abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75086249
Ben lekker gaan winkelen na een drukke week en bij het terugkeren op parkeerplaats trof ik mijn auto met lakschade aan. Baaaaaalde er van!!! Er kwam meneer naar mij toe en meende alles gezien te hebben. Vervolgens overhandigde hij me de kenteken van de auto die mijn auto had aangereden. Ik heb meteen politie gebeld en moest van hun naar de politiebureau komen om een aangifte te doen. Dat heb ik vervolgens ook gedaan. Ze zeiden dat zodra ze iets van weten, ze meteen contact me mij opnemen. Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat ze de dader gaan benaderen? En krijg ik ook de gegevens van de dader om mijn schade op hem te kunnen verhalen. Wie is dan aansprakelijk zijn verzekering of hij zelf omdat hij doorreed? Ik had al die vragen bij de politiebureau moeten stellen maar ja, ik was echt gestressd....
pi_75086325
er waren getuigen bij, dan is het waarborgfonds wel iets geloof ik..
pi_75086328
Je moet hem aansprakelijk stellen. Wat hij dan regelt met zijn verzekering (of niet) is niet jouw probleem.
Ik heb geen idee hoe lang het duurt en of je überhaupt zijn gegevens krijgt..
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_75086429

Die ligt vast nu hier ergens tussen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_75086492
wat mag dat wel zijn???
pi_75086521
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:18 schreef myanik1972 het volgende:
wat mag dat wel zijn???
Het archief bij de politie voor kleine zaakjes.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_75086583
Ja de vraag is of ikke straks wat aan heb...
pi_75086740
Heb je nog wel de gegevens van de getuige??!
pi_75086785
Zijn telefoonnummer en naam...maar wat kan ik er mee? Ik heb de gegevens van de aanrijder nodig.
pi_75087032
Lees dan ook eens niet over de zeer zinvolle post van de eerste poster heen!
pi_75087248
Maar waarborgfonds keert uit alleen maar als de dader onbekend is gebleven. Ik heb de kenteken van de aanrijder dus hij is wel bekend en dan moet ik de kosten op hem verhalen.
pi_75087468
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:46 schreef myanik1972 het volgende:
Maar waarborgfonds keert uit alleen maar als de dader onbekend is gebleven. Ik heb de kenteken van de aanrijder dus hij is wel bekend en dan moet ik de kosten op hem verhalen.
Het kan best zijn dat de dader onbekend/ buiten schot blijft. In dit geval is het waarborgfonds interessant, zeker omdat je een getuige hebt.

Daarbij is jouw vraag hoe lang het gaat duren natuurlijk niet door ons te beantwoorden.
pi_75087728
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:22 schreef myanik1972 het volgende:
Ja de vraag is of ikke straks wat aan heb...
Mischien dat je je kachel straks aan hebt?
5 Ferrari's op videoband!
pi_75087783
Nee dat snap ik wel. Maar misschien heeft iemand zoiets meegemaakt. Hoe snel gaat de politie in actie? Meteen of na een aantal maanden? Ik bedoel het is toch niet zo moeilijk om via een database eigenaar van de auto achter te halen en bij hem langs te gaan (of eventueel gegevens aan mij doorgeven). Je hoeft er verder niks voor te doen behalve knopjes te drukken.
  zaterdag 28 november 2009 @ 17:14:57 #15
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_75087951
Ik heb ooit iets soortgelijks meegemaakt. Werd toen uitgekeerd door het waarborgfonds en later door het waarborgfonds verhaalt op de later bekend geworden dader.

Gewoon je verzekering bellen, de schade melden en het kenteken doorgeven. Doe er meteen een kopie van de aangifte bij
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_75088056
ik ben WA verzekerd geen all risk:-(
pi_75088508
Een keer eenzelfde ervaring gehad.
Kan rustig een jaar overheen gaan voordat er wat gebeurd.
pi_75088541
En bewaar de gegevens van de getuige goed.

Deze krijgt een verzoek van de verzekering om te tekenen wat hij heeft gezien.
pi_75089090
aaaaahhhhh.... dat is helemaal niet normaal een jaar over zo'n lakschade terwijl de dader bekend is....
pi_75090061
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 17:14 schreef sanger het volgende:
Ik heb ooit iets soortgelijks meegemaakt. Werd toen uitgekeerd door het waarborgfonds en later door het waarborgfonds verhaalt op de later bekend geworden dader.

Gewoon je verzekering bellen, de schade melden en het kenteken doorgeven. Doe er meteen een kopie van de aangifte bij
verhaalt
5 Ferrari's op videoband!
pi_75247758
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 17:07 schreef myanik1972 het volgende:
Nee dat snap ik wel. Maar misschien heeft iemand zoiets meegemaakt. Hoe snel gaat de politie in actie? Meteen of na een aantal maanden? Ik bedoel het is toch niet zo moeilijk om via een database eigenaar van de auto achter te halen en bij hem langs te gaan (of eventueel gegevens aan mij doorgeven). Je hoeft er verder niks voor te doen behalve knopjes te drukken.
Je weet niet of degene die in de auto reed ook de eigenaar van de auto is.
Je weet niet of de auto rechtmatig is uitgeleend aan diegene die in de auto gereden heeft.
Als het niet de eigenaar betreft dan moet de eigenaar gaan vertellen wie er gereden heeft. Kan die dit niet kan de schade volgens mij op hem worden verhaald.
Je moet gewoon wachten en zorgen dat je al de gegevens van je getuige hebt. Die zijn namelijk doorslag gevend.
Verder gewoon wachten. Dit staat waarschijnlijk niet op prio 1 voor de politie. Dat begrijpelijk want het gaat om een beetje materiele schade.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')