Een enorm probleem..? Hmmz, in mijn ogen is het eerder het tegenovergestelde! Je weet nu waar je aan toe bent en dat zij niet de juiste persoon voor je isquote:Op zondag 29 november 2009 10:50 schreef Neucqsecks het volgende:
ik zit hier met een enorm probleem.
Ik heb de hele nacht hieraan moeten denken...ik weet het allemaal niet meer.
Ik weet dus echt niet wat ik moet doen..
Neucqsecks (kloon van een fokker)
Dit slaat echt nergens op. Net alsof hij het expres doet..quote:Op zondag 29 november 2009 12:18 schreef I-r-i-s het volgende:
En wat nu te doen? Ik zou zeggen: je richten op het herstel van je arm en bij jezelf te raden gaan hoe het komt dat je meiden aantrekt in je leven die je niet kunnen bieden waar je behoefte aan hebt
Dat slaat dus wel ergens op, dat kan onbewust expres zijn..quote:Op zondag 29 november 2009 12:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op. Net alsof hij het expres doet..
Sterkte TS!
Alsof je in een week kan beoordelen hoe een meid is op dat vlak. In die tijd ben je echter al wel verliefd en dan hou je het allemaal niet meer tegen.quote:Op zondag 29 november 2009 12:23 schreef SkylarX het volgende:
[..]
Dat slaat dus wel ergens op, dat kan onbewust expres zijn..
Ik bedoel: jezelf pijn doen omdat een meid je pijn doet. Dat is dubbel genaaid en nog niet zwanger.quote:Op zondag 29 november 2009 12:15 schreef Neucqsecks het volgende:
Ik waardeer het echt dat jij mij probeert te helpen maar dit heeft enig uitleg nodig want ik snap het niet..
Liefde maakt blind, zeggen ze.quote:Op zondag 29 november 2009 12:41 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Alsof je in een week kan beoordelen hoe een meid is op dat vlak. In die tijd ben je echter al wel verliefd en dan hou je het allemaal niet meer tegen.
Ik had het na 5 jaar nog nieteens door![]()
quote:(18:47) '': ey necuq
(18:48) neucq: haaaaaaai
(18:48) '': wrm heb je mij verwijderd als ik vragen mag?
(18:48) neucq: jij bent hier hoor![]()
(18:49) '': ik ben B :S
(18:49) neu: :')![]()
(18:49) '': wrm had je verband om je arm en wrm ben je flauw gevallen door mij :S
snapte niks van gister en dan heb je me opeens verwijderd :S
(18:50) '': ?
(18:50) neu: en je denkt dat ik er in trap
fijne leven verder B, het is goed met je
(18:51) ":
------B ging offline (oftewel; blokte me)--------------------
Wat een schijnheilige hoer is zij ook.quote:Op zondag 29 november 2009 19:22 schreef Neucqsecks het volgende:
Ik heb haar dus geblokt op msn, wist zij toch nog tegen mij te praten via een vriendin.
De chatlog:
[..]
quote:Op zondag 29 november 2009 19:25 schreef Xennia het volgende:
Maar goed, welke drugs had je gebruikt op het feest?
Geen... hoezo?quote:Op zondag 29 november 2009 19:25 schreef Xennia het volgende:
Maar goed, welke drugs had je gebruikt op het feest?
Maak je je dan geen zorgen over je gezondheid? Zo maar flauw vallen en een woede-aanval krijgen lijkt me niet gezond.quote:
Die woedeaanval was dus niet 'zomaar', kan het wel goed begrijpen, zeker als je al vaker bent belazerd. Flauwvallen zal ongetwijfeld met de kapotte pols te maken hebben gehad, of iig een reactie zijn op de lichamelijke reactie op het gebeurde. Het is niet gezond maar ook niet extreem vreemd ofzo.quote:Op zondag 29 november 2009 19:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maak je je dan geen zorgen over je gezondheid? Zo maar flauw vallen en een woede-aanval krijgen lijkt me niet gezond.
Good for you! Vergeet niet: hoe leuk ze ook lijkt; met zo'n meid wil je geen toekomstquote:Op maandag 30 november 2009 13:36 schreef Neucqsecks het volgende:
Tijdens de lessen sprak een vriendin van haar die altijd bij haar aanwezig is...ze negeerde me en draaide me de rug toe. Blijkbaar schaamt zij zich. Nu voel ik me best wel veel beter eerlijk gezegd.
Gisteren zat ik de hele dag in een huilbuil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |