http://images.google.nl/images?sourceid=navclient&hl=nl&rlz=1T4ADSA_nlNL336NL336&q=dubro&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wiquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:07 schreef Fha het volgende:
Dubro?
Mensen die nog met de hand afwassenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:09 schreef El_Liberaliste het volgende:
Stelletje lutsers die Dubro niet kennen, het is het toppunt van een A-merk.
Op m'n werk is geen vaatwasser, en ik gebruik het ook voor balie/aquarium/koffiemachine etc.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen die nog met de hand afwassen
Eigenlijk nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:08 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?sourceid=navclient&hl=nl&rlz=1T4ADSA_nlNL336NL336&q=dubro&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Het stond vroeger bij je ouders in de keuken.
Weer wat geleerd, of herinnerd.quote:De oorspronkelijke naam van Dubro was Abro, een afkorting van Arend Broek, de uitvinder van het afwasmiddel. In de jaren vijftig werd de concentratie van het afwasmiddel verdubbeld, en werd Abro omgedoopt tot Dubro (dubbel broek).
Ik wou dat ze in mijn studentenhuis een vaatwasser hebben. Maar nee, zo zijn die bitches nou ook wel weer....quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen die nog met de hand afwassen
Daar hebben ze wel wat marketingmensen op gezet!quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:10 schreef swollywood het volgende:
[ afbeelding ]
De formule van Dubro Citroen is verbeterd: er is nu twee keer zoveel citroensap toegevoegd. Uit onderzoek bleek de frisse citroengeur één van de meest herkenbare kenmerken van Dubro te zijn. Dubro Vitamine E biedt verzorgende kracht en de nieuwste variant, Dubro Soda Limoen, heeft een heerlijke frisse limoengeur en bevat het ingrediënt soda. Bij de consument staat soda vooral bekend om zijn ontsmettende en zuiverende werking.
Zeep gebruiken om een aquarium schoon te maken, juist dat is goedquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:14 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Op m'n werk is geen vaatwasser, en ik gebruik het ook voor balie/aquarium/koffiemachine etc.
neuken?quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:09 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Zeep gebruiken om een aquarium schoon te maken, juist dat is goed
je ververst ook 100% van het water dan zeker
quote:De formule van Dubro Citroen is verbeterd: er is nu twee keer zoveel spotgoedkoop citroensap toegevoegd en u betaalt nu twee keer zoveel.
Ja, vitamine E lost vet opquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:21 schreef fs180 het volgende:
Zal wel helpen bij het oplossen van vet ofzo, meer niet.
Paas de fles Dubro es door jooooo !quote:Op zondag 29 november 2009 02:06 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik zuip me daar een DUBRO!
Vit E is gezond nml!![]()
Blub blub
Bong als in aap?quote:Op zondag 29 november 2009 02:08 schreef DjinN het volgende:
[..]
Paas de fles Dubro es door jooooo !
Zouden de vitamines beter werken als je het in een bong stopt ?
*mental image*quote:
ooww ja ik heb geen verstand van drugs gelukkig nie!quote:Op zondag 29 november 2009 02:11 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Die bedoelde ik dus...en geen aap, grapjas
ik ook verder niet hoorquote:Op zondag 29 november 2009 02:11 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
ooww ja ik heb geen verstand van drugs gelukkig nie!
Dat is een hookah/shisha, dit is een bong:quote:Op zondag 29 november 2009 02:11 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Die bedoelde ik dus...en geen aap, grapjas
Het is echt niet omdat het gezond is, het komt gewoon mee met het fabrieksproces, zeker weten.quote:
Ja, en reclame doet het goed als er iets in zit wat goed klinkt.quote:Op zondag 29 november 2009 13:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
Het is echt niet omdat het gezond is, het komt gewoon mee met het fabrieksproces, zeker weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |