Dat wou ik heel graag, heb overal gesolliciteerd, maar ik word nergens aangenomenquote:Op zondag 29 november 2009 13:37 schreef porsche1 het volgende:
Kan je ook niet pakketjes gaan rond brengen voor TNT. Lijkt me ook niet al te moeilijk.
Waarop ben je afgekeurd dan als ik vragen mag?quote:Op zondag 29 november 2009 13:43 schreef Lano het volgende:
Niet te zwaar lichamelijk, voor de rest heb ik wel 2 armen en benen
Wat is er dan mis met je als ik vragen mag?quote:Op zondag 29 november 2009 13:39 schreef Lano het volgende:
[..]
Dat wou ik heel graag, heb overal gesolliciteerd, maar ik word nergens aangenomen
Als je een beetje een vlotte babbel hebt zou je vanuit huis telefonische verkoop kunnen doen, er zijn genoeg bedrijven die salesmensen kunnen gebruiken. Zeker nu.quote:
of dit: http://annie.nl/quote:Op zondag 29 november 2009 14:57 schreef Syrena het volgende:
Misschien is dit iets voor je?
https://cati.tns-nipo.com/homepage/
Sowieso ben je verplicht het tijdens je sollicitatiegesprek aan te geven, anders kunnen ze je na je proeftijd nog steeds ontslaanquote:Op zondag 29 november 2009 13:47 schreef Lano het volgende:
Een gewone baan is moeielijk omdat ik heel vaak ziek ben, en dus al moeite heb om door mn proefperiode te komen. Bij thuiswerk zou ik meer mjin eigen tijd in kunnen delen en tussendoor slapen als het moet
quote:Op zondag 29 november 2009 17:30 schreef Lano het volgende:
Het liefst zou ik trouwens chatmoderator worden tegen betaling (of vrijwillig) maar dat is moeilijk te vinden
quote:Op zondag 29 november 2009 17:30 schreef Lano het volgende:
Het liefst zou ik trouwens chatmoderator worden tegen betaling (of vrijwillig) maar dat is moeilijk te vinden
Komt wel eens voor hoor. habbo.com werkt bijvoorbeeld al een paar jaar met een team van betaalde moderators. Of er in Nederland kansen bestaan, weet ik alleen niet.quote:
1. webdesign is gewoon een beroep. Daarvoor moet je dus ook echt verstand hebben van designquote:Op maandag 30 november 2009 01:15 schreef anboni het volgende:
Ben je een beetje handig met HTML enzo (of bereid het te leren)? Dan zou je misschien wat webdesign kunnen doen (zelfstandig, als je dat aandurft, maar ik denk dat er ook wel kleinere bedrijfjes te vinden zijn waar je dat soort dingen thuis kunt doen)
Tenzij je per opdracht betaald wordt, en niet per tijdseenheid. Maar hoe dan ook, het zal goed zoeken worden.quote:Op maandag 30 november 2009 07:30 schreef lezzer het volgende:
2. nou net in kleine bedrijfjes is er minder flexibiliteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ฝัน
Maar da's in combinatie met CVS-achtige klachten ook niet altijd makkelijk ('vrijwillig' wil namelijk niet zeggen 'vrijblijvend', er gaan wel mensen op je rekenen)quote:Op maandag 30 november 2009 11:36 schreef jeroen25 het volgende:
Voor het gat in je CV zou je ook kunnen kijken naar vrijwilligerswerk.
Nope nog geen een opleiding in de soep laten draaien, bovendien moet ik al mijn opleidingen zelf betalen. Mja mn vader is nooit echt constructief/opbouwend bezig geweestquote:Op maandag 30 november 2009 13:49 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik zou je vader in ieder geval even goed duidelijk maken dat hij kan kiezen tussen a) je ambitie richting een opleiding weg te lachen waardoor hij je nog jaaaaren mag onderhouden omdat tegen de tijd dat jij weer aan het werk kan je een gat op je CV hebt en geen opleiding of b) drie of vier jaar iets nuttigs doen waardoor je daarna wél perspectief hebt op iets.
Maar goed, ik ken je niet, misschien heb je na de HAVO al 4 opleidingen de soep in laten draaien ofzo dat hij zo reageert
Klein, tenzij je nu al iets kunt in die richting. Het is niet iets waar je zo eventjes zonder veel moeite tussen komt want iedereen kan tegenwoordig wel een beetje site in elkaar draaien dus dan val jij echt niet op (opnieuw: tenzij je er echt goed in blijkt te zijn, je weet het nooit)quote:Op maandag 30 november 2009 13:52 schreef Lano het volgende:
[..]
Nope nog geen een opleiding in de soep laten draaien, bovendien moet ik al mijn opleidingen zelf betalen. Mja mn vader is nooit echt constructief/opbouwend bezig geweest![]()
Hoe schatten de andere fokkers de kans op freelance werk in als "webdesigner"? Ik woon in de randstad dus wat dat betreft wel gunstig
Met alleen een korte cursus vrijwel nihil. Er zijn talloze puberjochies die het zichzelf hebben aangeleerd en er iets mee proberen te doen. Er zal niet veel ruimte zijn op die markt ben ik bang.quote:Op maandag 30 november 2009 13:52 schreef Lano het volgende:
[..]
Nope nog geen een opleiding in de soep laten draaien, bovendien moet ik al mijn opleidingen zelf betalen. Mja mn vader is nooit echt constructief/opbouwend bezig geweest![]()
Hoe schatten de andere fokkers de kans op freelance werk in als "webdesigner"? Ik woon in de randstad dus wat dat betreft wel gunstig
Gewoon niet aangegeven. Ontslaan doen ze alleen als je niet goed genoeg bent.quote:Op zondag 29 november 2009 16:07 schreef Lano het volgende:
Ja weet ik, daarom word ik ook nergens aangenomen. Maar zo kom je ook in een viceuze cirkel natuurlijk want zo krijg je nooit de kans om de bewezen dat je weer aant werk kan.
Ja, lekker slim. Zeker met CVS-achtige klachten komt dat gegarandeerd uit, en als je regelmatig afwezig blijkt te zijn ben je al snel niet goed genoeg.quote:Op maandag 30 november 2009 14:38 schreef Fokski het volgende:
Gewoon niet aangegeven. Ontslaan doen ze alleen als je niet goed genoeg bent.
Dan hoor je er gewoon niet. Je gaat toch niet werken om een werkgever erin te luizen? Als je je wilt bewijzen doe het dan maar als je het niet kan dan heb je niets te bewijzen omdat je het dan gewoon niet kan conform de verwachtingen van de werkgever. Als dat het spelletje moet zijn dan had de topicstarter nooit ontslag moeten nemen.quote:Op maandag 30 november 2009 14:42 schreef anboni het volgende:
[..]
Ja, lekker slim. Zeker met CVS-achtige klachten komt dat gegarandeerd uit, en als je regelmatig afwezig blijkt te zijn ben je al snel niet goed genoeg.
Ik weet niet hoe het tegenwoordig is, maar ik vond 15 jaar geleden de overstap van HAVO naar HBO best zwaar. Dan is MBO misschien een verstandigere keus, als TS dan af en toe wat dagen mist is er wat meer speling om dat nog in te halen.quote:Op maandag 30 november 2009 14:23 schreef keesjeislief het volgende:
Ik denk dat je het beste heel serieus een goede opleiding kunt overwegen. Je hebt HAVO, en nog niet gestudeerd, dus je kunt aan een HBO-opleiding beginnen en hebt recht op studiefinanciering.
Misschien dat jij het hele topic maar 'ns moet lezen voordat je nog meer onzin toevoegt...quote:Op maandag 30 november 2009 14:49 schreef Fokski het volgende:
[..]
Dan hoor je er gewoon niet. Je gaat toch niet werken om een werkgever erin te luizen? Als je je wilt bewijzen doe het dan maar als je het niet kan dan heb je niets te bewijzen omdat je het dan gewoon niet kan conform de verwachtingen van de werkgever. Als dat het spelletje moet zijn dan had de topicstarter nooit ontslag moeten nemen.
Misschien moet je eens manieren bij gaan leren, onbeschofte vlegel. Ik heb het doorgenomen. Zij neemt ontslag, dat de werkgever de afspraken niet nakomt is geen reden voor de werknemer om ontslag te nemen. Als je meent onzin te lezen, onderbouwd het dan. Het zou je sieren.quote:Op maandag 30 november 2009 14:51 schreef anboni het volgende:
[..]
Misschien dat jij het hele topic maar 'ns moet lezen voordat je nog meer onzin toevoegt...
Er zijn ook parttime opleidingen. Of je gaat een LOI- of NTI-opleiding doen, die kun je uitsmeren over een langere tijd en heb je alle vrijheid om de tijd in te delen zoals het jou het beste past. Ik zou het serieus overwegen, je kunt je eigen toekomst er een stuk eenvoudiger mee maken. En wat betreft je vader, tja, ik ken jullie verder natuurlijk niet, maar als hij het geld ervoor heeft dan vind ik het erg vreemd dat hij niet ziet dat het belangrijk is om jou op weg te helpen naar jouw toekomst. Dat is toch wat je van een vader mag verwachten, he.quote:Op maandag 30 november 2009 15:00 schreef Lano het volgende:
Ik ben een zijen @ keesje ik heb dus niet eens de energie om een echte opleiding te volgen laat staan een bijbaantje ernaast. En tja mijn vader is niet verplicht iets voor me te betalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |