daar waren we zelf ook niet helemaal uit, maar de OP+FIPO is denk ik als volgt:quote:Op zondag 29 november 2009 12:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag.![]()
Kan iemand even de TT voor mij vertalen?
Jullie weten het zelf niet eens?quote:Op zondag 29 november 2009 13:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar waren we zelf ook niet helemaal uit, maar de OP+FIPO is denk ik als volgt:
een koek drijft, zei de gek; hij zag in het veen een turf in het water liggen
daywalker kwam er in het vorige topic mee aanzettenquote:Op zondag 29 november 2009 13:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jullie weten het zelf niet eens?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Goeindag leu.
Ik heb hier een twentse spreukenkalender met de volgende spreuk.
'"n Kookndrif',zear'n döl; hee zag in 't ven nen törf in 't water lign.
Wat bedoelen ze hier toch mee?
Dan koop je eerst superveel bij de Rookade en dan ga je met dat spul bij de Moby zitten!quote:Op zondag 29 november 2009 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn er in Hengelo trouwens echt maar twee open coffee shops op het moment ?
Ik ken alleen de Rookade en de Moby dick.
Rookade nodigt niet echt uit om langer te zitten terwijl je bij de moby alleen per gram kan kopen.
Er zijn zat andere manieren. En racen moet je van houden.quote:Op zondag 29 november 2009 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Huh illegale auto races ?
Ooh nee nee dankje dat is niet echt me ding.
Zijn er in Hengelo trouwens echt maar twee open coffee shops op het moment ?
Ik ken alleen de Rookade en de Moby dick.
Rookade nodigt niet echt uit om langer te zitten terwijl je bij de moby alleen per gram kan kopen.
IS een idee maar ik bij alle bij het gevoel alsof er vaste bezoekers komen die je raar aanstaren als je er alleen gaat zitten. De keren dat ik er ging zitten dan.quote:Op zondag 29 november 2009 13:45 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dan koop je eerst superveel bij de Rookade en dan ga je met dat spul bij de Moby zitten!
Je moet naar boven kijken, niet naar onderquote:Op zondag 29 november 2009 13:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja wat
Ik wil gewoon die 7 punten los houden
In geval van ajax is alles gerechtvaardigdquote:Op zondag 29 november 2009 13:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je moet naar boven kijken, niet naar onder
quote:Op zondag 29 november 2009 06:25 schreef Oldenzaal het volgende:
Beetje kerel staat nu nog buffels te vangen!! Net als ik!
Sanquote:Op zondag 29 november 2009 14:08 schreef Samzz het volgende:
Je vind jezelf grappig?
Ik kijk nog steeds SpongeBob. Het moet niet gekker worden.
Dan moet je steviger blowen, dan zie je ze niet meerquote:Op zondag 29 november 2009 13:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
IS een idee maar ik bij alle bij het gevoel alsof er vaste bezoekers komen die je raar aanstaren als je er alleen gaat zitten. De keren dat ik er ging zitten dan.
Hoe is het?quote:
Ik denk dat ik dan misselijk word. Ik eet witte nepchocolade, maar het is zooo lekkerquote:
En daar word je niet misselijk van?quote:Op zondag 29 november 2009 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan misselijk word. Ik eet witte nepchocolade, maar het is zooo lekker
Hoiquote:Op zondag 29 november 2009 14:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan moet je steviger blowen, dan zie je ze niet meer![]()
Hallo trouwens
quote:Op zondag 29 november 2009 14:32 schreef Samzz het volgende:
Nee. blowen is lekker. Maar met mate, dat dan weer wel.
sorry ik wou alleen maar aangeven dat je standpunt voor heel veel dingen opgaatquote:
Goed hoor, met jou?quote:Op zondag 29 november 2009 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe is het?
Gaat het hier nu werkelijk over blowen?
Heb je zelf geen auto? Ik kom wel even op de motor.quote:Op zondag 29 november 2009 16:07 schreef Samzz het volgende:
Kutzusje
Ik moet enquetes ophalen en nu kan ik op de fiets, omdat zij zo nodig met de auto naar dr vriendin moet, die een FUCKIN KWARTIERTJE verderop woont
oké sjatquote:Op zondag 29 november 2009 16:12 schreef Samzz het volgende:
Als ik zelf een auto zou hebben, zou ik nu niet zo fuckin pissed zijn he.
En nee, ik ga wel op de fiets.
*geeft Samzz een knuf*quote:Op zondag 29 november 2009 17:01 schreef Samzz het volgende:
Ze was al weg.... Zo, ik heb me (letterlijk) kapot gefietst. Maar ik heb ze tenminste.
Vanavond lekker niks doen, lekker puh
The Final Destination,quote:
damnquote:Op zondag 29 november 2009 20:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga maar weer eens naar Capelle, weer even lekker anderhalf uur lang over een onmeunig saaie weg kacheln
Ja maar...... ik ben schijnbaar niet genoeg online om jullie nog bij te kunnen houdenquote:Op zondag 29 november 2009 20:57 schreef haakon het volgende:
nee joh ! we gaan eigenlijk nog te langzaam
hahahaquote:Op zondag 29 november 2009 21:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja maar...... ik ben schijnbaar niet genoeg online om jullie nog bij te kunnen houden
(dit duidt op ernstig tijdsgebrek, tijd voor vakantie!!!)
jaa gelukkig heb ik dan een paar dagen vrij genomenquote:Op zondag 29 november 2009 21:06 schreef haakon het volgende:
[..]
hahahaecht he, bijna kerstvakantie
![]()
Andrea!quote:Op zondag 29 november 2009 21:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
jaa gelukkig heb ik dan een paar dagen vrij genomen
houdt wel in dat ik nu dus moet doorwerken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |