ie werkt bie de mc? woar?quote:Op zondag 29 november 2009 03:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Moe
Net terug van 't werk.. Niemand kreeg meer een BigMac
Dem'terquote:Op zondag 29 november 2009 03:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ie werkt bie de mc? woar?
Ja, ik woon daar tijdelijkquote:Op zondag 29 november 2009 03:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
oja, je woont daar ook of? best wa een aardige stad of niet?
ik kwam dr eerder wel, tegenwoordig niet meer. die kassieres bie de jumbo bent leukquote:Op zondag 29 november 2009 03:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik woon daar tijdelijk
Ik mis Twente toch wel..![]()
't Is eigenlijk een ontzettende kutstad, maar ik ken er dan ook niemand
Hihi, er werken ook wel één of twee leuke dames bij onsquote:Op zondag 29 november 2009 03:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik kwam dr eerder wel, tegenwoordig niet meer. die kassieres bie de jumbo bent leuk
ah kiek!, ie woont nog alleen of?quote:Op zondag 29 november 2009 03:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hihi, er werken ook wel één of twee leuke dames bij ons
Nee, tijdelijk weer bij maquote:Op zondag 29 november 2009 03:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ah kiek!, ie woont nog alleen of?
ah dat ken ook! ik trek mie nog n poar pilskes open.quote:
Jewaquote:Op zondag 29 november 2009 03:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ie doet ook wa n keer mee aan een meet of niet?
klinkt goed, ff kiekn wanneer, zou wa mooi wezen als dr wat leu bent, kunt wie dr n poar drinken enzo.quote:Op zondag 29 november 2009 03:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jewa
Als ik de mogelijkheid en tijd heb
Bierquote:Op zondag 29 november 2009 03:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
klinkt goed, ff kiekn wanneer, zou wa mooi wezen als dr wat leu bent, kunt wie dr n poar drinken enzo.
dat dacht ik, en dr bent ook nog wa wat leu die hier posten die best wa lachen bentquote:
Hehehequote:Op zondag 29 november 2009 03:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
dat dacht ik, en dr bent ook nog wa wat leu die hier posten die best wa lachen bentook wat vrouwgies
boh!, ie loopt wa hard van stapel!quote:Op zondag 29 november 2009 03:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe
De meeste vrouwen hier heb ik al eens echt ontmoet
Sommige acht jaar geleden, sommige een paar maand
Nounou, da's ook wel overdrevenquote:Op zondag 29 november 2009 03:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
boh!, ie loopt wa hard van stapel!
quote:Hmmmm. Jaaaaa... Ik lig al in bed.. hmmmmmmm
daar waren we zelf ook niet helemaal uit, maar de OP+FIPO is denk ik als volgt:quote:Op zondag 29 november 2009 12:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag.![]()
Kan iemand even de TT voor mij vertalen?
Jullie weten het zelf niet eens?quote:Op zondag 29 november 2009 13:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar waren we zelf ook niet helemaal uit, maar de OP+FIPO is denk ik als volgt:
een koek drijft, zei de gek; hij zag in het veen een turf in het water liggen
daywalker kwam er in het vorige topic mee aanzettenquote:Op zondag 29 november 2009 13:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jullie weten het zelf niet eens?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Goeindag leu.
Ik heb hier een twentse spreukenkalender met de volgende spreuk.
'"n Kookndrif',zear'n döl; hee zag in 't ven nen törf in 't water lign.
Wat bedoelen ze hier toch mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |