Dat wou ik heel graag, heb overal gesolliciteerd, maar ik word nergens aangenomenquote:Op zondag 29 november 2009 13:37 schreef porsche1 het volgende:
Kan je ook niet pakketjes gaan rond brengen voor TNT. Lijkt me ook niet al te moeilijk.
Waarop ben je afgekeurd dan als ik vragen mag?quote:Op zondag 29 november 2009 13:43 schreef Lano het volgende:
Niet te zwaar lichamelijk, voor de rest heb ik wel 2 armen en benen
Wat is er dan mis met je als ik vragen mag?quote:Op zondag 29 november 2009 13:39 schreef Lano het volgende:
[..]
Dat wou ik heel graag, heb overal gesolliciteerd, maar ik word nergens aangenomen
Als je een beetje een vlotte babbel hebt zou je vanuit huis telefonische verkoop kunnen doen, er zijn genoeg bedrijven die salesmensen kunnen gebruiken. Zeker nu.quote:
of dit: http://annie.nl/quote:Op zondag 29 november 2009 14:57 schreef Syrena het volgende:
Misschien is dit iets voor je?
https://cati.tns-nipo.com/homepage/
Sowieso ben je verplicht het tijdens je sollicitatiegesprek aan te geven, anders kunnen ze je na je proeftijd nog steeds ontslaanquote:Op zondag 29 november 2009 13:47 schreef Lano het volgende:
Een gewone baan is moeielijk omdat ik heel vaak ziek ben, en dus al moeite heb om door mn proefperiode te komen. Bij thuiswerk zou ik meer mjin eigen tijd in kunnen delen en tussendoor slapen als het moet
quote:Op zondag 29 november 2009 17:30 schreef Lano het volgende:
Het liefst zou ik trouwens chatmoderator worden tegen betaling (of vrijwillig) maar dat is moeilijk te vinden
quote:Op zondag 29 november 2009 17:30 schreef Lano het volgende:
Het liefst zou ik trouwens chatmoderator worden tegen betaling (of vrijwillig) maar dat is moeilijk te vinden
Komt wel eens voor hoor. habbo.com werkt bijvoorbeeld al een paar jaar met een team van betaalde moderators. Of er in Nederland kansen bestaan, weet ik alleen niet.quote:
1. webdesign is gewoon een beroep. Daarvoor moet je dus ook echt verstand hebben van designquote:Op maandag 30 november 2009 01:15 schreef anboni het volgende:
Ben je een beetje handig met HTML enzo (of bereid het te leren)? Dan zou je misschien wat webdesign kunnen doen (zelfstandig, als je dat aandurft, maar ik denk dat er ook wel kleinere bedrijfjes te vinden zijn waar je dat soort dingen thuis kunt doen)
Tenzij je per opdracht betaald wordt, en niet per tijdseenheid. Maar hoe dan ook, het zal goed zoeken worden.quote:Op maandag 30 november 2009 07:30 schreef lezzer het volgende:
2. nou net in kleine bedrijfjes is er minder flexibiliteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ฝัน
Maar da's in combinatie met CVS-achtige klachten ook niet altijd makkelijk ('vrijwillig' wil namelijk niet zeggen 'vrijblijvend', er gaan wel mensen op je rekenen)quote:Op maandag 30 november 2009 11:36 schreef jeroen25 het volgende:
Voor het gat in je CV zou je ook kunnen kijken naar vrijwilligerswerk.
Nope nog geen een opleiding in de soep laten draaien, bovendien moet ik al mijn opleidingen zelf betalen. Mja mn vader is nooit echt constructief/opbouwend bezig geweestquote:Op maandag 30 november 2009 13:49 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik zou je vader in ieder geval even goed duidelijk maken dat hij kan kiezen tussen a) je ambitie richting een opleiding weg te lachen waardoor hij je nog jaaaaren mag onderhouden omdat tegen de tijd dat jij weer aan het werk kan je een gat op je CV hebt en geen opleiding of b) drie of vier jaar iets nuttigs doen waardoor je daarna wél perspectief hebt op iets.
Maar goed, ik ken je niet, misschien heb je na de HAVO al 4 opleidingen de soep in laten draaien ofzo dat hij zo reageert
Klein, tenzij je nu al iets kunt in die richting. Het is niet iets waar je zo eventjes zonder veel moeite tussen komt want iedereen kan tegenwoordig wel een beetje site in elkaar draaien dus dan val jij echt niet op (opnieuw: tenzij je er echt goed in blijkt te zijn, je weet het nooit)quote:Op maandag 30 november 2009 13:52 schreef Lano het volgende:
[..]
Nope nog geen een opleiding in de soep laten draaien, bovendien moet ik al mijn opleidingen zelf betalen. Mja mn vader is nooit echt constructief/opbouwend bezig geweest![]()
Hoe schatten de andere fokkers de kans op freelance werk in als "webdesigner"? Ik woon in de randstad dus wat dat betreft wel gunstig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |