Goedemiddag,
Van de week had ik samen met 19 andere klasgenoten een project tot een goed einde gebracht en uiteraard waren wij weg blij hierom dus we besloten met zijn allen de bus te pakken naar het centrum van Leiden, bus 58. Toen we dus bus inliepen zagen we alleen achterin nog plek waar we met zijn allen bij elkaar konden zitten(hihi nee niet met 20 man op 2 stoelen) maar er zat alleen al een autistisch uitziende jochie te lezen daarzo. Maar goed wij gaan dus achterin zitten en die gast kijkt ons meteen pissed aan en probeerde semi boos naar ons te kijken. Na ongeveer 5 minuten kwamen wij een beetje in een baldadige bui en begonnen elkaar met propjes te bekogelen( weet kinderachtig maar af en toe wil je je gewoon als een kind gedragen) en we maakten geintjes met elkaar. Omdat we al bijna bij het eindpunt waren deed Hubert-Jan alvast een sigaret in zijn mond, die lijkt het heel stoer maar dat is het niet en opeens kijkt die autist nog bozer naar ons, had echt zoiets van gast.... the fuck. DIe autist ging zelfs dreigen met naar de buschaffeur gaan als we niet zouden stoppen met lachen. Erg he mensen die lol hebben, enige lol dat jij heb waarschijnlijk is online met je wow vriendjes. Eigelijk wilden we die jongen in elkaar slaan maarja wie slaat er nou zomaar een geestelijk gehandicapt jochie??
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r