Het is ook mijn huisquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:37 schreef Silv het volgende:
Steek zn huis in de fik, en als ie naar buiten rent sla je hem op t achterhoofd en verneder je hem anaal.
De meeste fokkers kennen hem als een rustige jongen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
Michielos, ben er nog steeds niet achter wat voor figuur dat moet zijn.
Maar de meerderheid weet dat het een josti isquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:06 schreef Jonkowise het volgende:
[..]
De meeste fokkers kennen hem als een rustige jongen.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:19 schreef Equites het volgende:
Buurjongen van TS:
[ afbeelding ]
GEWOON LEKKER HAKKKKKKKKKKKKUUUUUUUUUUUUUH
Jazekerquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:25 schreef zovty het volgende:
[..]
Hey leuk, weet je ook wie de vader is?.
Goedzoquote:Op maandag 30 november 2009 03:17 schreef minutenman het volgende:
trap zijn deur in en kanker zijn installatie uit het raam, boven op z'n verlaagde golf.
Ik laat zijn golf in beslag nemen!quote:
Leer Nederlandsch, vuile allochtoonquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:17 schreef Meddo het volgende:
Maar ik dwaal af, het probleem licht ergens anders.![]()
En zo wordt een nieuwe burenruzie geoogst...quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:04 schreef Mozy het volgende:
Bekend met het verhaal. Niks aan te veranderen.
Mijn buurjongen luisterde alleen maar hardcore als zijn ouders wegwaren, en als je dan ging klagen dat het behoorlijk vervelend is om tot 4 uur snachts eentonige pokkeherrie moet aanhoren beweert buurvrouw dat haar zoon dat soort muziek helemaal niet luistert.
Nee die zullen er wat aan doen!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:06 schreef mazaru het volgende:
Bij geluidsoverlast kun je toch de politie bellen?
zon 5-10 min totdat de brandweer en politie met loeiende sirenes de hele nacht voor je deur staan.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:38 schreef donthate het volgende:
[..]
Denkd at je wel even rust heb dan
Inderdaad.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En zo wordt een nieuwe burenruzie geoogst...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |