Nee.quote:Op zondag 29 november 2009 16:10 schreef cheese. het volgende:
[..]
Eerst vond iedereen Timo hier een sukkel, toen kwamen er een paar met een ander geluid,en volgens mij vind iedereen hem nu super. :
Als ie zorgt dat ie dan ook weer es wat anders verzint. Of gaat ie tot 2021 Mama Appelsap en Flirt je stijf doen?quote:Op zondag 29 november 2009 16:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als Stenders ooit weggaat, kan Timur een dagelijkse Open Radio maken.
Programma items vind ik kenmerkelijk voor elke dj. Alleen Timur kan inderdaad geen show maken, zonder die items. Maar Rob heeft ook zijn 'Nooit Grappig' en 'Indecent Proposal'.quote:Op zondag 29 november 2009 16:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ie zorgt dat ie dan ook weer es wat anders verzint. Of gaat ie tot 2021 Mama Appelsap en Flirt je stijf doen?
En hij mist nog wat essentiële muziekkennis. En als dat gespeeld is, is dat echt niet grappig.
Co Adriaanse zou dit afdoen als scorebordjournalistiek.quote:Op zondag 29 november 2009 16:10 schreef cheese. het volgende:
[..]
Eerst vond iedereen Timur hier een sukkel, toen kwamen er een paar met een ander geluid,en volgens mij vind iedereen hem nu super. :
Het blijft nog steeds een sukkel die een kunstje doet.quote:Op zondag 29 november 2009 16:10 schreef cheese. het volgende:
[..]
Eerst vond iedereen Timur hier een sukkel, toen kwamen er een paar met een ander geluid,en volgens mij vind iedereen hem nu super. :
Ik blijf het een ongeīnteresseerde flapdrol vinden.quote:Op zondag 29 november 2009 16:10 schreef cheese. het volgende:
[..]
Zo kan je dan wel meer dj's omschrijven ?quote:Op zondag 29 november 2009 16:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het blijft nog steeds een sukkel die een kunstje doet.
Klopt. Bart Arens bijvoorbeeld.quote:Op zondag 29 november 2009 16:21 schreef cheese. het volgende:
[..]
Zo kan je dan wel meer dj's omschrijven ?
Annemieke is niets meer sinds dat ze geen duo presentatie meer doet met Domien.quote:Op zondag 29 november 2009 16:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt. Bart Arens bijvoorbeeld.
En Annemieke moet ook oppassen niet in die valkuil te trappen.
Ah, gelukkig maar! volgende keer er dus weer vol tegenaanquote:Op zondag 29 november 2009 13:17 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Heel ernstig is het niet, vooral een stijf gevoel en met een dagje rust moet dat wel over zijn.
Heb je wel een goed puntquote:Op zondag 29 november 2009 13:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze steeds maar weer Cornflake Girl draaien. 't Is Winter-tijd.
Misschien gaat Bart twee weken op vakantie, even zijn batterijen opladen.quote:Op zondag 29 november 2009 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een josti, die Bart.
Verkeerde plaat afkondigen, Goede antwoord fout rekenen....
Grafiekjes mis ik nog op 3fmfan.quote:Op zondag 29 november 2009 17:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Er zou eens een query moeten komen op het aantal unieke nummers tussen 0700 en 1900, denk dat skyradio dan meer variatie heeft
Zeker niet iedereenquote:Op zondag 29 november 2009 16:10 schreef cheese. het volgende:
Staat al een tijdje op de planning.quote:Op zondag 29 november 2009 17:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Grafiekjes mis ik nog op 3fmfan.
Oh, dat doet 'ie wel vaker.quote:Op zondag 29 november 2009 14:48 schreef cheese. het volgende:
sirolf is geblogd door veenstra.
Op de link verderop is het nog hylarischer.quote:Op zondag 29 november 2009 17:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bruidje met grote tieten ware internethit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |