Ohja dat is wel waar ja, 5 uur werken 10 uur cashenquote:
waarvan je 100% afdraagt aan de belastingdienstquote:Op zondag 29 november 2009 09:01 schreef JSerry het volgende:
200 %
200% ontvangen, waarvan je 100% afdraagt? Dat is dus alles.quote:Op zondag 29 november 2009 09:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
waarvan je 100% afdraagt aan de belastingdienst
zeg ik heb bij de blauwe brigade gewerkt hequote:Op zondag 29 november 2009 09:17 schreef mazeind het volgende:
[..]
200% ontvangen, waarvan je 100% afdraagt? Dat is dus alles.
Nog even los daarvan: het is een fabeltje dat je overwerk zwaarder belast wordt dan je normale uren. De staffel gaat over het volledige jaarinkomen, en niet over de individuele uren die tot dat inkomen leiden.
Maakt niet uit; elke euro belasting is pure diefstal.quote:Op zondag 29 november 2009 09:17 schreef mazeind het volgende:
[..]
200% ontvangen, waarvan je 100% afdraagt? Dat is dus alles.
Nog even los daarvan: het is een fabeltje dat je overwerk zwaarder belast wordt dan je normale uren. De staffel gaat over het volledige jaarinkomen, en niet over de individuele uren die tot dat inkomen leiden.
Nou zo erg is het niet: je verdient geld, en het is toch rotweer met regen en wind.quote:Op zondag 29 november 2009 08:56 schreef delano.888 het volgende:
En dan moeten werken.
Ben ik de enige?
Waar ik zo drie kwartier doorheen mag fietsen...quote:Op zondag 29 november 2009 09:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou zo erg is het niet: je verdient geld, en het is toch rotweer met regen en wind.
Daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op zondag 29 november 2009 09:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maakt niet uit; elke euro belasting is pure diefstal.
Heb je geen regenpak?quote:Op zondag 29 november 2009 09:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waar ik zo drie kwartier doorheen mag fietsen...
Vakantiebaantje? Vloer van de hal poetsen?quote:Op zondag 29 november 2009 09:22 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg ik heb bij de blauwe brigade gewerkt he
Ja want er komen toch zo gemiddeld 3 klanten over de hele dag. Dus beetje lekker internetten op mobieltje (computer mag nietquote:Op zondag 29 november 2009 09:58 schreef deepart het volgende:
Altijd lekker zo'n koopzondag. Goede manier van nuchter worden waarvoor je zelfs 200% betaalt krijgt
Ik verdien echt keiveel dus ik ga daar nooit meer wegquote:
Dat is altijd een gok. De ene keer is het druk en de andere keer ben je uren aan het denken wat je nou eens te snacken haaltquote:Op zondag 29 november 2009 10:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja want er komen toch zo gemiddeld 3 klanten over de hele dag. Dus beetje lekker internetten en veel cola zuipen en er dubbel voor betaald krijgen
We staan met zn 3en, normaal met 5, dat zegt al ietsquote:Op zondag 29 november 2009 10:08 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat is altijd een gok. De ene keer is het druk en de andere keer ben je uren aan het denken wat je nou eens te snacken haalt
Arnhem.quote:
Mja geen klanten is ook geen commissiequote:Op zondag 29 november 2009 10:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
We staan met zn 3en, normaal met 5, dat zegt al ietsnee t word echt niet druk hoor
ow ok. arnhem valt mee qua gatquote:Op zondag 29 november 2009 10:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Arnhem.
Een kpn winkel is nooit druk op zondag.
So? Dat weten we want dat is altijd zo dus we worden er echt niet op afgekeurd...quote:Op zondag 29 november 2009 10:11 schreef deepart het volgende:
[..]
Mja geen klanten is ook geen commissie
Alleen domme mensen doen zulke uitspraken. Jij bent dus dom.quote:Op zondag 29 november 2009 09:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja ik weet natuurlijk niet hoe jullie commissie systeem in elkaar zit.quote:Op zondag 29 november 2009 10:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
So? Dat weten we want dat is altijd zo dus we worden er echt niet op afgekeurd...
MENSEN OPEN JE OGEN!quote:Op zondag 29 november 2009 09:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
Jawel hoor. Je weet alleen nog niet wat Ad Scheepbouwer en Hein Knaapen voor je in de pet hebben zitten.quote:Op zondag 29 november 2009 10:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik verdien echt keiveel dus ik ga daar nooit meer weg(KPN)
Ok, kappen met die belastingen en dus ook met aanleg van wegen, spoorwegen, straatverlichting, ordehandhaving, ophalen van huisvuil, blussen van eventuele branden, AWBZ-uitkeringen (dus verpleeg- en verzorgingshuizen) etc.quote:Op zondag 29 november 2009 09:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik werk al sinds woensdag elke dag, t/m dinsdag. Dus 7 dagen achter elkaarquote:Op zondag 29 november 2009 10:39 schreef SevenWonders het volgende:
On topic: Tja, andere mensen werken van maandag tot vrijdan en soms op zaterdag ook. Laat die 1 keer in de week (soms in de maand) ook eens hun geld uit kunnen geven....
wat zeur je danquote:Op zondag 29 november 2009 10:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik werk al sinds woensdag elke dag, t/m dinsdag. Dus 7 dagen achter elkaar
Mensen.quote:Op zondag 29 november 2009 10:39 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Ok, kappen met die belastingen en dus ook met aanleg van wegen, spoorwegen, straatverlichting, ordehandhaving, ophalen van huisvuil, blussen van eventuele branden, AWBZ-uitkeringen (dus verpleeg- en verzorgingshuizen) etc.
Gaattumnietwordendenkik,
On topic: Tja, andere mensen werken van maandag tot vrijdan en soms op zaterdag ook. Laat die 1 keer in de week (soms in de maand) ook eens hun geld uit kunnen geven....
Nee, die Primafoon winkel in de Jansstraat ziet er ook niet echt uitnodigende uitquote:Op zondag 29 november 2009 10:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Arnhem.
Waarschijnlijk waren dat christenen, die de verleiding niet konden weerstaan doch wel zo snel mogelijk weer bij de spreekwoordelijke appelboom vandaan wildenquote:Op zondag 29 november 2009 23:32 schreef klagert het volgende:
Ik heb vandaag ook weer 5 uurtjes gewerkt ( en 10 uitbetaald natuurlijk). 't leuke is dat de assistent bedrijfsleider niet dubbel krijgt uitbetaald en ik op zondag dus meer betaald krijg dan hem.
Het valt me trouwens ook op hoe weinig geduld klanten op zondag hebben dan denk wtf heb je dan nog meer te doen dan. maar dat is weer een heel ander topic......
Daar ben ik wel eens geweest, wat een kut winkel en ze mogen wel eens wat meer ventileren daar.quote:Op zondag 29 november 2009 10:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Arnhem.
Er is meer dan 1 kpn winkel in arnhem, en ik werk niet in het centrum, wat idd een kutwinkel is.quote:Op maandag 30 november 2009 01:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Daar ben ik wel eens geweest, wat een kut winkel en ze mogen wel eens wat meer ventileren daar.
Laat mij dan maar dom zijn. Maar waarom zou de staat recht hebben op mijn zuurverdiende geld. Of geld wat ik spaar en wil schenken, of nog eens over mijn levensverzekeringen enzo?quote:Op zondag 29 november 2009 10:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Alleen domme mensen doen zulke uitspraken. Jij bent dus dom.
Je bent dus echt achterlijk.quote:Op maandag 30 november 2009 08:50 schreef Chinless het volgende:
[..]
Laat mij dan maar dom zijn. Maar waarom zou de staat recht hebben op mijn zuurverdiende geld. Of geld wat ik spaar en wil schenken, of nog eens over mijn levensverzekeringen enzo?
Nou, Nou, Nou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |