ja, maar plasma is mooierquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:19 schreef Ml-etje het volgende:
Subtieltje? Heb ik het goed als ik roep dat LCD energie zuiniger is dan plasma?
Ja is het echt veel mooier?quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar plasma is mooier
(niet dat lcd lelijk is)
contrast hoger, zwart is mooier, kleuren beterquote:
Joh ik heb hier een daewoo staan van ouder dan 5 jr en dat is ook prima maar ga wel even in de winkel goed kijken.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
contrast hoger, zwart is mooier, kleuren beter
alhoewel het verschil tegenwoordig met de LED lcd's steeds kleiner word
(tenzij je echt fan bent van goed beeld ga je er geen last van hebben, maar dat is dus het verschil tussen lcd en plasma)
dan zou ik gewoon voor lcd gaan jaquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Joh ik heb hier een daewoo staan van ouder dan 5 jr en dat is ook prima maar ga wel even in de winkel goed kijken.
Heb geen zin om er een fortuin aan uit te geven (lees wil 1000 euro voor 2 tvs uittellen), waarvan 1 kleintje en 1 woonkamer.
hoe klein is klein trouwensquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan zou ik gewoon voor lcd gaan ja
quote:
50 cm is eigenlijk te klein voor de slaapkamer. Je bed is ongeveer 2 meter, dan heb je meestal nog meer dan 1 meter tot aan de muur waar de tv hangt, dus dan moet je eigenlijk voor 65 of 80cm gaan, anders wordt het moeilijk te zienquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
50 cm? (zo'n slaapkamer tvtje).
Nee och geeneen aparaat denk ik zomaar.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:36 schreef MrSubtle het volgende:
LCD is zuinger dan plasma, maar ze zijn allebei niet heel zuinig
Nee maar de overweging plasma vs LCD zou ik niet nemen op basis van verbruik, dan moet je gewoon bij een oude beeldbuis blijven, die zijn een stuk zuiniger. Je kunt beter kijken naar kwaliteit, prijs, etc.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee och geeneen aparaat denk ik zomaar.
Het gaat ons meer om het verdwijnen van die kast.
Nee dat is inmiddels verholpen. De eerste generatie had daar last van, en de heel goedkope (en eigenlijk vaak oude) modellen van nu in de winkel, maar zelfs die bijna niet meerquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:39 schreef Ynske het volgende:
k vind die nieuwere tv's van nu eigenlijk helemaal niet fijn
heb mijn tv (met beeldbuis) nu op de kast staan, en bij de lcd die mijn ouders op de slaapkamer hebben staan, als je er dan niet recht voorzit, dan zie je allemaal donkere vlekken enz
is dat bij alle tv's nu?
nee, dat is grotendeels verdwenen, en bij de kleinere tvtjes worden vaak ook goedkopere panelen gebruiktquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:39 schreef Ynske het volgende:
k vind die nieuwere tv's van nu eigenlijk helemaal niet fijn
heb mijn tv (met beeldbuis) nu op de kast staan, en bij de lcd die mijn ouders op de slaapkamer hebben staan, als je er dan niet recht voorzit, dan zie je allemaal donkere vlekken enz
is dat bij alle tv's nu?
Oke waar moet ik op letten (Mr hier in huis heeft vandaag alle kamers van laminaat voorzien boven dus die heeft geen belangstellingquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee maar de overweging plasma vs LCD zou ik niet nemen op basis van verbruik, dan moet je gewoon bij een oude beeldbuis blijven, die zijn een stuk zuiniger. Je kunt beter kijken naar kwaliteit, prijs, etc.
dus als mijn geliefdequote:Op zaterdag 28 november 2009 21:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee dat is inmiddels verholpen. De eerste generatie had daar last van, en de heel goedkope (en eigenlijk vaak oude) modellen van nu in de winkel, maar zelfs die bijna niet meer
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
koop een leuk tvtje voor op de slaapkamer (maar koop niet zomaar wat), in principe heb je ook geen full hd nodig daar voor een klein tvtje
en leef je met de rest van het budget uit op de woonkamer tv
Wow!quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
dus als mijn geliefdeinmiddels 22 jarige
tv t niet meer doet, dan zou ik een nieuwe wel net zo op de kast kunnen zetten en gewoon kunnen kijken
gaat primaquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
dus als mijn geliefdeinmiddels 22 jarige
tv t niet meer doet, dan zou ik een nieuwe wel net zo op de kast kunnen zetten en gewoon kunnen kijken
Eerlijk, voor een tv op de slaapkamer? Nergens op, ga naar de winkel, koop een van 26" en dan gewoon de goedkoopste die je een mooi uiterlijk vind hebben. Je kijkt op de slaapkamer bijna altijd in schemer of donker of anders zeker met de gordijnen dicht, dus anything will doquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oke waar moet ik op letten (Mr hier in huis heeft vandaag alle kamers van laminaat voorzien boven dus die heeft geen belangstelling).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |