Ik heb de hele nacht hieraan moeten denken...ik weet het allemaal niet meer. Iedereen vertelt dat ik een betere, mooiere meid verdien dan haar.quote:Lekker gedaan hoor, nu is neucqsecks flauw gevallen door jou! Je kent zijn geschiendenis Fijne avond met die boy verder! Afz Naam.
Vergeet haar. Punt.quote:Op zondag 29 november 2009 10:50 schreef Neucqsecks het volgende:
Ik weet dus echt niet wat ik moet doen
quote:Op zondag 29 november 2009 10:50 schreef Neucqsecks het volgende:
Dag users, ik zit hier met een enorm probleem.
Een tijdje gelee werd ik op slag verliefd op een meid, haar naam zal maar B. Ik heb al slechte ervaringen met meiden gehad (vreemdgaan and such) maar ik had vol op vertrouwen in haar. De eerste keer toen wij wat gingen drinken, was geweldig en het klikte tussen ons twee. Toen wij de relatie aangingen, had zij geen tijd voor me. Vond ik opzich wel raar, aangezien ik alles over had om shit te verschuiven om haar te zien. Maar goed, ik wou me niet vervelen dus ging ik maar naar de bios met mijn beste vriendin Y. Zij zat bij B op de middelbare en het bleek dat zij haar kont aan iedereen weggaf (dus playster --> hoer, noem het maar zoals jij het wilt). Ze waarschuwde me voor haar. Het werd van kwaad naar erger. B werd optiechelijk boos omdat ik met haar naar de bios ging en gaf toe dat ze jaloers was. Ik zei dat of zij mij kon vertrouwen. Maar zij zei weer van; ik heb slechte ervaringen wat betreft jongens en ik was bang dat je afgepakt zou worden want ik wil je echt niet kwijt. Dus wou ze een pauze inlassen, op de dag dat we samen naar een houseparty gingen. B vroeg aan mij of ik mee wou gaan als vriend maar zien we elkaar niet dus het gaat het zo niet lukken. Dus ging ik maar daar de houseparty met een paar vrienden van me en ik had mezelf ontnomen dat ik niemand ging flirten.
Opeens zag ik haar, heel heel maar dan ook heel erg geil doen met een jongen en die jongen deed ook zo. Opeens gingen ze in een hoekje en die gast touchde B's vaginale omgeving en zoende en schuurde en weetikveel allemaal. Zij genoot er iig van. Haar beste vriendin zag me naar haar kijken en vroeg of alles goed ging. De enige wat ik deed is mijn rechterhand naar de tyfus slaan (gebroken pols uiteindelijk) en ik viel flauw en voor je het weet werd ik wakker in het EHBO-post van het desbetreffende feest. Een vriend van me had mijn mobiel en heeft B gesmst toen ik out ging. Het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht hieraan moeten denken...ik weet het allemaal niet meer. Iedereen vertelt dat ik een betere, mooiere meid verdien dan haar.
Ik weet dus echt niet wat ik moet doen..stel dat zij tegen mij praat op msn of iets dergelijks?
Help me.
Neucqsecks (kloon van een fokker)
Ik had het liefst die gast geslagen maar ik draaide door tegen de muur. Kan je nagaan wat ik die gast aan had kunnen doen..quote:Op zondag 29 november 2009 10:53 schreef Cracka-ass het volgende:
Heb je haar nou kapot geslagen tot je polsje knakte?
Dit dus.quote:Op zondag 29 november 2009 10:52 schreef o.us het volgende:
Als ik je zo hoor, verdien je ook beter.
Laat je niet gek maken door haar en luister naar jouw vrienden.
Sterkte, gast.
Ik ben zo vaak misleid and such door andere meiden en zij was het eerste meisje die mij een goed gevoel gaf en wederzijds ook. Schijnbedriegd, ik heb nu helemaal geen vertrouwen meer in meiden...quote:Op zondag 29 november 2009 10:56 schreef SkylarX het volgende:
Meen je dit nou serieus? Je wilt toch geen relatie met iemand die aan het rondsletten is?? Blocken op msn en doodnegeren zou ik zeggen!
Je gaat toch niet serieus nog met haar praten hequote:Op zondag 29 november 2009 10:59 schreef Neucqsecks het volgende:
Ik ben zo vaak misleid and such door andere meiden en zij was het eerste meisje die mij een goed gevoel gaf en wederzijds ook. Schijnbedriegd, ik heb nu helemaal geen vertrouwen meer in meiden...
It's time for you to come out of the closet.quote:Op zondag 29 november 2009 10:59 schreef Neucqsecks het volgende:
[..]
Ik ben zo vaak misleid and such door andere meiden en zij was het eerste meisje die mij een goed gevoel gaf en wederzijds ook. Schijnbedriegd, ik heb nu helemaal geen vertrouwen meer in meiden...
Nee, ik ben nog niet eens van plan om haar aan te kijken. Ik denk wel non-stop aan hoe die twee gisteravond genoten hebben... echt klote.quote:Op zondag 29 november 2009 11:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serieus nog met haar praten he
quote:Op zondag 29 november 2009 11:05 schreef Viro het volgende:
[..]
It's time for you to come out of the closet.
Er hebben honderdduizend pubers gisteren met elkaar geklooid. Niet aan denken. Wees blij dat je nog niet met haar getrouwd bentquote:Op zondag 29 november 2009 11:09 schreef Neucqsecks het volgende:
Nee, ik ben nog niet eens van plan om haar aan te kijken. Ik denk wel non-stop aan hoe die twee gisteravond genoten hebben... echt klote.
Jaquote:
Die doen mij niks, zij wel. Iedereen begint nu haar echt te haten allemaal vanwege mij is overkomen. Iedereen weet dat ik flauw ben gevallen door haar.quote:Op zondag 29 november 2009 11:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er hebben honderdduizend pubers gisteren met elkaar geklooid. Niet aan denken. Wees blij dat je nog niet met haar getrouwd bent
Ik snap niet waarom mensen in zo'n situatie nou zo'n onschuldige, van niets wetende goser in elkaar willen trappen ipv die hoer zelf, tenslotte is ZIJ degene die alle ellende veroorzaakt.quote:Op zondag 29 november 2009 10:56 schreef Neucqsecks het volgende:
[..]
Ik had het liefst die gast geslagen maar ik draaide door tegen de muur. Kan je nagaan wat ik die gast aan had kunnen doen..
Dan moet TS nu eerst een appeltaart neuken.quote:Op zondag 29 november 2009 11:40 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen in zo'n situatie nou zo'n onschuldige, van niets wetende goser in elkaar willen trappen ipv die hoer zelf, tenslotte is ZIJ degene die alle ellende veroorzaakt.
Tippie: geef eens meer aandacht aan die beste vriendin van haar. Voor hetzelfde geld is ze stiekum verliefd op je, nooit naar teenage movies gekeken...
En wtf heeft die gast er dan mee te maken, waarom zou je die slaan dan?quote:Op zondag 29 november 2009 10:56 schreef Neucqsecks het volgende:
[..]
Ik had het liefst die gast geslagen maar ik draaide door tegen de muur. Kan je nagaan wat ik die gast aan had kunnen doen..
Ja schat; dat heb je wel zelf gedaan natuurlijk. Je had ook gewoon op hen af kunnen lopen en ze vriendelijk een fijne avond kunnen wensen. Dan had je nu geen gebroken pols gehad.quote:Op zondag 29 november 2009 11:30 schreef Neucqsecks het volgende:
Die doen mij niks, zij wel. Iedereen begint nu haar echt te haten allemaal vanwege mij is overkomen. Iedereen weet dat ik flauw ben gevallen door haar.
Fijn is dat.
Gedaan, ik wenste ze veel plezier en toen liep ik keihard weg met haar vriendin achter mij aan. Toen sloeg ik mijn hand kapot.. kan er zelf niks aan doen dat ik flauw ben gevallen.quote:Op zondag 29 november 2009 11:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja schat; dat heb je wel zelf gedaan natuurlijk. Je had ook gewoon op hen af kunnen lopen en ze vriendelijk een fijne avond kunnen wensen. Dan had je nu geen gebroken pols gehad.
Dus dat je je had kapot hebt geslagen en bent flauwgevallen heeft niets met elkaar te maken?quote:Op zondag 29 november 2009 12:06 schreef Neucqsecks het volgende:
Gedaan, ik wenste ze veel plezier en toen liep ik keihard weg met haar vriendin achter mij aan. Toen sloeg ik mijn hand kapot.. kan er zelf niks aan doen dat ik flauw ben gevallen.
Ik waardeer het echt dat jij mij probeert te helpen maar dit heeft enig uitleg nodig want ik snap het niet..quote:Op zondag 29 november 2009 12:10 schreef ElisaB het volgende:
[..][quote]Op zondag 29 november 2009 12:10 schreef ElisaB het volgende:
Verder heb je jezelf behoorlijk tekort gedaan.
Een enorm probleem..? Hmmz, in mijn ogen is het eerder het tegenovergestelde! Je weet nu waar je aan toe bent en dat zij niet de juiste persoon voor je isquote:Op zondag 29 november 2009 10:50 schreef Neucqsecks het volgende:
ik zit hier met een enorm probleem.
Ik heb de hele nacht hieraan moeten denken...ik weet het allemaal niet meer.
Ik weet dus echt niet wat ik moet doen..
Neucqsecks (kloon van een fokker)
Dit slaat echt nergens op. Net alsof hij het expres doet..quote:Op zondag 29 november 2009 12:18 schreef I-r-i-s het volgende:
En wat nu te doen? Ik zou zeggen: je richten op het herstel van je arm en bij jezelf te raden gaan hoe het komt dat je meiden aantrekt in je leven die je niet kunnen bieden waar je behoefte aan hebt
Dat slaat dus wel ergens op, dat kan onbewust expres zijn..quote:Op zondag 29 november 2009 12:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op. Net alsof hij het expres doet..
Sterkte TS!
Alsof je in een week kan beoordelen hoe een meid is op dat vlak. In die tijd ben je echter al wel verliefd en dan hou je het allemaal niet meer tegen.quote:Op zondag 29 november 2009 12:23 schreef SkylarX het volgende:
[..]
Dat slaat dus wel ergens op, dat kan onbewust expres zijn..
Ik bedoel: jezelf pijn doen omdat een meid je pijn doet. Dat is dubbel genaaid en nog niet zwanger.quote:Op zondag 29 november 2009 12:15 schreef Neucqsecks het volgende:
Ik waardeer het echt dat jij mij probeert te helpen maar dit heeft enig uitleg nodig want ik snap het niet..
Liefde maakt blind, zeggen ze.quote:Op zondag 29 november 2009 12:41 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Alsof je in een week kan beoordelen hoe een meid is op dat vlak. In die tijd ben je echter al wel verliefd en dan hou je het allemaal niet meer tegen.
Ik had het na 5 jaar nog nieteens door![]()
quote:(18:47) '': ey necuq
(18:48) neucq: haaaaaaai
(18:48) '': wrm heb je mij verwijderd als ik vragen mag?
(18:48) neucq: jij bent hier hoor![]()
(18:49) '': ik ben B :S
(18:49) neu: :')![]()
(18:49) '': wrm had je verband om je arm en wrm ben je flauw gevallen door mij :S
snapte niks van gister en dan heb je me opeens verwijderd :S
(18:50) '': ?
(18:50) neu: en je denkt dat ik er in trap
fijne leven verder B, het is goed met je
(18:51) ":
------B ging offline (oftewel; blokte me)--------------------
Wat een schijnheilige hoer is zij ook.quote:Op zondag 29 november 2009 19:22 schreef Neucqsecks het volgende:
Ik heb haar dus geblokt op msn, wist zij toch nog tegen mij te praten via een vriendin.
De chatlog:
[..]
quote:Op zondag 29 november 2009 19:25 schreef Xennia het volgende:
Maar goed, welke drugs had je gebruikt op het feest?
Geen... hoezo?quote:Op zondag 29 november 2009 19:25 schreef Xennia het volgende:
Maar goed, welke drugs had je gebruikt op het feest?
Maak je je dan geen zorgen over je gezondheid? Zo maar flauw vallen en een woede-aanval krijgen lijkt me niet gezond.quote:
Die woedeaanval was dus niet 'zomaar', kan het wel goed begrijpen, zeker als je al vaker bent belazerd. Flauwvallen zal ongetwijfeld met de kapotte pols te maken hebben gehad, of iig een reactie zijn op de lichamelijke reactie op het gebeurde. Het is niet gezond maar ook niet extreem vreemd ofzo.quote:Op zondag 29 november 2009 19:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maak je je dan geen zorgen over je gezondheid? Zo maar flauw vallen en een woede-aanval krijgen lijkt me niet gezond.
Good for you! Vergeet niet: hoe leuk ze ook lijkt; met zo'n meid wil je geen toekomstquote:Op maandag 30 november 2009 13:36 schreef Neucqsecks het volgende:
Tijdens de lessen sprak een vriendin van haar die altijd bij haar aanwezig is...ze negeerde me en draaide me de rug toe. Blijkbaar schaamt zij zich. Nu voel ik me best wel veel beter eerlijk gezegd.
Gisteren zat ik de hele dag in een huilbuil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |