Idd. Je jat zomaar mijn ava! Respectloosquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
Inderdaad mannen kunnen zo respectloos met vrouwen om gaan.
Niet waar.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:21 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Idd. Je jat zomaar mijn ava! Respectloos
dat maak jij ervan, ga ergens anders zielig doen gastquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:20 schreef Ruud het volgende:
Verkapt ik-ga-naar-de-sportschool topic
Misschien bedoelde hij wel de laatste harde diepe stoot waardoor ze komt. Dat is toch niet respectloos?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:17 schreef Q.E.D. het volgende:
Klacht: Gasten die respectloze sexueel-getinte grappen maken.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:21 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
Inderdaad mannen kunnen zo respectloos met vrouwen om gaan.
Dit is toch het subforum om zielig te doen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:23 schreef Drupsel het volgende:
[..]
dat maak jij ervan, ga ergens anders zielig doen gast
Het viel me idd al op dat ik jullie telkens door elkaar haalde, nu weet ik waaromquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:21 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Ik ben al grondig naar een nieuwe.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:07 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Het viel me idd al op dat ik jullie telkens door elkaar haalde, nu weet ik waarom!
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:22 schreef Meddo het volgende:
Heb je het gemeld bij de politie? Huiselijk geweld stopt vaak niet vanzelf. Het is belangrijk dat iemand iets doet om slachtoffers en plegers te helpen.
Hoezo post je een foto van een man?quote:
Ik hap even op je trollpost: Lucia Rijker (Lucia Rijker (Amsterdam, 6 december 1967) is een Nederlands kickboksster, boksster en actrice. Haar bijnaam luidt Lady Tyson)quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:06 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Hoezo post je een foto van een man?
Ik sloop die kankerhoer manquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hap even op je trollpost: Lucia Rijker (Lucia Rijker (Amsterdam, 6 december 1967) is een Nederlands kickboksster, boksster en actrice. Haar bijnaam luidt Lady Tyson)
Heul begrijpelijkquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:10 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ik sloop die kankerhoer manIk breek haar gespierde kaak
HAHAHAHA JA EN DAT ZOU TOCH WAT ZIJN ZEG WHUAHAHA ACH GOSSIE!1!!!1!!!!!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:14 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik ben al grondig naar een nieuwe.
straks denken ze dat we 'tweeling-fokkers' zijn
ja zoietsquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:05 schreef jeroen25 het volgende:
Hoe wil die ene haar nu een stoot van die andere geven?
Geeft die andere dan eerst een stoot aan de eerste?
"Hier, doorgeven."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |