Lekker onder de wol gaan liggen en slapen, het beste medicijn.quote:Op zondag 29 november 2009 18:24 schreef Barney_Stinson het volgende:
Damn ben bang dat mijn klachten grotendeels niet door de overtreding van gisteren komen. Maar van "griep", dat zal dan de tweede keer in een paar maanden zijn
Temperatuur is verhoogd maar nog geen koorts, heb het erg koud, veel spierpijn, zeurende hoofdpijn, moe. Maar heb nog wel veel zin in eten maar kan me niet tot koken zetten, lig al vanaf 15 uur bijna non stop op de bank.
Idd. haal straks mijn dekbed maar naar beneden, kan ik iig televisie kijken.quote:Op zondag 29 november 2009 18:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lekker onder de wol gaan liggen en slapen, het beste medicijn.
Ik betaal ¤7,50 per maand, dat is het me wel waardquote:Op zondag 29 november 2009 19:27 schreef borisz het volgende:
Dit weekend voor vier euro naar de livestreams van Sport 1 gekeken. Nou ja die vier euro waren ook weer gratis. Als er vaker zo'n leuk schema is in een weekend is het wel de moeite waard
.
Bij echte griep , had je eitje met spek nu al in de wc gelegen via 1 van de kanalenquote:Op zondag 29 november 2009 19:40 schreef Barney_Stinson het volgende:
Zo, gebakken eitje met spek smaakte goed, kopje thee erbij. Alleen het staan achter het fornuis was een hel met die spierpijn
Bij ons in de familie is het een goede eigenschap, maakt niet uit hoe ziek we zijn ... we hebben eigenlijk altijd wel trekquote:Op zondag 29 november 2009 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bij echte griep , had je eitje met spek nu al in de wc gelegen via 1 van de kanalen
Hier 30 euroquote:Op zondag 29 november 2009 19:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik betaal ¤7,50 per maand, dat is het me wel waard
Sport1 en Eredivisielive voor ¤14,95 per maand![]()
Hier eet ik dan bewust even een dagje niet aangezien ik dan naar de wc blijf gaanquote:Op zondag 29 november 2009 19:45 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Bij ons in de familie is het een goede eigenschap, maakt niet uit hoe ziek we zijn ... we hebben eigenlijk altijd wel trek
Handig als je je eigen lichaam een beetje kentquote:Op zondag 29 november 2009 20:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier eet ik dan bewust even een dagje niet aangezien ik dan naar de wc blijf gaan
shit! gaat niet goed zoquote:Op zondag 29 november 2009 20:08 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Handig als je je eigen lichaam een beetje kent![]()
Nu officieel koorts, 39,4 graden
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !quote:Op zondag 29 november 2009 20:18 schreef borisz het volgende:
Gol Gol Gol Gol Gol Gol Gol Gol Gol Gol Gol
Hallo Brennel !!!quote:Op zondag 29 november 2009 22:15 schreef Brennel het volgende:
Goedenavond!
Laptop en tv zijn kapot door (hoogst waarschijnlijk) blikseminslag... k*tzooi![]()
![]()
Gelukkig kon ik een oude laptop in bruikleen nemen zodat ik iig kan internetten, én heb ik een inboedelverzekering.
Ik ga er gelijk weer vandoor, en zal niet veel online zijn komende tijd, ben druk met de verhuizing. Maar I'll be back
mag ik je dinsdag avond verwelkomen inquote:Op zondag 29 november 2009 22:51 schreef -Hans- het volgende:
Dit was de laatste bij ons in de PC van dit seizoen
Yup. Eerst filemijdend thuis werken en dan weer richting het Brusselsequote:Op maandag 30 november 2009 07:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], wat je er weer vroeg bij.
dat heb je goed geregeld !quote:Op maandag 30 november 2009 07:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Eerst filemijdend thuis werken en dan weer richting het Brusselse.
Mwah, vooral zelf doorgevoerdquote:Op maandag 30 november 2009 08:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat heb je goed geregeld !
Nicequote:Op maandag 30 november 2009 09:18 schreef TheArt het volgende:
Siska Schoeters, Sofie Lemaire en Sam De Bruyn voor StuBru het glazen huis in trouwens.
Goede keuzequote:Op maandag 30 november 2009 09:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
En het Belgische themalied komt van K's Choice: http://deredactie.be/cm/v(...)a/091127KsChoice_MFL
quote:Op maandag 30 november 2009 09:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
En het Belgische themalied komt van K's Choice: http://deredactie.be/cm/v(...)a/091127KsChoice_MFL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |