Je hebt gelijk, thx voor de opmerking !quote:
Yep hij ...quote:
Vroeger, toen we nog een opstand begonnen om een belasting van 10%...quote:Op zondag 29 november 2009 16:56 schreef qonmann het volgende:
[..]
..De belasting leidde tot grote woede in de Nederlanden en kan als een belangrijk element gezien worden voor de Nederlandse Opstand, die later de Tachtigjarige Oorlog zou heten...
quote:Op zondag 29 november 2009 16:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vroeger, toen we nog een opstand begonnen om een belasting van 10%...
Andersom op z'n Frans: Code Napoleon.quote:
Is goed, maar dat is niet zijn achternaam, die is namelijk Nieuwenhuysquote:
dank jequote:Op zondag 29 november 2009 16:23 schreef Stuurloos het volgende:
Goed dan post ik een nieuwe:
Wie?
[ afbeelding ]
die is het nietquote:Op zondag 29 november 2009 17:31 schreef qonmann het volgende:
Abramovitsch ?..die loopt nog rond toch .
Goed genoeg, Michail Chodorkovski. tomtomaat +1quote:
Was ik vergeten weg te halen.... wist je het? Anders stel ik een nieuwe vraag....quote:Op zondag 29 november 2009 17:57 schreef De_Hertog het volgende:
Althans, dat stond er in het cyrillish
Hoe kan jij nu zo'n naam onthouden?quote:
Doe maar een nieuwe hoor. Ik kan het lezen maar weet niets van sportquote:Op zondag 29 november 2009 17:59 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Was ik vergeten weg te halen.... wist je het? Anders stel ik een nieuwe vraag....
Valery Lobanovsky was de coach van het Russische elftal in de finale van het EK van 1988, dus niet gek wanneer je dit gewoon weet.quote:Op zondag 29 november 2009 17:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hoe kan jij nu zo'n naam onthouden?
Ok, sportief. Nieuwe vraag volgt.quote:Op zondag 29 november 2009 18:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Doe maar een nieuwe hoor. Ik kan het lezen maar weet niets van sport
Okquote:Op zondag 29 november 2009 18:02 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Valery Lobanovsky was de coach van het Russische elftal in de finale van het EK van 1988, dus niet gek wanneer je dit gewoon weet.
het scheelde maar weinig wat ik had, kende de naam ook wel..quote:Op zondag 29 november 2009 17:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hoe kan jij nu zo'n naam onthouden?
dat liedje ken ik helaas wel, maar van wie het is, geen flauw idee...quote:Op zondag 29 november 2009 18:20 schreef tomtomaat het volgende:
"Annie, I'm Not Your Daddy" is hun bekendste hit.
quote:Op zondag 29 november 2009 18:28 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
dat liedje ken ik helaas wel, maar van wie het is, geen flauw idee...
je had er 3quote:
Nee..zijn naam start met een Zquote:
Denk dat je het zonder die hint ook wel geweten zou hebbenquote:
Wat hij precies gedaan heeft weet ik niet, maar hij zat in het rijtje wat we voor school moesten leren (ooit... lang geleden)quote:Op zondag 29 november 2009 18:43 schreef qonmann het volgende:
[..]
Denk dat je het zonder die hint ook wel geweten zou hebben![]()
1 DaviniaHR
2 BasOne
1 PhysicsRules
1 De_Hertog
2 GimmeGore
2 qonmann
1 Rucebo
1 Stuurloos
1 Yankee
1 tomtomaat
Behalve die 3 nog meer ?quote:Op zondag 29 november 2009 18:45 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Wat hij precies gedaan heeft weet ik niet, maar hij zat in het rijtje wat we voor school moesten leren (ooit... lang geleden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |