Verbaast je dat?quote:Op maandag 30 november 2009 13:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarom kom ik niet terug in t rijtje
Nee, de mensen die zo zielig zijn om iemand een ban toe te wensen wel trouwens.quote:Op maandag 30 november 2009 13:32 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Krijgt de meest impopulaire user wel een ban? I really hope so
Ik ben blij dat je je aangesproken voelt, dat zegt wel iets over jequote:Op maandag 30 november 2009 13:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, de mensen die zo zielig zijn om iemand een ban toe te wensen wel trouwens.
Neuh, dat zei ik tig posts geleden al hoor.quote:Op maandag 30 november 2009 13:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je je aangesproken voelt, dat zegt wel iets over je
Ik sta erinquote:Op maandag 30 november 2009 13:53 schreef yvonne het volgende:
Deze vond ik best pittig, naar eer en geweten ingevuld:
Frontpage
Beste ER DriekOplopers
Slechtste ER Feejx
Leukste FP onderdeel columns
Minst leuke FP onderdeel videonieuws
Beste Reviewer Dinosaur_Sr
Beste FP-mod paddy
Beste Nieuwsposter MPG
Meest creatieve Nieuwsposter Djeez
Favoriete nieuwsposter Djeez
Beste Columnist Estherschrijft
Beste (foto) Reportage [Fotoreportage] Dutch Design Week deel 2
zo is 't.quote:Op maandag 30 november 2009 13:49 schreef Tijgertje. het volgende:
Leukste signature Garisson72
Even nog lekker natrappen en dan ook nog beweren dat degene die een heel subforum in levend hield totaal niet gemist wordt daar; ik neem aan dat Danny en de crew daar ook zo over denkenquote:Op maandag 30 november 2009 12:26 schreef yvonne het volgende:
Forum
Slechtste FA RayMania
Minst gemiste moderator (vertrokken 2009) RayMania
Zo, eerst lunch
FOK VBL is toch dood nu.quote:Op maandag 30 november 2009 14:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Even nog lekker natrappen en dan ook nog beweren dat degene die een heel subforum in levend hield totaal niet gemist wordt daar; ik neem aan dat Danny en de crew daar ook zo over denken- je users blijkbaar niet, maar die zijn toch niet belangrijk eh
.
Euhm, het is míjn stem, míjn meningquote:Op maandag 30 november 2009 14:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Even nog lekker natrappen en dan ook nog beweren dat degene die een heel subforum in levend hield totaal niet gemist wordt daar; ik neem aan dat Danny en de crew daar ook zo over denken- je users blijkbaar niet, maar die zijn toch niet belangrijk eh
.
Welnee, niets zit diep, het is maar een forum.quote:Op maandag 30 november 2009 14:07 schreef yvonne het volgende:
Ik vond het een slechte FA, vond ie zelf ook en ik mis hem het minste van alle die opgestapt zijn
Tsjonge, het zit diep blijkbaar
paul kan zich niet meldenquote:Op maandag 30 november 2009 14:10 schreef yvonne het volgende:
Willen:
Bob-B- Iblis- Paul- heel AEX-sjimz-ali salami-Lamon. en Feejx zich ook even melden?
Dan hebben we dat ook weer gehad
Meldt !quote:Op maandag 30 november 2009 14:10 schreef yvonne het volgende:
Willen:
Bob-B- Iblis- Paul- heel AEX-sjimz-ali salami-Lamon. en Feejx zich ook even melden?
Waar zie jij godverdegodver jouw naam in dat rijtje staan?quote:
Je zei heel AEX.quote:Op maandag 30 november 2009 14:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar zie jij godverdegodver jouw naam in dat rijtje staan?
quote:Op maandag 30 november 2009 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je zei heel AEX.
Daar heb ik ooit eens een keer gepost.
Toen ik een vraag had over mijn aandelenpakket
Hoe bedoel je melden?quote:Op maandag 30 november 2009 14:10 schreef yvonne het volgende:
Willen:
quote:Op maandag 30 november 2009 13:49 schreef Tijgertje. het volgende:
Interessantste/leukste FOK!-fotoboekprofiel (vrouwen) ChipsZak.
RobbieRicardo.quote:Op maandag 30 november 2009 15:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Beste topic ooit Die gast die dacht dat hij een stukje Mars had gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |