Idd. Je jat zomaar mijn ava! Respectloosquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
Inderdaad mannen kunnen zo respectloos met vrouwen om gaan.
Niet waar.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:21 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Idd. Je jat zomaar mijn ava! Respectloos
dat maak jij ervan, ga ergens anders zielig doen gastquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:20 schreef Ruud het volgende:
Verkapt ik-ga-naar-de-sportschool topic
Misschien bedoelde hij wel de laatste harde diepe stoot waardoor ze komt. Dat is toch niet respectloos?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:17 schreef Q.E.D. het volgende:
Klacht: Gasten die respectloze sexueel-getinte grappen maken.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:21 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
Inderdaad mannen kunnen zo respectloos met vrouwen om gaan.
Dit is toch het subforum om zielig te doen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:23 schreef Drupsel het volgende:
[..]
dat maak jij ervan, ga ergens anders zielig doen gast
Het viel me idd al op dat ik jullie telkens door elkaar haalde, nu weet ik waaromquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:21 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Ik ben al grondig naar een nieuwe.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:07 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Het viel me idd al op dat ik jullie telkens door elkaar haalde, nu weet ik waarom!
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:22 schreef Meddo het volgende:
Heb je het gemeld bij de politie? Huiselijk geweld stopt vaak niet vanzelf. Het is belangrijk dat iemand iets doet om slachtoffers en plegers te helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |