Wij zijn het ook zo vaak eens he.quote:
True.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wij zijn het ook zo vaak eens he.
plus frikandel en kroket.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
doe mij maar een pikanto/mexicano erbij.
Ohh met pinda sausquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
doe mij maar een pikanto/mexicano erbij.
Ik vind brownies lekker en ik vind PATAT lekker maar een combo ervan lijkt me niet zo heel lekkerquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:17 schreef koningdavid het volgende:
Weer die discussie.
DE VRAAG IS:
IS HET NORMAAL OM BROWNIES BIJ JE PATAT TE ETEN?
CAPS![]()
![]()
Bedankt voor je mening.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind brownies lekker en ik vind PATAT lekker maar een combo ervan lijkt me niet zo heel lekker
Bedankt voor je meningquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:18 schreef Fha het volgende:
De combinatie lijkt me ook niet lekker nee
\yek. ja da's best smerig.....quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:21 schreef koningdavid het volgende:
Hij eet ook dit soort dingen: http://www.megagadgets.nl(...)rger-in-blik-p-1368/!!!
Sowieso vleeseters...quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:21 schreef koningdavid het volgende:
Hij eet ook dit soort dingen: http://www.megagadgets.nl(...)rger-in-blik-p-1368/!!!
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:23 schreef MrX1982 het volgende:
TS probeert bevestiging te zoeken voor zijn rare eetgewoonte.
Die iemand is TS zelf. EPIC FAIL.
obvious trollquote:
Je bent Grieks en je eet geen vlees?quote:
I don't hapquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
I don't hap so easy my brotha.
Klopt, ook apart ik weet het.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je bent Grieks en je eet geen vlees?![]()
Zonde...
Ik was serieus mang.quote:
Grieks vlees isquote:
Ik ben vegetariër geen veganist.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Veganisten zijn het levende bewijs dat vlees wel degelijk goed voor je is.
Dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:14 schreef BaggerUser het volgende:
patat en bij mc donalds is het friet
Dus als iemand een broodje zebrakots zou eten zou je dat nog niet abnormaal mogen vinden?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:27 schreef RichardDawkins het volgende:
Er is geen normaal qua dit. Hoe kun je nou een norm verbinden aan wat iemand bij elkaar qua etenswaren naar binnen werkt.
Is er zeker ook een die 6lijntjes weg snuift en dan zegt nee ik ben geen verslaafdequote:Op zaterdag 28 november 2009 18:10 schreef koningdavid het volgende:
Ik ken iemand die dat eet. En hij zegt tegen mij dat het geen rare combinatie is.![]()
Wat een slechte comment, koningdavid. Dat verwacht ik helemaal niet van jou.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Grieks vlees is![]()
En dan bedoel ik jou nog niet eens.![]()
mietje.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben vegetariër geen veganist.En ik functioneer prima.
Maar laten we ontopic gaan over brownies en frietjes.
Ik weet het.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:29 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat een slechte comment, koningdavid. Dat verwacht ik helemaal niet van jou.
Daar weet jij niks van.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:27 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Jij eet het misschien niet maar je neemt het regelmatig in de mond.
Kots is geen etenswaar. Goed lezen aub.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dus als iemand een broodje zebrakots zou eten zou je dat nog niet abnormaal mogen vinden?
niet haten manquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:28 schreef donthate het volgende:
[..]
Is er zeker ook een die 6lijntjes weg snuift en dan zegt nee ik ben geen verslaafde![]()
Ik ben een pussy, ik weet het. Fuck me.quote:
Een pizza met kwark en chocopasta eten, vind jij normaal?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:30 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Kots is geen etenswaar. Goed lezen aub.
ik hou wel van een beetje vlees.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben een pussy, ik weet het. Fuck me.
Er is geen normaal bij dit. Iedereen eet dingen in een combinatie wat toevallig bij de smaak van diegene past. Tis niet normaal, tis niet abnormaal.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Een pizza met kwark en chocopasta eten, vind jij normaal?
Moeten wij nu raden wie het is.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:31 schreef koningdavid het volgende:
De persoon in kwestie is trouwens een niet onbekende FOK!ker
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:26 schreef trovey het volgende:
Acter elkaar geen enkel probleem maar tegelijk
vlees icm chocolade is ook raar maakt wel gruwelijk lekkerquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Een pizza met kwark en chocopasta eten, vind jij normaal?
Noem namen, noem namen!quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:31 schreef koningdavid het volgende:
De persoon in kwestie is trouwens een niet onbekende FOK!ker
de frituur koningquote:
quote:
Ik voel me wel een beetje overdonderd.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:36 schreef koningdavid het volgende:
Ik hoop niet dat ik jullie teveel van jullie stuk heb gebracht met deze spannende cilmax.
quote:
quote:
kopje koffie ludoquote:
Ik was pas bij post 76 toen ik op invoeren drukte.quote:
Het is patat.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:11 schreef koningdavid het volgende:
Wat vinden jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.╔═╦═╦╦═╗
║═╣═║║╔╝
║═╣╔╣║╚╗
╚═╩╝╚╩═╝
Ik zie je voor het eerst in KLB maar ik ben het nu al met je eens!!!quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:47 schreef DjinN het volgende:
Het is patat. En overigens een complete kutcombi
Aparte eters zijn in de regel best leuke mensen.........quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:17 schreef koningdavid het volgende:
Weer die discussie.
DE VRAAG IS:
IS HET NORMAAL OM BROWNIES BIJ JE PATAT TE ETEN?
CAPS![]()
![]()
ewwquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:10 schreef koningdavid het volgende:
Ik ken iemand die dat eet. En hij zegt tegen mij dat het geen rare combinatie is.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |