Neuh.quote:
! klassieke, 1 western, 2 electrischequote:Op zondag 29 november 2009 00:17 schreef Enfermera het volgende:
Gitaren
Mijn man is ook fan van gitaren, hij heeft er inmiddels *telt* 1 akoestische, 1 bas, 1 7snarige electrische en volgensmij 3 gewone electrische... En dat worden er zeker meer
Ik heb er ook 7. Maar slechts 3 min of meer serieuzequote:Op zondag 29 november 2009 00:17 schreef Enfermera het volgende:
Gitaren
Mijn man is ook fan van gitaren, hij heeft er inmiddels *telt* 1 akoestische, 1 bas, 1 7snarige electrische en volgensmij 3 gewone electrische... En dat worden er zeker meer
quote:
Oh maar ik heb Loveless al vaker gezien in het eggie natuurlijk, dus op zich zou ik wat dát betreft best durven. Maar hij is daar dan met allemaal (dronken) vriendjes en ik niet en neh, dat lijkt me nietsquote:Op zondag 29 november 2009 00:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet durven net als een pubmeet, zat me net te bedenken zal ik iemand meeslepen euh nee dat kan niet hmm.
quote:Op zondag 29 november 2009 00:19 schreef Nonneke het volgende:
en geen cola voor kleine aapjes
[ afbeelding ]
Ow ja, en ik kan heul niet spelenquote:Op zondag 29 november 2009 00:20 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb er ook 7. Maar slechts 3 min of meer serieuze
Lolquote:Op zondag 29 november 2009 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
! klassieke, 1 western, 2 electrische
ik wil nog een zevensnaar, en stiekum ook een achtsnaar en heel graag ook een twaalfsnaar![]()
maar dan zijn we al weer jaaaaaaren verder
Nice!quote:Op zondag 29 november 2009 00:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er ook 7. Maar slechts 3 min of meer serieuze
Hahahahaha wat ben je toch liefquote:Op zondag 29 november 2009 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar ik heb Loveless al vaker gezien in het eggie natuurlijk, dus op zich zou ik wat dát betreft best durven. Maar hij is daar dan met allemaal (dronken) vriendjes en ik niet en neh, dat lijkt me niets
En wij zijn heel normaal in het echt hoor, dus gewoon een keer naar de pub komen als je wiltDan geef ik je mijn mobiele nr en kan je me bellen als je er bijna bent, dan kom ik naar buiten en hoef je niet in je uppie naar binnen om ons te zoeken! En tuurlijk mag je iemand meenemen als je dat fijner vindt.
Tot zo Greys.quote:Op zondag 29 november 2009 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik ga even het hondje door de regen sleuren.
En daarna misschien naar bed, maar dat zie ik nog even.
Misschien tot zo nog en anders trust allemaal!
Mijn reputatie is me vooruit gesneld....?quote:Op zondag 29 november 2009 00:39 schreef ElisaB het volgende:
Ik wilde net typen: wat klopt er niet in de zin "Greys gaat slapen zonder nog in de SC terug te komen"....?
Yups. Ergens is het misgegaanquote:Op zondag 29 november 2009 00:41 schreef Greys het volgende:
Mijn reputatie is me vooruit gesneld....?
Ja nou! Wat een feest hier!quote:Op zondag 29 november 2009 00:46 schreef ElisaB het volgende:
Trouwens wel keigezellig dat iedereen er ineens van tussen is
Heul niet. Ik ben present hoor.quote:Op zondag 29 november 2009 00:46 schreef ElisaB het volgende:
Trouwens wel keigezellig dat iedereen er ineens van tussen is
Wij worden te oud voor dit soort opwindingquote:Op zondag 29 november 2009 00:49 schreef Greys het volgende:
Ja nou! Wat een feest hier!
Kan het wat minder jongens, ik kan het bijna niet meer volgen!
Mijn kat hangt weer in de boom
Ja he, je merkt dan toch dat de jaren gaan tellen.quote:Op zondag 29 november 2009 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij worden te oud voor dit soort opwinding
Ah! Zulks een BRIL-JANT idee! Als ik jou toch niet had!quote:Misschien moet je boor zo'n leuk haakje door zijn oor doen en er gewoon tot kerst in laten hangen
quote:Op zondag 29 november 2009 00:51 schreef MrSubtle het volgende:
hmm ik was gewoon even weggedut met laptop op schoot nog![]()
en dan vind ik Greys de bejaarde hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |