Ze liet me niet eens uitpratenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik zou haar er dan de volgende keer op aanspreken op haar onprofessionele gedrag! Dus eigenlijk moet je behoorlijk assertief (/agressief) zijn... Ik snap ook wel dat ze eerst dit wil proberen maar idd, wat heeft het voor zin, want het gebeurd vooral als je ongesteld bent. Daarnaast zou ik ook zeggen dat je toch graag een verwijzing wilt om toch een andere arts er naar te laten kijken.
Tip voor de volgende keer; maak een lijstje waar je al je vragen op zet wat je meeneemt. Zo vergeet je ook niks. Vaak word je idd overrompeld door artsen en sta je buiten voor je het weet, met nog allemaal vragen in je hoofd
 Ga binnenkort naar de HA van mn vriend.
 Ga binnenkort naar de HA van mn vriend. 

Bizar.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ze liet me niet eens uitpratenGa binnenkort naar de HA van mn vriend.
Ik: "Ik heb bijvoorb..."
HA: "Ja, dat snap ik wel daarom gaan we ook blablabla"
Ik: "Maar hoe kan het werken als..."
HA: "Dan evalueren we over 3 maanden, verder nog iets?"
Ik: "Nou eigenlijk snap ik niet helema..."
HA: "Prima, hier een recept, tot ziens!"
En eerlijk gezegd had ik er hierna geen zin meer in
 Je kan klachten indienen over artsen als je dat wilt he. Dit gaat wel enorm ver, dit is niet goed behandelen en nalatigheid. Ze heeft duidelijk niet het beste met je voor.
 Je kan klachten indienen over artsen als je dat wilt he. Dit gaat wel enorm ver, dit is niet goed behandelen en nalatigheid. Ze heeft duidelijk niet het beste met je voor. 
 Je kan niet naar 'n andere overstappen want er zijn wachtlijsten zei je? Als het goed is moeten die er niet zijn bij huisartsen. Je moet een huisarts dicht bij je in de buurt hebben, hij moet in noodgevallen binnen 15 min bij je kunnen zijn, dus ze mogen je niet weigeren. Tenzij je in 1 of ander klein kutdorpje woont waar maar 1 huisarts zit
 Je kan niet naar 'n andere overstappen want er zijn wachtlijsten zei je? Als het goed is moeten die er niet zijn bij huisartsen. Je moet een huisarts dicht bij je in de buurt hebben, hij moet in noodgevallen binnen 15 min bij je kunnen zijn, dus ze mogen je niet weigeren. Tenzij je in 1 of ander klein kutdorpje woont waar maar 1 huisarts zit  

Das nou net t probleem, ik heb een HA om de hoek, en wil een andere die om een ander hoekje zit. Welk hoekje ik hier ook om ga, er zit een HA, en dus mogen ze me weigeren... Want ik heb al een HA om de hoekquote:Op woensdag 2 december 2009 19:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Bizar.Je kan klachten indienen over artsen als je dat wilt he. Dit gaat wel enorm ver, dit is niet goed behandelen en nalatigheid. Ze heeft duidelijk niet het beste met je voor.
Maar idd, ga maar naar een andere huisartsJe kan niet naar 'n andere overstappen want er zijn wachtlijsten zei je? Als het goed is moeten die er niet zijn bij huisartsen. Je moet een huisarts dicht bij je in de buurt hebben, hij moet in noodgevallen binnen 15 min bij je kunnen zijn, dus ze mogen je niet weigeren. Tenzij je in 1 of ander klein kutdorpje woont waar maar 1 huisarts zit

Ohja, dat gezeikquote:Op woensdag 2 december 2009 19:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das nou net t probleem, ik heb een HA om de hoek, en wil een andere die om een ander hoekje zit. Welk hoekje ik hier ook om ga, er zit een HA, en dus mogen ze me weigeren... Want ik heb al een HA om de hoek
 Jezes... Irritant!
 Jezes... Irritant!  

Denk dat ik t zelf op ga lossen, of nja... met hulp van mn vriend, die is iets mondiger dan ik, en weet de dingen wat beter te verwoorden, en anders ga ik de volgende keer gewoon als ik ongesteld ben, dan ben ik chagrijnig en onredelijk... dan MOET ze wel luisteren, anders doe ik dr watquote:Op woensdag 2 december 2009 19:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja, dat gezeikJezes... Irritant!
Misschien is deze site wat voor je? http://www.clientenrechten.nl/
Er moet toch een mouw aan te passen zijn

Je kan idd ook gewoon je vriend meenemen!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Denk dat ik t zelf op ga lossen, of nja... met hulp van mn vriend, die is iets mondiger dan ik, en weet de dingen wat beter te verwoorden, en anders ga ik de volgende keer gewoon als ik ongesteld ben, dan ben ik chagrijnig en onredelijk... dan MOET ze wel luisteren, anders doe ik dr wat
 Die kan d'r op dr flikker geven en dan kan jij je woordje doen, terwijl hij naast je zit en alles in de gaten houdt
 Die kan d'r op dr flikker geven en dan kan jij je woordje doen, terwijl hij naast je zit en alles in de gaten houdt  

Niet alle vrouwen stoppen met menstrueren als ze een mirena nemen, daarnaast valt het m.i. met de pijn wel mee, ben nu aan mn 2de koperspiraal en dat viel echt wel mee met de pijnquote:Op woensdag 2 december 2009 22:25 schreef Saisai het volgende:
mirena nemen.
hurts like hell, maar dan ben je er 5 jaar vanaf.

lucky you, ik had bijna het hoofd van de dokter eraf getrapt uit reactie.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen stoppen met menstrueren als ze een mirena nemen, daarnaast valt het m.i. met de pijn wel mee, ben nu aan mn 2de koperspiraal en dat viel echt wel mee met de pijn

Ik geloof dat ik 1 keer auw heb geroepenquote:Op woensdag 2 december 2009 22:36 schreef Saisai het volgende:
[..]
lucky you, ik had bijna het hoofd van de dokter eraf getrapt uit reactie.

No thanks, daar heb ik een cyste van 4x6x7 van gekregen icm een kijkeropatiequote:Op woensdag 2 december 2009 22:25 schreef Saisai het volgende:
mirena nemen.
hurts like hell, maar dan ben je er 5 jaar vanaf.

Dat lijkt me sterkquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:52 schreef pinquit het volgende:
maar een spiraal lost alle PMSproblemen op?

Vitamine B,visolie inmiddels in huis, heb momenteel een koperspiraal en slik, op aanraden van de HA, 3 maanden de pil doorquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:57 schreef pinquit het volgende:
heb t topic vluchtig doorgelezen, misschien niet goed genoeg, maar wat heb je allemaal al geprobeerd?

Jep. ik gebruik geen pil of andere voorbehoeding, maar misschien moet ik toch weer eens iets gaan proberen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vitamine B,visolie inmiddels in huis, heb momenteel een koperspiraal en slik, op aanraden van de HA, 3 maanden de pil door
Jij ook last van PMS?

Pil hoeft niet altijd te helpen hequote:Op vrijdag 4 december 2009 18:59 schreef pinquit het volgende:
[..]
Jep. ik gebruik geen pil of andere voorbehoeding, maar misschien moet ik toch weer eens iets gaan proberen.

Nee das waar, maargoedquote:
 moet toch iets gaan proberen, want ik wordt er zo bleh van.
 moet toch iets gaan proberen, want ik wordt er zo bleh van. 

Lees de rest van het topic eens door, staan best nuttige tips tussenquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:05 schreef pinquit het volgende:
[..]
Nee das waar, maargoedmoet toch iets gaan proberen, want ik wordt er zo bleh van.
vitamine B gebruik ik al extra. ik weet t verder ook niet meer. chocola eet ik veel, maar helpt niet

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |