Hallo Brennel !!!quote:Op zondag 29 november 2009 22:15 schreef Brennel het volgende:
Goedenavond!
Laptop en tv zijn kapot door (hoogst waarschijnlijk) blikseminslag... k*tzooi![]()
![]()
Gelukkig kon ik een oude laptop in bruikleen nemen zodat ik iig kan internetten, én heb ik een inboedelverzekering.
Ik ga er gelijk weer vandoor, en zal niet veel online zijn komende tijd, ben druk met de verhuizing. Maar I'll be back
mag ik je dinsdag avond verwelkomen inquote:Op zondag 29 november 2009 22:51 schreef -Hans- het volgende:
Dit was de laatste bij ons in de PC van dit seizoen
Yup. Eerst filemijdend thuis werken en dan weer richting het Brusselsequote:Op maandag 30 november 2009 07:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], wat je er weer vroeg bij.
dat heb je goed geregeld !quote:Op maandag 30 november 2009 07:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Eerst filemijdend thuis werken en dan weer richting het Brusselse.
Mwah, vooral zelf doorgevoerdquote:Op maandag 30 november 2009 08:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat heb je goed geregeld !
Nicequote:Op maandag 30 november 2009 09:18 schreef TheArt het volgende:
Siska Schoeters, Sofie Lemaire en Sam De Bruyn voor StuBru het glazen huis in trouwens.
Goede keuzequote:Op maandag 30 november 2009 09:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
En het Belgische themalied komt van K's Choice: http://deredactie.be/cm/v(...)a/091127KsChoice_MFL
quote:Op maandag 30 november 2009 09:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
En het Belgische themalied komt van K's Choice: http://deredactie.be/cm/v(...)a/091127KsChoice_MFL
Waar hebben ze hem erin mogen zettenquote:Op maandag 30 november 2009 10:04 schreef Jannekje7 het volgende:
Mogguh!
* Jannekje7 heeft er een nieuwe piercing bij!
Navel. Leuk voor het buikdansen, en verder lekker voor iedereen onzichtbaar!quote:Op maandag 30 november 2009 10:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar hebben ze hem erin mogen zetten
Geen lelijke plek ten minstequote:Op maandag 30 november 2009 10:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Navel. Leuk voor het buikdansen, en verder lekker voor iedereen onzichtbaar!
Tsja, voorheen vond ik het echt zo'n 15-jarig-meisje-piercing, maar nu met buikdansen vind ik het wel wat toevoegenquote:Op maandag 30 november 2009 10:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geen lelijke plek ten minste
Al je wond weer geheeld is even foto plaatenquote:Op maandag 30 november 2009 10:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Tsja, voorheen vond ik het echt zo'n 15-jarig-meisje-piercing, maar nu met buikdansen vind ik het wel wat toevoegen
Zeg dat wel, ik moest net zo snel als ik kon richting bushalte, omdat ik op M.NS.NL zag dat de trein van Hoofddorp naar Leiden precies op het tijdstip dat ik 'm nodig had niet zou rijden. Ben nu dus met de bus onderweg naar Haarlem, om daar de trein te pakken...quote:Op maandag 30 november 2009 10:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
Under pressure
Niemand ziet dat ding hoor, met zo'n dikke pens eroverheen.quote:Op maandag 30 november 2009 10:12 schreef Jannekje7 het volgende:
Uh... huh? Do I know you?quote:Op maandag 30 november 2009 10:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niemand ziet dat ding hoor, met zo'n dikke pens eroverheen.
quote:Op maandag 30 november 2009 10:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niemand ziet dat ding hoor, met zo'n dikke pens eroverheen.
Hihi, lief dat je t voor me opneemt Djur, maar ik kan me er niet al te druk om maken hoor. kVind t een beetje zielig voor deze persoon dattie zn plezier moet halen uit het proberen beledigen van anderenquote:Op maandag 30 november 2009 10:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
, hoor al dat jij de buik van haar al tijden niet meer gezien hebt.
snap alleen niet waarom je op eens in dit topic komt om iemand naar beneden te praten, beetje triest.
Nee hoor schat, hou je vooral niet in!quote:Op maandag 30 november 2009 10:48 schreef Kreator het volgende:
Ik lees mee, maar als zo'n vetbalg ineens zoiets onvoorstelbaars post, dan reageer ik. Is dat zo onmogelijk?
Correctie: het is nog steeds een 12 jarige meisjes iets.quote:Op maandag 30 november 2009 10:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Tsja, voorheen vond ik het echt zo'n 15-jarig-meisje-piercing, maar nu met buikdansen vind ik het wel wat toevoegen
Wel he?quote:Op maandag 30 november 2009 10:54 schreef on_air het volgende:
[..]
Correctie: het is nog steeds een 12 jarige meisjes iets.
Eigenlijk wel.quote:Op maandag 30 november 2009 10:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wel he?![]()
Maar van de andere kant heb ik geen zin om zo'n vaag vooroordeel (wat ook in mijn eigen hoofd zit!) mij ervan te laten weerhouden een piercing te laten zetten die ik mooi vind
Zappie!quote:
Zolang ik er niet naar hoef te kijken, zou ik zeggen dat je je vooral moet uitleven. Ik kan me alleen niet voorstellen dat er mensen zijn die hun eten binnen kunnen houden bij het aanschouwen van een dergelijk tafereel.quote:
Wel handig. Kun je altijd een bosje reservesleutels meenemen.quote:Op maandag 30 november 2009 10:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zero points.quote:Op maandag 30 november 2009 11:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Please give the votes of the Belgium
Jaha, want die passen niet in je tas/jas/broekzak/riemlusjequote:Op maandag 30 november 2009 11:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wel handig. Kun je altijd een bosje reservesleutels meenemen.
Blij dat het je ook opvalt, wat een maandag weerquote:Op maandag 30 november 2009 11:03 schreef cheese. het volgende:
Mogguh.![]()
Wat een gezeik hier weer op de vroege ochtend.
Oh, dat valt wel mee. Die clown komt hier wel vaker binnenvallen om te flamen over willekeurige onderwerpen, en is even later weer met de noorderzon vertrokken.quote:Op maandag 30 november 2009 11:03 schreef cheese. het volgende:
Mogguh.![]()
Wat een gezeik hier weer op de vroege ochtend.
The Drugs Don't Work is van The Vervequote:Op maandag 30 november 2009 11:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
een keer niet the drugs don't work of if you tollerate this
Blame it on Mondayquote:Op maandag 30 november 2009 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
The Drugs Don't Work is van The Verve
Want verder houdt alles hier lekker substantieel stand. En wordt er niet constantquote:Op maandag 30 november 2009 11:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh, dat valt wel mee. Die clown komt hier wel vaker binnenvallen om te flamen over willekeurige onderwerpen, en is even later weer met de noorderzon vertrokken.
quote:Op maandag 30 november 2009 11:30 schreef on_air het volgende:
[..]
Want verder houdt alles hier lekker substantieel stand. En wordt er niet constant. en gebaggerd en geflamed. Dan wel over de radio of andere bagger onzin die compleet redundant is.
Oh wacht... het is Fok!
De spijker/nagel op zn kop!quote:Op maandag 30 november 2009 11:30 schreef on_air het volgende:
[..]
Want verder houdt alles hier lekker substantieel stand. En wordt er niet constant. en gebaggerd en geflamed. Dan wel over de radio of andere bagger onzin die compleet redundant is.
Oh wacht... het is Fok!
Sure, why notquote:Op maandag 30 november 2009 11:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga je gelijk ook even voor mij.
Ik spook hier af en toe een beetje rond... eng hequote:Op maandag 30 november 2009 11:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wooooooooow, jou heb ik lang niet meer gezien!
Hoi!
Een goeie reden om em te draaien. Hadden wij vanochtend ook moeten doen.quote:Op maandag 30 november 2009 11:53 schreef on_air het volgende:
Vandaag in 1985 kwam Take on Me van A Ha de top 40 binnen, waarna die de nummer 1 positie bereikte en daar 1 week bleef staan.
Veels te kort voor zo'n nummer, zeker voor toen al een mooie clip !quote:Op maandag 30 november 2009 11:53 schreef on_air het volgende:
Vandaag in 1985 kwam Take on Me van A Ha de top 40 binnen, waarna die de nummer 1 positie bereikte en daar 1 week bleef staan.
Spook maar vaker rondquote:Op maandag 30 november 2009 11:53 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Sure, why not
[..]
Ik spook hier af en toe een beetje rond... eng he
Nou, idd...quote:Op maandag 30 november 2009 11:53 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik spook hier af en toe een beetje rond... eng he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |