Oh okey, geeeft niet doe maar dan een andere keer!quote:Op zondag 29 november 2009 22:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
jawel alleen arabisch typen op een telefoon is kut
Geen idee eigenlijkquote:Op zondag 29 november 2009 22:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom mijd jij eik de klb sc? Is dat een principe kwestie?
Ik heb een telefoon met arabisch keyboard voor je liggen.quote:Op zondag 29 november 2009 22:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
jawel alleen arabisch typen op een telefoon is kut
Oh. Omdat je toch ook een klb user bent.quote:
Dat is laat. Je dag is zeker omgedraaid, laat opstaan, laat naar bed?quote:
zou je niet in het fobo maar hier antwoord willen geven op de zin. Is wat makkelijker voor mijquote:Op zondag 29 november 2009 22:15 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Oh okey, geeeft niet doe maar dan een andere keer!
que?quote:Op zondag 29 november 2009 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb een telefoon met arabisch keyboard voor je liggen.
Nu wel wat minder, maar die slowchats nemen zoveel tijd in beslagquote:Op zondag 29 november 2009 22:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh. Omdat je toch ook een klb user bent.
Daarom.quote:Op zondag 29 november 2009 22:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nu wel wat minder, maar die slowchats nemen zoveel tijd in beslag. Alhoewel er wel chille users rondhangen.
Ooh ik heb het al in je fobo gedaan maar zo was mijn antwoord:quote:Op zondag 29 november 2009 22:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zou je niet in het fobo maar hier antwoord willen geven op de zin. Is wat makkelijker voor mij
foutquote:Op zondag 29 november 2009 22:37 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ooh ik heb het al in je fobo gedaan maar zo was mijn antwoord:
Wat jij wilt mijn zus/zusje.
er staat wat wil je ipv wat jij wiltquote:Op zondag 29 november 2009 22:44 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja daag, echt niet.
Ik weet het heul zeker dat dat er staat.
Wat heb ik fout dan?
quote:Op zondag 29 november 2009 22:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
er staat wat wil je ipv wat jij wilt
wat jij wilt zusjequote:Op zondag 29 november 2009 22:53 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
.
Ik vind dat het hetzelfde is.
Ik zeg een tien.
in een parenclubquote:Op zondag 29 november 2009 22:17 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Dat is laat. Je dag is zeker omgedraaid, laat opstaan, laat naar bed?
Waar werk je, mag ik dat wel vragen?
Maar zoals ik al in je fobo zei, ik vond vraagteken wel vreemd, en nu snap ik um.quote:
Wat spreek je thuis dan?quote:Op zondag 29 november 2009 23:00 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Maar zoals ik al in je fobo zei, ik vond vraagteken wel vreemd, en nu snap ik um.![]()
Maar ik zeg doe maar toch maar een cursus Arabisch, wat ben ik slecht.
Ja, dialect Arabisch.quote:
Maar is het dan fisha of Amiya wat je spreekt?quote:Op zondag 29 november 2009 23:05 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja, dialect Arabisch.
Maar meestal Nederlands, aangezien ik alleen Arabisch spreek met me ouders. Met andere familieleden Nederlands. Niet mijn tantes en ooms welteverstaan.
natuurlijk is het gezelligquote:Op zondag 29 november 2009 23:03 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Okey nu snap ik het natuurlijk!
Is het gezellig? Ben dr nooit in een geweest namelijk.
Wat is dialect, in ieder geval niet het Algemene Arabisch wat je bv in Saoedi-Arabie of Dubai hoort.quote:Op zondag 29 november 2009 23:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar is het dan fisha of Amiya wat je spreekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |