Hand-outs.quote:Op maandag 7 december 2009 02:01 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Only in Groningen. Heb je wel aantekeningen?
quote:Op maandag 7 december 2009 02:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hand-outs.
Ga nu nog even leren. Slaap lekker allemaal![]()
!
De hand-outs zijn overigens voor mij ingescand door een jongen uit m'n werkgroep aangezien ik niet bij het college was waar ze uitgedeeld werden.quote:
Nee want toen lag je zeker brak in bed?quote:Op maandag 7 december 2009 02:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De hand-outs zijn overigens voor mij ingescand door een jongen uit m'n werkgroep aangezien ik niet bij het college was waar ze uitgedeeld werden.
Nee toen zat ik in de UBquote:Op maandag 7 december 2009 02:09 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Nee want toen lag je zeker brak in bed?
Paddepoel = pauperboel.quote:Op maandag 7 december 2009 02:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh die zijn wel welkom hoor, wie weet zie je me morgen rond een uur of 11/12 bij de AH Paddepoel (als ik van het Zernike af kom!)
Repsectquote:Op maandag 7 december 2009 02:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee toen zat ik in de UBik ben donderdag zelfs van 9 tot 6 naar college geweest terwijl ik woensdagnacht tot 5 uur stomdronken heb gefeest.
Moet kunnen.quote:Op maandag 7 december 2009 02:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee toen zat ik in de UBik ben donderdag zelfs van 9 tot 6 naar college geweest terwijl ik woensdagnacht tot 5 uur stomdronken heb gefeest.
Wat, uitgaan of zo lang college volgenquote:Op maandag 7 december 2009 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Repsect
Maar dat doe je maar één keer per week?
1e of 2e bij de PC's jwz.quote:Op maandag 7 december 2009 02:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Moet kunnen.
Welke etage van de UB???
Daar kan ik je nooit vinden.quote:Op maandag 7 december 2009 02:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat, uitgaan of zo lang college volgen?
[..]
1e of 2e bij de PC's jwz.
Je klemzuipen bedoelde ikquote:Op maandag 7 december 2009 02:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat, uitgaan of zo lang college volgen?
Kerstkaartjes?quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:02 schreef ElizabethR het volgende:
Soms hé, dan heb ik gewoon moordneigingen. Niet op mensen gelukkig, maar wel op dingen. Vooral op dingen die niet doen wat ze moeten doen bij correct gebruik. Ik ga dus even een apparaat vermoorden dat labels uit hoort te spugen als ik die gemaakt heb
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |