helaas wel, maar van wie het is, geen flauw idee...
je had er 3quote:
Nee..zijn naam start met een Zquote:
Denk dat je het zonder die hint ook wel geweten zou hebbenquote:
Wat hij precies gedaan heeft weet ik niet, maar hij zat in het rijtje wat we voor school moesten leren (ooit... lang geleden)quote:Op zondag 29 november 2009 18:43 schreef qonmann het volgende:
[..]
Denk dat je het zonder die hint ook wel geweten zou hebben![]()
1 DaviniaHR
2 BasOne
1 PhysicsRules
1 De_Hertog
2 GimmeGore
2 qonmann
1 Rucebo
1 Stuurloos
1 Yankee
1 tomtomaat
Behalve die 3 nog meer ?quote:Op zondag 29 november 2009 18:45 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Wat hij precies gedaan heeft weet ik niet, maar hij zat in het rijtje wat we voor school moesten leren (ooit... lang geleden)
quote:Op zondag 29 november 2009 18:39 schreef qonmann het volgende:
[..]
je had er 3
Hij niet en Luther is het ook niet
quote:
Calvijnquote:Op zondag 29 november 2009 18:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nou schreef hij al Luther, dus wie is dan de derde?
Wij hadden wat dat betreft een overenthousiaste leraarquote:Op zondag 29 november 2009 18:47 schreef qonmann het volgende:
[..]
Behalve die 3 nog meer ?
Deze 3 staan namelijk ook voor altijd in mijn geheugen gegrift, anderen heb ik later bijgeleerd
Inderdaad, van de Hussieten. Onder valse voorwendselen naar Konstanz gelokt en daar ter dood veroordeeld. Hij wordt nog steeds herdacht in Tsjechië.quote:Op zondag 29 november 2009 19:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Jan Hus?
Je zat heel dichtbij, dus blijkbaar toch ergens in je achterhoofd? Maar Ofyles was eerder en wist het gewoon zo te zien.quote:Op zondag 29 november 2009 19:01 schreef qonmann het volgende:
Oeh ..Hertog ..dat weet ik niet, iets met een H ?
..Hut ?
Johan wist ik ook nog, maar het kostte wat tijdquote:Op zondag 29 november 2009 19:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je zat heel dichtbij, dus blijkbaar toch ergens in je achterhoofd? Maar Ofyles was eerder en wist het gewoon zo te zien.
Data worden ook niet geaccepteerd, ik was op zoek naar een speciale dag. Meerdere antwoorden mogelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |