Ik heb in hetzelfde schuitje gezeten ooit, en eerlijk gezegd heb ik er nooit een oplossing voor gevonden. Behalve dan een opleiding gaan volgen voor een zittend beroep met veel freelance mogelijkheden.
Ik weet niet hoe oud je bent?
Kun je een vervolgopleiding doen? Met onderwijsinstellingen zijn tegenwoordig goede afspraken te maken. Ik heb zelf bijvoorbeeld een deal gemaakt dat ik kon wegblijven als ik dat wilde (met bericht) als ik maar gewoon goede cijfers haalde. Uiteraard moest ik praktijkdingen wel gewoon doen.
Daarnaast, kijk of je van die CVS af kunt komen. CGT schijnt toch wel goede resultaten te geven, hoewel ze 15 jaar geleden verketterd werden door de CVS'ers.
Verder, als je vlot kunt babbelen is misschien helpdesken of telemarketing een optie.
Met gewoon inpakthuiswerk verdien je geen zak denk ik, er is moeilijk aan te komen, er worden veel mensen mee besodemieterd (denk aan inschrijfgeld e.d.) en bovendien is het fysiek inspannender dan je denkt.
Als ik je nog een tip mag geven inzake CVS, ga niet (streng) dieten en blijf bewegen.
Mijn lichaam is na 15 compleet de weg kwijt van al die kutdieten en wagonladingen aan pillen. Gebruik je gezond verstand, leer nee zeggen en ben zuinig op je eigen energie.
Sterkte.