UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Panzerknacker666 = Sander
tjah, als je na 8 minuten al op achterstand wordt gezet en je dan alleen nog maar FCT supporters hoort in het stadion...quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een zooi Tilburgers verlaat het stadion al
Dan word je gepwnd en ga je idd huilend naar huisquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, als je na 8 minuten al op achterstand wordt gezet en je dan alleen nog maar FCT supporters hoort in het stadion...
Sanquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:34 schreef Samzz het volgende:
argh, hoe lomp kan je zijn... m'n rechterknie deed al pijn, nu maakte ik weer een verkeerde draai en doet ie nog meer pijn
Ik houd niet van voetbal, maar: GO TWENTESolidair moet je blijven he...
inderdaadquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan word je gepwnd en ga je idd huilend naar huis
TWENTE!!!!
quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik geet noar de kroeg, ajuus![]()
Even de Spartaan daar troosten, en kijken of er nog een verdwaalde Willem II-supporter rondloopt
quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:46 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook te bed. De originele afleveringen van SpongeBob kijken
Trusten
quote:
huh?quote:Op zondag 29 november 2009 00:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het moet toch niet gekker worden
kan dat ook in 't plat?
ie met ow 'chill'quote:
joah, en nog lange nich doodquote:
Markoquote:
Hoelang woon je al in Hengelo dan?quote:Op zondag 29 november 2009 01:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik woon dus in hengelo kan het nog steeds niet super vinden tussen de tukkers.
waarom niet?quote:Op zondag 29 november 2009 01:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik woon dus in hengelo kan het nog steeds niet super vinden tussen de tukkers.
Mijn ervaring met de Twentenaar is ze zijn allemaal best aardig.quote:Op zondag 29 november 2009 01:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom niet?
ik ben eigenlijk wel benieuwd
tjah, wat heet standaard?quote:Op zondag 29 november 2009 01:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mijn ervaring met de Twentenaar is ze zijn allemaal best aardig.
Zo lang je maar tussen past qua gedrag en normen en waarden.
Iedereen die anders is dan de standaard valt nog al snel buiten de boot.
ie werkt bie de mc? woar?quote:Op zondag 29 november 2009 03:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Moe
Net terug van 't werk.. Niemand kreeg meer een BigMac
Dem'terquote:Op zondag 29 november 2009 03:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ie werkt bie de mc? woar?
Ja, ik woon daar tijdelijkquote:Op zondag 29 november 2009 03:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
oja, je woont daar ook of? best wa een aardige stad of niet?
ik kwam dr eerder wel, tegenwoordig niet meer. die kassieres bie de jumbo bent leukquote:Op zondag 29 november 2009 03:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik woon daar tijdelijk
Ik mis Twente toch wel..![]()
't Is eigenlijk een ontzettende kutstad, maar ik ken er dan ook niemand
Hihi, er werken ook wel één of twee leuke dames bij onsquote:Op zondag 29 november 2009 03:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik kwam dr eerder wel, tegenwoordig niet meer. die kassieres bie de jumbo bent leuk
ah kiek!, ie woont nog alleen of?quote:Op zondag 29 november 2009 03:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hihi, er werken ook wel één of twee leuke dames bij ons
Nee, tijdelijk weer bij maquote:Op zondag 29 november 2009 03:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ah kiek!, ie woont nog alleen of?
ah dat ken ook! ik trek mie nog n poar pilskes open.quote:
Jewaquote:Op zondag 29 november 2009 03:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ie doet ook wa n keer mee aan een meet of niet?
klinkt goed, ff kiekn wanneer, zou wa mooi wezen als dr wat leu bent, kunt wie dr n poar drinken enzo.quote:Op zondag 29 november 2009 03:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jewa
Als ik de mogelijkheid en tijd heb
Bierquote:Op zondag 29 november 2009 03:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
klinkt goed, ff kiekn wanneer, zou wa mooi wezen als dr wat leu bent, kunt wie dr n poar drinken enzo.
dat dacht ik, en dr bent ook nog wa wat leu die hier posten die best wa lachen bentquote:
Hehehequote:Op zondag 29 november 2009 03:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
dat dacht ik, en dr bent ook nog wa wat leu die hier posten die best wa lachen bentook wat vrouwgies
boh!, ie loopt wa hard van stapel!quote:Op zondag 29 november 2009 03:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe
De meeste vrouwen hier heb ik al eens echt ontmoet
Sommige acht jaar geleden, sommige een paar maand
Nounou, da's ook wel overdrevenquote:Op zondag 29 november 2009 03:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
boh!, ie loopt wa hard van stapel!
quote:Hmmmm. Jaaaaa... Ik lig al in bed.. hmmmmmmm
daar waren we zelf ook niet helemaal uit, maar de OP+FIPO is denk ik als volgt:quote:Op zondag 29 november 2009 12:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag.![]()
Kan iemand even de TT voor mij vertalen?
Jullie weten het zelf niet eens?quote:Op zondag 29 november 2009 13:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar waren we zelf ook niet helemaal uit, maar de OP+FIPO is denk ik als volgt:
een koek drijft, zei de gek; hij zag in het veen een turf in het water liggen
daywalker kwam er in het vorige topic mee aanzettenquote:Op zondag 29 november 2009 13:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jullie weten het zelf niet eens?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Goeindag leu.
Ik heb hier een twentse spreukenkalender met de volgende spreuk.
'"n Kookndrif',zear'n döl; hee zag in 't ven nen törf in 't water lign.
Wat bedoelen ze hier toch mee?
Dan koop je eerst superveel bij de Rookade en dan ga je met dat spul bij de Moby zitten!quote:Op zondag 29 november 2009 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn er in Hengelo trouwens echt maar twee open coffee shops op het moment ?
Ik ken alleen de Rookade en de Moby dick.
Rookade nodigt niet echt uit om langer te zitten terwijl je bij de moby alleen per gram kan kopen.
Er zijn zat andere manieren. En racen moet je van houden.quote:Op zondag 29 november 2009 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Huh illegale auto races ?
Ooh nee nee dankje dat is niet echt me ding.
Zijn er in Hengelo trouwens echt maar twee open coffee shops op het moment ?
Ik ken alleen de Rookade en de Moby dick.
Rookade nodigt niet echt uit om langer te zitten terwijl je bij de moby alleen per gram kan kopen.
IS een idee maar ik bij alle bij het gevoel alsof er vaste bezoekers komen die je raar aanstaren als je er alleen gaat zitten. De keren dat ik er ging zitten dan.quote:Op zondag 29 november 2009 13:45 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dan koop je eerst superveel bij de Rookade en dan ga je met dat spul bij de Moby zitten!
Je moet naar boven kijken, niet naar onderquote:Op zondag 29 november 2009 13:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja wat
Ik wil gewoon die 7 punten los houden
In geval van ajax is alles gerechtvaardigdquote:Op zondag 29 november 2009 13:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je moet naar boven kijken, niet naar onder
quote:Op zondag 29 november 2009 06:25 schreef Oldenzaal het volgende:
Beetje kerel staat nu nog buffels te vangen!! Net als ik!
Sanquote:Op zondag 29 november 2009 14:08 schreef Samzz het volgende:
Je vind jezelf grappig?
Ik kijk nog steeds SpongeBob. Het moet niet gekker worden.
Dan moet je steviger blowen, dan zie je ze niet meerquote:Op zondag 29 november 2009 13:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
IS een idee maar ik bij alle bij het gevoel alsof er vaste bezoekers komen die je raar aanstaren als je er alleen gaat zitten. De keren dat ik er ging zitten dan.
Hoe is het?quote:
Ik denk dat ik dan misselijk word. Ik eet witte nepchocolade, maar het is zooo lekkerquote:
En daar word je niet misselijk van?quote:Op zondag 29 november 2009 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan misselijk word. Ik eet witte nepchocolade, maar het is zooo lekker
Hoiquote:Op zondag 29 november 2009 14:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan moet je steviger blowen, dan zie je ze niet meer![]()
Hallo trouwens
quote:Op zondag 29 november 2009 14:32 schreef Samzz het volgende:
Nee. blowen is lekker. Maar met mate, dat dan weer wel.
sorry ik wou alleen maar aangeven dat je standpunt voor heel veel dingen opgaatquote:
Goed hoor, met jou?quote:Op zondag 29 november 2009 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe is het?
Gaat het hier nu werkelijk over blowen?
Heb je zelf geen auto? Ik kom wel even op de motor.quote:Op zondag 29 november 2009 16:07 schreef Samzz het volgende:
Kutzusje
Ik moet enquetes ophalen en nu kan ik op de fiets, omdat zij zo nodig met de auto naar dr vriendin moet, die een FUCKIN KWARTIERTJE verderop woont
oké sjatquote:Op zondag 29 november 2009 16:12 schreef Samzz het volgende:
Als ik zelf een auto zou hebben, zou ik nu niet zo fuckin pissed zijn he.
En nee, ik ga wel op de fiets.
*geeft Samzz een knuf*quote:Op zondag 29 november 2009 17:01 schreef Samzz het volgende:
Ze was al weg.... Zo, ik heb me (letterlijk) kapot gefietst. Maar ik heb ze tenminste.
Vanavond lekker niks doen, lekker puh
The Final Destination,quote:
damnquote:Op zondag 29 november 2009 20:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga maar weer eens naar Capelle, weer even lekker anderhalf uur lang over een onmeunig saaie weg kacheln
Ja maar...... ik ben schijnbaar niet genoeg online om jullie nog bij te kunnen houdenquote:Op zondag 29 november 2009 20:57 schreef haakon het volgende:
nee joh ! we gaan eigenlijk nog te langzaam
hahahaquote:Op zondag 29 november 2009 21:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja maar...... ik ben schijnbaar niet genoeg online om jullie nog bij te kunnen houden
(dit duidt op ernstig tijdsgebrek, tijd voor vakantie!!!)
jaa gelukkig heb ik dan een paar dagen vrij genomenquote:Op zondag 29 november 2009 21:06 schreef haakon het volgende:
[..]
hahahaecht he, bijna kerstvakantie
![]()
Andrea!quote:Op zondag 29 november 2009 21:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
jaa gelukkig heb ik dan een paar dagen vrij genomen
houdt wel in dat ik nu dus moet doorwerken
je hebt gewoon iemand nodig om je warm te houden!quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 21:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
dinsdag een motor kopen jongens!
Ja, ook datquote:Op zondag 29 november 2009 21:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
je hebt gewoon iemand nodig om je warm te houden!
Joa, alles prima! Vandaag weer heerlijk dagje met verplichtingen gehad en morgen weer fijn werkenquote:Op zondag 29 november 2009 21:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Andrea!, alles goed verder?
slaapzakquote:Op zondag 29 november 2009 21:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Joa, alles prima! Vandaag weer heerlijk dagje met verplichtingen gehad en morgen weer fijn werken![]()
Alleen me laptop is kapot, best wel irritant... nu moet ik achter de desktop pc zitten, maar hier is het KOUD
Bereid je dan maar voor op de nacht van dinsdag naar woensdag, want dan wordt het pas echt KOUDquote:
iedereen moet morgen werken, dat is voor mij altijd een hele geruststellingquote:Op zondag 29 november 2009 21:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Joa, alles prima! Vandaag weer heerlijk dagje met verplichtingen gehad en morgen weer fijn werken![]()
Alleen me laptop is kapot, best wel irritant... nu moet ik achter de desktop pc zitten, maar hier is het KOUD
Bedoel je niet: 'onmogelijk'?quote:Op zondag 29 november 2009 21:41 schreef Samzz het volgende:
Maar, ik ben volgensmij te moeilijk in de omgang of zo
honda cbr 600.quote:
Dat zijn mooie fietsenquote:Op zondag 29 november 2009 22:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
honda cbr 600.
Troost je, alle vrouwen zijn zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat dacht ik, en ziet er nog donders goed uit ook nog!quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 22:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Troost je, alle vrouwen zijn zo
Anders dan andere vrouwen, zijn drie dingen mij heilig: Vrijheid, vrije tijd en vrijen op z'n tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, BZB is mijn inspiratiebronAl mag die vrijheid ook wel een beetje minder zijn en dat vrijen wat meer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Inderdaad zeg. Al zoveel posts. Wat ben ik toch een levenloos beeldschermnerdquote:Op zondag 29 november 2009 22:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ps: je bent bijna bij post 6666 zag ik.
voor dat laatste ben ik je manquote:Op zondag 29 november 2009 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anders dan andere vrouwen, zijn drie dingen mij heilig: Vrijheid, vrije tijd en vrijen op z'n tijd.
En ja, BZB is mijn inspiratiebronAl mag die vrijheid ook wel een beetje minder zijn en dat vrijen wat meer.
BZB FTW!quote:Op zondag 29 november 2009 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anders dan andere vrouwen, zijn drie dingen mij heilig: Vrijheid, vrije tijd en vrijen op z'n tijd.
De schanieren van het beeldscherm zijn geknapt, dus hij blijft niet meer overeind staan. (dat was al een poos). Daarna is die nog een keer compleet gecrasht en opnieuw geinstalleerd...quote:Op zondag 29 november 2009 22:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
iedereen moet morgen werken, dat is voor mij altijd een hele geruststelling![]()
hoezo kapot? te repareren? software of?
Ik wilde juist zeggen, moet je geen nieuwe kopen?quote:Op zondag 29 november 2009 22:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
De schanieren van het beeldscherm zijn geknapt, dus hij blijft niet meer overeind staan. (dat was al een poos). Daarna is die nog een keer compleet gecrasht en opnieuw geinstalleerd...
Nu is de draadloos functie naar de kloten, kom er niet achter wat het probleem is... dus grr...
Soort van "total loss" want naar de reparateur brengen kost wss net zoveel als een nieuwe...
Dat is kloten! dat klinkt niet echt goed nee, via saxion kun je ze ook nog wel via een aardige prijs krijgen.quote:Op zondag 29 november 2009 22:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
De schanieren van het beeldscherm zijn geknapt, dus hij blijft niet meer overeind staan. (dat was al een poos). Daarna is die nog een keer compleet gecrasht en opnieuw geinstalleerd...
Nu is de draadloos functie naar de kloten, kom er niet achter wat het probleem is... dus grr...
Soort van "total loss" want naar de reparateur brengen kost wss net zoveel als een nieuwe...
Ben je nou echt zo onmogelijk, of heb je het nog niet getroffen?quote:
Jaaa die ken ik wel. Ik dacht dat ze die naam niet meer mochten gebruiken toen AC/DC erachter kwam?quote:Trouwens, weet je welke band je ook even moet checken? AC/Dixi. Ik denk dat die bij jullie ook de boel wel plat kunnen spelen! En volgensmij zijn ze goedkoper dan BZB...
ja maar ze zijn zo duurquote:Op zondag 29 november 2009 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde juist zeggen, moet je geen nieuwe kopen?
*meldtquote:Op zondag 29 november 2009 22:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo onmogelijk, of heb je het nog niet getroffen?Goed, ze zijn schaars, maar ze bestaan gelukkig
![]()
Ja, maar dat is niet zo makkelijk als n flaptop, en je zit weer met bestanden die op de ene wel staan en de andere weer nietquote:Op zondag 29 november 2009 22:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja maar ze zijn zo duur
en eigenlijk heb ik dus ook een gewone desktop pc... dus tjah...
Ik heb er wel een paar gevonden, maar het loopt gewoon steeds mis. Kan je hebben he...quote:Op zondag 29 november 2009 22:28 schreef ACT-F het volgende:
Ben je nou echt zo onmogelijk, of heb je het nog niet getroffen?Goed, ze zijn schaars, maar ze bestaan gelukkig
![]()
Dat was een 1 april grapquote:Op zondag 29 november 2009 22:28 schreef ACT-F het volgende:Jaaa die ken ik wel. Ik dacht dat ze die naam niet meer mochten gebruiken toen AC/DC erachter kwam?
kun je niet iets met die zanger van dixie beginnen?quote:Op zondag 29 november 2009 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er wel een paar gevonden, maar het loopt gewoon steeds mis. Kan je hebben he...
[..]
Dat was een 1 april grap
nee dat was uitgesteld tot morgen!quote:Op zondag 29 november 2009 22:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet zo makkelijk als n flaptop, en je zit weer met bestanden die op de ene wel staan en de andere weer niet, maarja. Dat gesprek met die begeleider al gehad?
Geduld is een schone zaakquote:Op zondag 29 november 2009 22:42 schreef Samzz het volgende:
Ik heb er wel een paar gevonden, maar het loopt gewoon steeds mis. Kan je hebben he...
quote:Dat was een 1 april grap
quote:Op zondag 29 november 2009 22:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nee dat was uitgesteld tot morgen!
Maar qua stage kan er weinig misgaan, ze boden me al half half een baan aan na mijn afstuderen... (nice toch in de kredietcrisis)...
Alleen dat fucking assessment zit me dwars
Nou opzich zijn er wel banen, maar vooral in west NL als ik de vacatures zo een beetje volg.... :|quote:Op zondag 29 november 2009 22:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, een baan in het verschiet is zeker niet verkeerd, ik weet niet of er heel veel aanbod in die sector is? zegt wel genoeg lijkt me
, en zo'n assessment is peanuts!
je hebt een interessante vechtpartij bij de kelderquote:
Nehquote:Op zondag 29 november 2009 22:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
kun je niet iets met die zanger van dixie beginnen?
Datzelfde heb ik ook beetje ja, zat vacatures, omgeving Den Haag enzoquote:Op zondag 29 november 2009 22:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nou opzich zijn er wel banen, maar vooral in west NL als ik de vacatures zo een beetje volg.... :|
Volgens saxion heeft 90% 1 jaar na afstuderen een passennde baan...maar dat was voor de kredietcrisis dan...
Zwolle is natuurlijk ook niet direct naast de deur, maarja... in elk geval een fijn compliment...
Vertel! Wat is er allemaal gebeurd?quote:Op zondag 29 november 2009 22:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
je hebt een interessante vechtpartij bij de keldergemist!
Wat voor foto's?quote:Op zondag 29 november 2009 23:27 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nog wel wakker
Ik wacht vol spanning op de foto's die van me gemaakt zijn vrijdag... Dan kan ik ze vernietigen
Sanquote:
Ja? Oh, ik kijk m graag nog een keertjequote:Op maandag 30 november 2009 11:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
San![]()
zouden we die niet samen kijken?
Lijkt me leukquote:Op maandag 30 november 2009 11:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zal ik het plan nog maar een keer in de ring gooien? Keer ToF-meet?
ik vind het goedquote:Op maandag 30 november 2009 11:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
primaquote:Op maandag 30 november 2009 11:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
dat dusquote:Op maandag 30 november 2009 12:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
primazie vanzelf wel of ik kan, als er een datum gekozen wordt...
Ik zie je nietquote:Op maandag 30 november 2009 13:09 schreef Fems het volgende:
Ik zit ook in de bieb dritzie
en ineens wist je hem weer?quote:Op maandag 30 november 2009 12:32 schreef Fems het volgende:
Ik was mijn wachtwoord maanden lang kwijt!
ik moet er ook nog 2 makenquote:Op maandag 30 november 2009 12:40 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo maar eens douchen en nog wat Sinterklaascadeautjes inkopen... Pffff, ik moet ook nog een gedicht schrijven
Owquote:Op maandag 30 november 2009 13:27 schreef Fems het volgende:
Nee, toen heb ik hem maar opnieuw aangevraagd!
En dritz, ik zit in een anderee!
quote:Op maandag 30 november 2009 13:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker hoesten, kuchen, snotteren en snuiten op t werk. Even mn bacillen verspreiden, hoezee!
quote:Op maandag 30 november 2009 13:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, net in mn hand gehoest en daarmee even over de muis gewreven. Collega lost me hier zo af
quote:Op maandag 30 november 2009 14:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen als er niemand kijkt even op de scanner hoesten
numero 21.820 hierquote:Op maandag 30 november 2009 14:29 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb ondertussen de 30k gehaald
Die heb je dus gelijk je nummer gegeven?quote:Op maandag 30 november 2009 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oeh, en ik heb daarnet een heel lief meisje moeten helpenIk checkte haar pasje en zag dat ze 18 is... blond, groene ogen, vrij lang en een verdomd leuk koppie
Nee, maar haar nummer heb ik na 1x kijken onthouden, net als haar msnquote:Op maandag 30 november 2009 14:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Die heb je dus gelijk je nummer gegeven?
tjah, ik zit thuis ook veel achter de computer en dan zit ik ook op FOK!quote:Op maandag 30 november 2009 14:54 schreef sjoemie1985 het volgende:
hoe krijgen jullie uberhaupt voor me kaar om zoveel posts te halen??
op zo'n moment denk ik soms wel eens: hebben die gene geen leven ofzo als ze ik weet niet hoeveel beroichtjes plaatsen?
ik ga al iets meer dan 3 jaar mee en heb tijdens stage en afstuderen aardig was gepostquote:Op maandag 30 november 2009 14:54 schreef sjoemie1985 het volgende:
hoe krijgen jullie uberhaupt voor me kaar om zoveel posts te halen??
op zo'n moment denk ik soms wel eens: hebben die gene geen leven ofzo als ze ik weet niet hoeveel beroichtjes plaatsen?
dit geld ook voor mijquote:Op maandag 30 november 2009 15:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik zit thuis ook veel achter de computer en dan zit ik ook op FOK!
de fipo hoort er ook bij.quote:Op maandag 30 november 2009 16:18 schreef ReMcOrE het volgende:
maar wat betekende die uitdrukking, waar een deel van in de TT staat, nou precies?
deze uitdrukking bedoel je neem ik aan?quote:Op maandag 30 november 2009 16:18 schreef ReMcOrE het volgende:
maar wat betekende die uitdrukking, waar een deel van in de TT staat, nou precies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
quote:Op maandag 30 november 2009 18:41 schreef haakon het volgende:
toch niet naar oma hoor ik net![]()
mn ouders gaan al ergens anders heenhmm, verdachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
neu, van een oude neef van mn pa, ken em nietquote:Op maandag 30 november 2009 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch niet van omaaaaaaa, owwadan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |