Als Hans er al niet is...quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:58 schreef Againzender het volgende:
zo jammer dit
Luister MGMT - Kids op repeat.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:55 schreef Againzender het volgende:
Verdomme is iedereen uitgelogd ofzo ?!?!
Dit was volgens mij de vierde keer dat ze een reuest van mij draaide, en zo vaak doe ik dat niet bij haar haar, dus dat is zeker een pluspuntquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
Luister nooit naar Annemieke, weet niet wat iedereen zo geweldig aan haar vind.
Vroeger hadden we John Peel op Hilversum 3, dus ik vind het niet zo vreemdquote:Op zondag 29 november 2009 00:07 schreef -Hans- het volgende:
Oja, de White Noise crap begint nu... Waarom in vredesnaam een Engels pratende DJ op een Nederlands radiostation? Blijf dat best vreemd vinden. Morgen weer een dag.
Ah, okquote:Op zondag 29 november 2009 00:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vroeger hadden we John Peel op Hilversum 3, dus ik vind het niet zo vreemd
quote:Op zondag 29 november 2009 00:07 schreef -Hans- het volgende:
Oja, de White Noise crap begint nu... Waarom in vredesnaam een Engels pratende DJ op een Nederlands radiostation? Blijf dat best vreemd vinden. Morgen weer een dag.
Ze heeft een prima muzieksmaak en ze ziet er een stuk beter uit dan AntiRoos, ik begrijp het dus welquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
Luister nooit naar Annemieke, weet niet wat iedereen zo geweldig aan haar vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |