quote:Op zondag 29 november 2009 13:56 schreef Skylark. het volgende:
Hij stond me nog best goed trouwens.
Hmm ja, ik twijfel nog. Ik heb nog wel andere jassen maar die zijn nogal dun.quote:Op zondag 29 november 2009 14:00 schreef leetzors het volgende:
En nu jas kopen of kou lijden rest van de week?
Omdat wij naar een fatsoenlijk restaurant gingen mét garderobe?quote:Op zondag 29 november 2009 14:05 schreef Aethereal het volgende:
Waarom hang je je jas dan niet gewoon aan je stoel? Al die paupers tegenwoordig.
Nou chef, je ziet wat er van komt.quote:Op zondag 29 november 2009 14:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat wij naar een fatsoenlijk restaurant gingen mét garderobe?.
Indquote:Op zondag 29 november 2009 14:07 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Nou chef, je ziet wat er van komt.
de fiets van de eigenaresse van die jasquote:Op zondag 29 november 2009 14:10 schreef 2dope het volgende:
Hoe kan je naar huis fietsen zonder fietssleutel?
quote:Op zondag 29 november 2009 14:10 schreef 2dope het volgende:
Het erge is, toen ik hem ophing was ik aan het twijfelen, doe ik mijn sleutels in mijn zak of laat ik ze erin zitten? Ik besloot m'n huissleutels en m'n fietssleutel in mijn broekzak te doen, maar om een of andere reden vond ik die fietssleutel niet nodig om eruit te halen. Echt raar dat ik er nog over nagedacht heb toen.quote:Op zondag 29 november 2009 14:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ind![]()
Ik vertrouw dat soort dingen sowieso nooit kom je terug mis je in 1x dingen uit je jas ofzo
Et zal echt niet vaak gebeuren maar heus wel oooit een xtje en dan ben ik lekker blij dat ik em toch om mn stoel heb gehangen
Sowieso hoe sommige mensen totaal niet op hun spullen letten
quote:Op zondag 29 november 2009 13:59 schreef Skylark. het volgende:
Oh en voor gezeik over HOAXen, de sleutel van mijn fiets in m'n studentenstad zat erin.
quote:Op zondag 29 november 2009 14:10 schreef 2dope het volgende:
quote:
Alleen mbo-ers hebben dat...quote:Op zondag 29 november 2009 17:01 schreef phpmystyle het volgende:
Hoax, ts heeft gewoon een jas met een bontkraag.
Ik niet, draag gewoon leren jas.quote:
O, ik dacht altijd dat een bontkraag bij het schooluniform van een mbo-er hoorde.quote:Op zondag 29 november 2009 17:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik niet, draag gewoon leren jas.
En jij denkt zeker ook dat ik een diamant draag?quote:Op zondag 29 november 2009 17:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
O, ik dacht altijd dat een bontkraag bij het schooluniform van een mbo-er hoorde.
Heb je wel een borstzakje voor je buul shag?quote:Op zondag 29 november 2009 17:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik niet, draag gewoon leren jas.
Nee hoor, stiekem weet ik wel beter.quote:Op zondag 29 november 2009 17:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij denkt zeker ook dat ik een diamant draag?
Buulquote:Op zondag 29 november 2009 17:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heb je wel een borstzakje voor je buul shag?
HBDje?quote:Op zondag 29 november 2009 17:14 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee hoor, stiekem weet ik wel beter.
quote:
Dat ik ook wel weet dat niet iedereen op het mbo met een bontkraag en stuk glas in zijn oor rond loopt.quote:Op zondag 29 november 2009 17:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe bedoel je. Gewoon afkortingen die we op het MBO bezigen.
Okquote:Op zondag 29 november 2009 17:21 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat ik ook wel weet dat niet iedereen op het mbo met een bontkraag en stuk glas in zijn oor rond loopt.
Ik denk niet zo slecht over mbo-ers. Dat zijn ook gewoon mensen die hard nodig zijn in de maatschappij.
Kortzichtige mensen die niet beter weten.quote:Op zondag 29 november 2009 17:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok![]()
Want je hebt er soms wat van die verzuurde takken rondlopen die denken dat alle mbo-ers zo zijn.
Wat is er mis met spreken in volzinnen?quote:Op zondag 29 november 2009 17:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gewoon afkortingen die we op het MBO bezigen.
Dat doe ik ook hoor. Maar ik heb ooit is gezegd dat ik MBO doe (dit schooljaar maak ik af en ga dan iets anders doen) en dat kunnen sommigen FOK!kers maar moeilijk verkroppen.quote:Op zondag 29 november 2009 17:30 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat is er mis met spreken in volzinnen?
Wiemmsiv?
Typeert het je?quote:
Die eerste 2 kan ik wel inkomen (hoewel shag voor paupers is) maar je hebt toch geen diamant he?quote:
Ik heb ze wel, maar ik heb altijd andere zwarte in.quote:Op zondag 29 november 2009 19:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die eerste 2 kan ik wel inkomen (hoewel shag voor paupers is) maar je hebt toch geen diamant he?
In ruil voor 30 euro en een date met D.M.N.Q. Hij is zeker meer dan 100 euro waard.quote:Op zondag 29 november 2009 20:03 schreef electronique het volgende:
ik wil die jas wel
mijn jas is ook al gejat gvd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |