Een stuk kleiner en platter denk ik.. en stiller..quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Gelukkig heeft Sunny een ander kaasplankje dan ik
Oeh, ik heb acuut zin in een harinkje!quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:05 schreef golfer het volgende:
Ik heb trek in iets visserig, maar weet nog niet wat.
Ga straks maar even langs het viswinkeltje in het dorp om wat inspiratie op te doen.
Vrouw 1, vrouw 2 en vrouw 3.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:04 schreef Duderella het volgende:
En ik heb eindelijk, na veertien jaar, een naam bedacht voor mijn lievelingskat. Ze heet Sofie! Denk ik nu. Misschien vind ik het morgen weer niks. Maar het arme beest staat al veertien jaar bekend als Poes 2. En soms dan heb ik het opeens, maar dan is ze een uur later weer helemaal anders en dan past het niet meer.
Nog een reden om niet aan kinderen te beginnen. Kind 1, Kind 2
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:04 schreef Duderella het volgende:
En ik heb eindelijk, na veertien jaar, een naam bedacht voor mijn lievelingskat. Ze heet Sofie! Denk ik nu. Misschien vind ik het morgen weer niks. Maar het arme beest staat al veertien jaar bekend als Poes 2. En soms dan heb ik het opeens, maar dan is ze een uur later weer helemaal anders en dan past het niet meer.
Nog een reden om niet aan kinderen te beginnen. Kind 1, Kind 2
Ze reageert overal en nergens op. Meestal komt er zoiets als Slofmoffie uit mijn mond, als ik heel erg veel van haar hou. En De Man noemt haar Poet. Ze kijkt heel vreemd, als ik haar nu aanspreek met Sofie. Misschien is ze meer een Sofia. Of toch gewoon een Sloefpoefie. Keuzes, keuzes.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:07 schreef DarkElf het volgende:
poes 2ach als je haar al zolang kent en ze erop reageert is t goed toch hoewel sofie ook leuk is hoor.
lekker dat getut dude, waar gaan jullie eten?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:09 schreef DarkElf het volgende:
en mijn nefje vindt zoiets ook niet raar, onze pers weet hij niet van wat het is dus die heet gewoon Pol. Maar die andere herkent hij als poes dus dat is poes. Zeggen we: pol is ook een poes hoor. Zegt hij nee. Dus tis poes en pol voor hem
Bellefleur vind ik een hilarisch goede poezennaam!quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:13 schreef borisz het volgende:
Bellefleur reageert ook op Poes dus ja.
officieel is het Ixiolirions moondancer (jaja hij heeft een stamboom) maar afgekort is het gewoon Pollewopquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:14 schreef Duderella het volgende:
[..]Cute!
Pol is ook leuk trouwens! Oeh maar meer voor een mannenpoes misschien.
Fietjequote:Op zaterdag 28 november 2009 14:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij hadden Poes en Fietje. Fietje was de oudste, zo genoemd door het dochtertje van mijn moeders beste vriendin. Die wilde haar eerst Helge noemen, naar haar broertje, maar het poesje was een meisje. Dus heeft ze haar Fidessa genoemd, naar haarzelfEn Fidessa werd altijd Fietje genoemd dus de poes ook
manchegoquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Niemand kaastips voor me trouwens?? Ik ga zo shoppen...
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
officieel is het Ixiolirions moondancer (jaja hij heeft een stamboom) maar afgekort is het gewoon Pollewop
(snollekop, trollekop, pol enzo luistert hij ook naar)
Een stukje Texelse schapenkaas! Heel zacht van smaak!quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Niemand kaastips voor me trouwens?? Ik ga zo shoppen...
het roept zo moeilijk: Ixiolirions Moondancer!!! eten!quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Oh, die had ik erin gehouden hoor!
Hmm, de kaasboer heeft meestal wel schapenkaas (alleen wellicht niet Texelse..) maar dan moet ik er thuis maar niet bij zeggen dat het schaap is, dikke kans dat het dan ineens niet lekker gevonden wordt..quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Een stukje Texelse schapenkaas! Heel zacht van smaak!
Hoe spreek je dat eerste überhaupt uit? Luksiolierions?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
het roept zo moeilijk: Ixiolirions Moondancer!!! eten!
Ja, weet ik wel.. Doet ie ook graag idd. Maar ik vind het ook leuk om van jullie tips te krijgenquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:23 schreef Duderella het volgende:
Sun, een beetje kaasboer vind het leuk om je te adviseren hoor, voor een kaasplankje. En dan mag je ook stukjes proeven!
iksiolierionsquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:24 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hoe spreek je dat eerste überhaupt uit? Luksiolierions?
Gewoon niet zeggen. Het ziet er namelijk uit (die Texelse) als doodnormale kaas. Ik hou helemaal niet van schapensmaak, maar dit kaasje is heerlijk.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hmm, de kaasboer heeft meestal wel schapenkaas (alleen wellicht niet Texelse..) maar dan moet ik er thuis maar niet bij zeggen dat het schaap is, dikke kans dat het dan ineens niet lekker gevonden wordt..
idd naar een goeie kaasboer gaan, dan krijg je soms hele verrassende kaasjes meequote:Op zaterdag 28 november 2009 14:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, weet ik wel.. Doet ie ook graag idd. Maar ik vind het ook leuk om van jullie tips te krijgen
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Bellefleur vind ik een hilarisch goede poezennaam!Ook omdat jij het altijd zo keurig voluit gebruikt.
"Bellefleur ligt weer op de verwarming te slapen."
Dan zie ik altijd je Haagse tante voor me of zo, die dan gestrekt gaan op de verwarming.![]()
L'amusequote:Op zaterdag 28 november 2009 14:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
idd naar een goeie kaasboer gaan, dan krijg je soms hele verrassende kaasjes mee
quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:26 schreef Duderella het volgende:
[..]Geweldig! En dan je oppas op het hart drukken: wel aanspreken met zijn naam hoor! Dat is heel belangrijk, dat we daar consequent in zijn!
Ik ben dol op kaas, maar heb er eigenlijk de ballen verstand van.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, weet ik wel.. Doet ie ook graag idd. Maar ik vind het ook leuk om van jullie tips te krijgen
'hele goeie' is hier relatief hoor.. het is maar een middelmatig Twents dorp waar ik woon, en ik was niet van plan half Overijssel te doorkruisen eigenlijk.. Dus ik doe het er mee. Keuze is dus ook niet heel groot (helaas) maar hij heeft wel wat liggen verder..quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
idd naar een goeie kaasboer gaan, dan krijg je soms hele verrassende kaasjes mee
Port doe ik alleen mezelf een (enorme) lol mee, maar doe ik ja. En ik heb een uienmarmelade gekregen die er heel lekker bij moet zijn..quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ben dol op kaas, maar heb er eigenlijk de ballen verstand van.Dus verder dan de Tesselse tip kom ik niet.
O en mik lekker wat druiven en walnoten/dadels bij je kaasplankje. En een lekker portje of dessertwijn.
Wat leuk! Mijn ouders hadden ooit een siamees, die ook mee uit wandelen ging in het bos, elke zondag.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:25 schreef borisz het volgende:
[..]Nou ja ze lijkt soms wel op deze karakter uit Astrix en Obelix. [ afbeelding ]
Haar broertje Astrix heeft ze maar een paar jaar mee samengewoond, omdat die niet houdbaar was in de flat waar wij toen woonden. +- 14 jaar geleden hebben we het dan over. Astrix had een stuk meer ruimte in Amerongen wat hij nodig had. De beestenpopulatie schijnt in het Amergonse bos wel flink uitgedund te zijnAstrix is inmiddels niet meer zo wild als vroeger, die is inmiddels aan een oog blind en is laatst geopereerd aan kanker, operatie gelukt en ze hebben hem geopereerd omdat het verder nog een prima beest was die nog een aantal jaar mee kan.
Het leuke was van Astrix is dat je dan in het bos rustig een rondje kon maken van een paar kilometer en dat die kat gewoon de hele tijd meeliep. Die was gemaakt voor dat bos.
Het zijn kabeljauwhaasjes geworden die ik even met kruiden en bloem ga bakken en vergezeld laat gaan van krieltjes met rozemarijn en zeezout uit de oven en zeekraal.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:05 schreef golfer het volgende:
Ik heb trek in iets visserig, maar weet nog niet wat.
Ga straks maar even langs het viswinkeltje in het dorp om wat inspiratie op te doen.
Ik heb die vent nooit vertrouwd met al die kinderen op schootquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Wehehe komische krantenkop in de Tubantia vandaag:
'Sinterklaas rukt op Duits grensgebied'
Aaaaahhh!! Schiet ze af!!!!!![]()
De nieuwe website van Lámuse al bekeken?quote:
En volgens mij vindt meer dan de helft van de kinderen het nog eng ookquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:24 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb die vent nooit vertrouwd met al die kinderen op schoot
Zo hey, dat klinkt fijn, Sunny! En manchego is een goed ideequote:Op zaterdag 28 november 2009 15:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, mijn oogst is ook binnen: mooie dunne entrecotes van de slager, fles goeie port en de kaasjes van de kaasboer (brie, een rossig huiskaasje, mooie roquefort en manchego) en de rest van de appie..
Ja, misschien dat Thijs hem zelfs lust. Ik vond hem erg lekker met proeven iig..quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo hey, dat klinkt fijn, Sunny! En manchego is een goed ideeLekkere pittige, maar ook zachte smaak.
Amandelbrood lekker met kaas?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, misschien dat Thijs hem zelfs lust. Ik vond hem erg lekker met proeven iig..
Jammer, bedacht me later dat ik nog een stukje amandelbrood er bij had moeten mee nemen, dat is erg lekker bij kaasMaar had geen zin meer om terug te gaan..
Ja, het is een heel compact broodje, soort koek zelfs. Maar erg lekker.. Ze hebben ook de vijgenversie, die is misschien nog wel lekkerder er bij trouwens..quote:
Ha golferquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:02 schreef DarkElf het volgende:
net een uurtje geslapen![]()
nu lekker fris en fruitig weer en maar eens t mosterdsoepje gaan maken.
quote:
Ach gistermiddag ben ik ook op de bank in slaap gevallen smiddags en anderhalf uur lopen ronkenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zeg, niet alleen ouwe mennekes (nofi golfer) doen dutten hoor!
Sun, klinkt als een heerlijk kluitje kazen!![]()
Och, daar heb ik ook wel zin inquote:
mosterdsausje aan het maken is voor straks bij de kabeljauw.quote:
Grote gewone pan met zonnebloemolie?quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, daar heb ik ook wel zin inAlleen geen frituurpan met vet en ik vind de patat van de patatkraam hier eigenlijk heel vies
![]()
Eet ze allemaal!
quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:19 schreef Sunnythesun het volgende:nog een aflevering Dexter kijken!! We're hooked!!
quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah eindelijk een verstandig besluit wbt vakanties in huize Dude![]()
Als je tips nodig hebt hoor ik het wel he..![]()
Doe die pasta met chorizo en venkel!quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:00 schreef Den_Haag het volgende:weer klaar met college. Zag veel lekkere dingen voorbij komen bij het bijlezen!
Ik ga straks wat uit de Jamie maken. weet nog niet wat.
Inbouwcombioven weet ik niet, maar ik kan je wel vertellen hoe je met dit kekke oventje overweg moet:quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, graag een tip over hoe ik de inbouwcombi-oven aansluit op de kampieng.
Haha nee.. haal ze zo wel vast uit de koelkast.. ga zo beginnen met kokenquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:59 schreef Duderella het volgende:
Sun, heeft Thijs de kaasjes al voorgesnoven?
Whaaa! is die van jullie? Hoe cool!quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Inbouwcombioven weet ik niet, maar ik kan je wel vertellen hoe je met dit kekke oventje overweg moet:
[ afbeelding ]
Gegarandeerd heerlijke afbakbroodjes, pizza of zelfs een simpele cacke![]()
(let niet te veel op de lege flessen op de achtergrond aub![]()
)
Mwoah.. ach.. dit was nog met de Jan van Gent (een De Waard tent)quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Whaaa! is die van jullie? Hoe cool!
Maar zoiets past nooit in ons trekkerstentje hoor. Volgens mij hebben jullie daar best een grote tent, of niet?
Lekker! Van alle taart/gebak etc. is een lekker appeltaartje het enige dat ik wel lust.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:12 schreef DarkElf het volgende:
de mr maakt apple pie vanavond, hier is t recept want het is zo een lekker taartje!
klik
Ja, ik moet de boxspring maar mee, denk ik!quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:15 schreef DarkElf het volgende:
dude! held! kamperen op jouw leeftijd!
whehquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, ik moet de boxspring maar mee, denk ik!
Ik zou lekker in een hotelletje / lokale B&B kruipen. Kun je ook even ontsnappen aan de drukte.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:19 schreef freecell het volgende:
[..]
wheh
Wij hebben ook een hippe tent en je mag tenten meenemen en bij mijn broer in de tuin opslaan.
Nadeel: we hebben dan een baby van een paar maanden en ik heb vaker met pinksteren gekampeerd en dat is KOUD!
uhmquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik zou lekker in een hotelletje / lokale B&B kruipen. Kun je ook even ontsnappen aan de drukte.
lekker met je toiletrol de camping over en in een rijtje plassen (want poepen doen wij niet natuurlijkquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:18 schreef Duderella het volgende:
En een Dixi!
O god, hoe moet dat met toiletteren en douchen?
* Even in overleg gaat met De Man, die hier overduidelijk ook nog niet bij had stilgestaan *
en als je richting Zuid gaat: lees Frankrijk en verder) grote kans dat ze alleen hurktoiletten hebbenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lekker met je toiletrol de camping over en in een rijtje plassen (want poepen doen wij niet natuurlijk) en op je badslippers douchen natuurlijk.. schimmels, ieuw
ja idd, moet je om iemand anders zijn faeces huppelen als er toevallig een niet zo hygienisch mens voor je gweest isquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:29 schreef freecell het volgende:
[..]
en als je richting Zuid gaat: lees Frankrijk en verder) grote kans dat ze alleen hurktoiletten hebben
Het worden hotelletjes.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:34 schreef DarkElf het volgende:
de mr zei net: waarom kamperen als je geen kinderen hebt?(hij is echt de hele juiste man voor mij
)
Leeglopende luchtbedden, stenen onder je tent, lege gasflessen, koelboxen die niet koelen, koude douches en kleffe broodjes met warme kaas 's ochtendsquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Inderdaad, niet iedereen is even dol op kamperen, toiletrol onder de arm, poepen op een rijtje en in de rij staan om met de hand af te wassen.
jij bent een enorme fan begrijp ik?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Inderdaad, niet iedereen is even dol op kamperen, toiletrol onder de arm, poepen op een rijtje en in de rij staan om met de hand af te wassen.
Gaat het?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:28 schreef freecell het volgende:
Projectie heet dat geloof ik
Het lijkt jou hel en daarom moeten wij ontsnappen
Nou, of om en om. En dan steeds onze plas ophouden tot we weer in het hotelwalhalla zijn beland!quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
goed zo, je gaat als mede {insert naam} toch niet kamperen?
Leuk golfer! Dat agritourismo is wijdverbreid in Italië en er zijn enorm leuke stekken!quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:40 schreef golfer het volgende:
Cramperen. Moet er niet meer aan denken.
Nee, doe mij maar fijn een leuk villaatje of een goede B&B in het buitenland.
Zat toevallig vanmiddag, n.a.v. een item op de radio over Henny Orri en haar dochter Diana Lensink (die samen in een toneelstuk gaan spelen) even die actreutelende dochter uit te checken en kwam er achter dat die een heel leuk schattig optrekje en wat huisjes heeft in Italië met daarbij ook lekker eten.
Dat was een klein beetje sarcasmequote:Op zaterdag 28 november 2009 18:42 schreef DarkElf het volgende:
grappig is dat, je houdt ervan of niet, er is geen middenweg geloof ik
Hoe hou ik die koel op de camping! Dat moet ik zo ook nog even met De Man overleggen!quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:44 schreef DarkElf het volgende:
ik heb trouwens een enorm lekker chardonnaytje in mijn glas nu
waarom?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Amandelbrood lekker met kaas?
Ik moet zo maar even naar de markt, alvast inkopen voor maandag doen. Ik heb nog niets bedacht en er komt 10 man visite
quote:
Oh en ook het risico dat de buren met de camper net hun port-a-potti gaan legen terwijl je zit te ontbijten is voor mij ook wel enigszins ehhh.... onsmakelijkquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:48 schreef Leintjeuh het volgende:Ja. Nogal. Best ernstig, want kaas vindt kamperen wel erg leuk. Maar ik wil graag 's ochtends ongezien naar de wc kunnen, zonder met mn bed-haar in een klamme broek te moeten schieten en onderweg 25 ontbijtende mede-kampeerders tegen te komen.
ik geef je groot gelijkquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Ja. Nogal. Best ernstig, want kaas vindt kamperen wel erg leuk. Maar ik wil graag 's ochtends ongezien naar de wc kunnen, zonder met mn bed-haar in een klamme broek te moeten schieten en onderweg 25 ontbijtende mede-kampeerders tegen te komen.
maarrr als ie dan vervolgens struikelt met die klotsende koffer vol met poep is het wél weer leukquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh en ook het risico dat de buren met de camper net hun port-a-potti gaan legen terwijl je zit te ontbijten is voor mij ook wel enigszins ehhh.... onsmakelijk
In de tent zou de baby het koud hebben ja, gelukkig gaan we in de boerderij.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Gaat het?
Jij had het over 'dood zijn' achteraf. Weet ik veel dat je daar een positief gevoelen mee bedoelt. En je baby zou het koud hebben, zei je ook nog. Ik denk alleen maar mee hoor.
Ik heb daar echt zo GEEN problemen mee!!quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Ja. Nogal. Best ernstig, want kaas vindt kamperen wel erg leuk. Maar ik wil graag 's ochtends ongezien naar de wc kunnen, zonder met mn bed-haar in een klamme broek te moeten schieten en onderweg 25 ontbijtende mede-kampeerders tegen te komen.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:52 schreef kaasplankje het volgende:
maarrr als ie dan vervolgens struikelt met die klotsende koffer vol met poep is het wél weer leuk
Als wij met z'n 5en op zomervakantie gingen, hadden we een flinke station wagen (ford scorpioquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:53 schreef freecell het volgende:
En kamperen... We vinden het wel leukMaar we wachten even tot de hummels wat groter zijn. Lees: beiden boven de 1. Dus dit jaar niet, misschien volgend jaar en dan het liefst in een land waar het warmer is dan hier.
We hebben wel een achterlijk grote tent, dat scheelt
Oi!quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:51 schreef DarkElf het volgende:
whoehoe mijn amazon pakje is dispatched
heb River Cottage everyday besteld, everyday simple Japanese food en sydney food van Bill Granger
OMG! Ik ga acuut in de kampeerontkennende fase.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
maarrr als ie dan vervolgens struikelt met die klotsende koffer vol met poep is het wél weer leuk
Veel plezier meissiequote:Op zaterdag 28 november 2009 19:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oi!En veel plezier met je visite!
[..]
OMG! Ik ga acuut in de kampeerontkennende fase.
En uit eten.
Dag allemaal, fijne avond!
Is dit geen normaal gedrag dan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:25 schreef freecell het volgende:
Ik was net even foto's aan het ontladen kom ik dit filmpje van een etende hummel tegen.
Hebben jullie ook het idee dat hij doorheeft dat hij gefilmd wordt?
Een geboren acteurquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:25 schreef freecell het volgende:
Ik was net even foto's aan het ontladen kom ik dit filmpje van een etende hummel tegen.
zo eten? Jawelquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is dit geen normaal gedrag dan?
Niet? Ik doe dat altijdquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:32 schreef freecell het volgende:
zo eten? Jawel
Alleen normaal gesproken zegt hij er niet keihard 'HAAAAAAP!' bij
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:25 schreef freecell het volgende:
Goed puntquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]Ik hoor geen HAAAAP hoor, maar een soort gegrom ROOOAAARRRR
![]()
Mijn 1e De Waard was nog groter idd. Dat noemde ik altijd mijn circustentquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:00 schreef krakkemieke het volgende:
En in zo'n De Waard tent heb ik ook geslapen. Volgens de eigenaar was dat de Kleine Tent. Ik zo: Wat? In de grote kan je dan ws trapezevliegen?![]()
Hij vond de brie, monchego en parmezaan (die had ik toevallig ook nog gekocht) erg lekker. Het roodkorstige huiskaasje te amoniakkerig.. Ik vond ze heerlijkquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:17 schreef krakkemieke het volgende:
Hoe vond Thijs de kaas?
Ik ben dol op kaas, maar Roquefort, daar moet ik voor in de stemming zijn.....quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hij vond de brie, monchego en parmezaan (die had ik toevallig ook nog gekocht) erg lekker. Het roodkorstige huiskaasje te amoniakkerig.. Ik vond ze heerlijkMaar snap wel wat hij er te aan vond. Hij gaat morgen de roquefort proberen, die is erg zacht en hij vond de geur goed.. dus hoopgevend
Als hij Roquefort probeert, heb je hem zeker goed opgevoed!quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja, het gaat niet echt gemakkelijk hoor. sommige dingen probeert hij echt niet of nauwelijks. Vind ik wel eens jammer. Maar over het algemeen heb ik hem goed opgevoed op culinair gebied![]()
Lieve kind, het zal wel. Je zoekt er te veel achter, ik deed slechts een suggestie.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:53 schreef freecell het volgende:
[..]
In de tent zou de baby het koud hebben ja, gelukkig gaan we in de boerderij.
En dood zijn achteraf, mja, dat heb ik bij een flinke dag uit ook. Of bij een strandwandeling van 20 KM ofofof... maakt het niet minder leuk.
En het gaat prima
Ik zei in mijn eerste post al dat ik er 'erg veel zin in had en dat is ook zoEn jij post eerst: het lijkt me hel en vervolgens opties om te ontsnappen
En kamperen... We vinden het wel leukMaar we wachten even tot de hummels wat groter zijn. Lees: beiden boven de 1. Dus dit jaar niet, misschien volgend jaar en dan het liefst in een land waar het warmer is dan hier.
We hebben wel een achterlijk grote tent, dat scheelt
Het eten was zalig!quote:Op zondag 29 november 2009 01:41 schreef Bluezz het volgende:
Fijn Elf, lekker nagenieten en slapen
Rella, hoe was het eten?
Kent u dat, dat je 2 dexters hebt gekeken en eigenlijk het hele seizoen erdoor wil jassen?
Nou, wij gaan de 3e dexter nog ff kijken om het seizoen 'af te maken'![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 07:49 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen!
Balen zeg, weer eens enorm vroeg wakker op een dag dat ik eigenlijk uit kan slapen. Ditmaal overigens wel goed, want manlief was vergeten iets in de schoen van dochter te doen. Sukkel!!!!!Ik heb het net dus maar snel even rechtgezet.....
Verder jammer dat ik de kamperen-discussie gemist heb, hihi!
Mijn man wilde trouwens ook nooit mee (met name om het poepen-op-een-rijtje-verhaal), maar na 1 keer was ie helemaal om. Inmiddels overigens wel met de caravan (dus lekker bedje en eigen toilet).
Woehaha, ja zo'n zonnebril en een joggingpak!quote:Op zondag 29 november 2009 09:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mogguh!Ik ben ook vroeg wakker terwijl ik uit kon slapen, alleen ik lag maar te draaien en ineens was ik 't zat, nu maar koffie dan
![]()
Gaan jullie met de sleurhut?Enne heeft je man dan ook zo'n zonnebril met omhoogklapbare glazen?
quote:Op zondag 29 november 2009 09:12 schreef kaasplankje het volgende:
Enne heeft je man dan ook zo'n zonnebril met omhoogklapbare glazen?
ik lig er nog inquote:Op zondag 29 november 2009 09:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Ik ben ook uit bed komen rollen*gaaap*
quote:Op zondag 29 november 2009 12:42 schreef Tezz het volgende:
Ik heb vanmorgen om acht uur al ontbeten met een boterham en gekookt eitje, ben eigenlijk nu wel al toe aan een lekker glas wijn met wat hapjes!
Voor de vorm maar even een rondje met de hond door het bos, dan heb ik die borrel gevoelsmatig iets meer verdiend...
Nou ze hebben anders een flink hok hoor! 2 verdiepingen, grote onderverdieping.. Maar zit er aan te denken een deel van de tuin met een hek af te sluiten zodat ze hun hok zelf in en uit kunnen. Moet natuurlijk wel een sterk hek zijn zodat Sam er niet doorheen kan breken.. En er moet een poortje in zodat ik er wel bij kan. Maar het lijkt me wel watquote:Op zondag 29 november 2009 13:44 schreef Bluezz het volgende:
Gelijk hebben ze(die konijnen dan, ik vind het altijd zo zielig eruit zien, die beesten hele dagen in een hok
)
Yeah goedzo, gelukkigquote:Op zondag 29 november 2009 13:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou ze hebben anders een flink hok hoor! 2 verdiepingen, grote onderverdieping.. Maar zit er aan te denken een deel van de tuin met een hek af te sluiten zodat ze hun hok zelf in en uit kunnen. Moet natuurlijk wel een sterk hek zijn zodat Sam er niet doorheen kan breken.. En er moet een poortje in zodat ik er wel bij kan. Maar het lijkt me wel watDe hele hoek achter de garage zouden ze dan kunnen krijgen, dat is al gauw zo'n 12m2 gok ik..
Sterker nog, dat is onderzocht en het is aantoonbaar zielig voor konijntjes om opgesloten te zitten. Ze zijn er gewoon totaal niet voor gemaakt (voor zo ver dat kan).quote:Op zondag 29 november 2009 13:44 schreef Bluezz het volgende:
Gelijk hebben ze(die konijnen dan, ik vind het altijd zo zielig eruit zien, die beesten hele dagen in een hok
)
Nee hoor ik voel me helemaal niet lullig. Ik heb namelijk altijd konijnen uit het asiel gehad, die bij mij iig een 100x beter leventje hebben dan waar ze vandaan kwamen. Ik probeer ze zo goed mogelijk te verzorgen en ruimte te geven voor zover dat lukt in onze tuin. Tamme konijnen kunnen nu eenmaal niet het wild in, dat overleven de meesten niet dus maak ik er hier het beste van. En ze maken regelmatig vreugdesprongetjes, dus ik denk dat ze relatief tevreden zijnquote:Op zondag 29 november 2009 15:11 schreef Duderella het volgende:
Maar nu voelt Sun zich misschien lullig en dat vind ik ook weer naar, maar het is dus wel echt heel erg zielig.![]()
O maar zo te horen hebben ze aardig wat bewegingsruimte.quote:Op zondag 29 november 2009 15:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee hoor ik voel me helemaal niet lullig. Ik heb namelijk altijd konijnen uit het asiel gehad, die bij mij iig een 100x beter leventje hebben dan waar ze vandaan kwamen. Ik probeer ze zo goed mogelijk te verzorgen en ruimte te geven voor zover dat lukt in onze tuin. Tamme konijnen kunnen nu eenmaal niet het wild in, dat overleven de meesten niet dus maak ik er hier het beste van. En ze maken regelmatig vreugdesprongetjes, dus ik denk dat ze relatief tevreden zijn
quote:Op zondag 29 november 2009 15:42 schreef Bluezz het volgende:
Tof Sun![]()
Konijnenneusjes zijn zo lievvv.
Ik lag nét in bad, zie ik vanuit mijn ooghoek een poezenstaart, ze komt dan altijd gezellig op een hoekje van het bad liggen, ik heb daar een speciaal handdoekje voor neergelegd![]()
Ken ik! Heb er eens een stukje over geschreven voor de krant!quote:Op zondag 29 november 2009 15:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Poezen op de badrand![]()
Dit is trouwens het asiel waar ze vandaan komen: http://www.asielgoofy.nl/index.php
Beetje drogig van zichzelf maar wel lekker, vandaar ook het spek in ´t receptquote:Op zondag 29 november 2009 15:47 schreef Duderella het volgende:
Is het lekker, konijn? Ik heb het volgens mij nog nooit gegeten.
Ik vind er weinig aan, qua smaak van het vlees. Hoeft van mij niet zo nodig.quote:Op zondag 29 november 2009 15:47 schreef Duderella het volgende:
Is het lekker, konijn? Ik heb het volgens mij nog nooit gegeten.
Eenzaam, maar niet alleen.quote:Op zondag 29 november 2009 15:47 schreef Duderella het volgende:
Ken ik! Heb er eens een stukje over geschreven voor de krant!
Nee hoor, keukenprinsje.quote:Op zondag 29 november 2009 15:52 schreef Duderella het volgende:
Is het heel erg als ik niet weet wat mise-en-place is?
Ja!quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 15:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ken ik! Heb er eens een stukje over geschreven voor de krant!
Zonder Google zouden we allemaal wel wat meer anoniem door het leven kunnen gaan.quote:Op zondag 29 november 2009 15:57 schreef Duderella het volgende:
Ja!Ik dacht: wat bedoelt golfer nou?
Maar het is wel handig als je jezelf kan googlen!
Is voor mij altijd zelfs nog leuker dan het eigenlijke koken/bakken/braden/bereiden.quote:En mise-en-place is me ook duidelijk nu. Vind ik leuk altijd, dat voorbereidende gepruts.
Leuk ding.quote:Op zondag 29 november 2009 15:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Zit trouwens ff te snuffelen op internet maar dit lijkt me eigenlijk nog de beste oplossing:
[ afbeelding ]
Is ruim 2x1 meter en gemakkelijk ook ff weg te halen als we een bbq met veel mensen doen of zo iets..
quote:Op zondag 29 november 2009 16:02 schreef Duderella het volgende:
Oeh, mooi Sun! Maar wil je het hok er dan aan vast maken?
Ja idd.. zat al even te denken aan 2x die houten maar dat is meteen weer zo prijzig.. Twijfel twijfel..quote:Op zondag 29 november 2009 16:35 schreef Duderella het volgende:
Maar die andere is inderdaad zo lekker grooooot!
Je zou die dingen eigenlijk gewoon op maat moeten kunnen laten maken.
Heb je niet toevallig een handige oom/buurman od. die een ren voor je zou kunnen maken?quote:Op zondag 29 november 2009 16:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja idd.. zat al even te denken aan 2x die houten maar dat is meteen weer zo prijzig.. Twijfel twijfel..
Vastmaken had ik trouwens wel bedacht voor die grootste: klemmetjes kopen die met vleugelmoertjes vast te zetten zijn oid. Dan kan Sam hem in zijn enthousiasme ook niet wegschuiven of zo..
Aan het hok vastzetten ja..quote:Op zondag 29 november 2009 16:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig een handige oom/buurman od. die een ren voor je zou kunnen maken?
Bedoel je vastzetten aan de grond, of aan het hok, met die klemmetjes?
Dat is waar.quote:Op zondag 29 november 2009 16:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Aan het hok vastzetten ja..
Nja. ik kan het wel zelf (laten) maken, maar dan ben ik aan materiaal bijna evenveel kwijt. Vind kopen dan toch handiger
TMI!quote:Op zondag 29 november 2009 17:49 schreef Bluezz het volgende:Zo weer een paar hoofdstukken gelezen
De golfersaus is goddelijk
Waaaaaaaaaaaaaaaay to much detail Buezz....quote:
Ik kan me nog wel herinneren dat ik dat ook wel eens deedquote:Op zondag 29 november 2009 17:53 schreef Tezz het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaay to much detail Buezz....![]()
![]()
De wijntjes en hapjes hebben mij goed gesmaakt. Burp. Nu kind naar bedje brengen (wat is het toch heerlijk om een kind te hebben wat nog niet kan klokkijken en thank god voor wintertijd).
Zijn ze al voorgekookt?quote:Op zondag 29 november 2009 17:50 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb gesneden rode bietjes gekocht, hoe moet ik die straks opwarmen![]()
heb echt geen idee
Lekker verwarmen, indien gaar mét een uitje. Of verwerken in een risotto of eten met een balletje gehakt & aardpuree. Moet je dat wel in huis hebbuh natuurlijkquote:Op zondag 29 november 2009 17:50 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb gesneden rode bietjes gekocht, hoe moet ik die straks opwarmen![]()
heb echt geen idee
Huh? Low carben omdat je een energie-boost kan gebruiken?quote:Op zondag 29 november 2009 18:58 schreef Duderella het volgende:
Ik ga weer een tijdje low carben, want ik kan wel een energie-boost gebruiken, en nu zit ik heerlijk allerlei kookboeken door te struinen en menu's samen te stellen. Zo leuk! Echt een fijn zondagmiddagklusje (inclusief wijntje, nu het nog kan!)
Bietjes met ui... uitje er gewoon rauw doorheen of zo?
Ik eet nooit bietjes!
Koffiequote:Op zondag 29 november 2009 19:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Huh? Low carben omdat je een energie-boost kan gebruiken?I don't get it...
Ik weet er zelf ook niet zo heel veel van hoor.quote:Op zondag 29 november 2009 19:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, very interesting! Ik probeer ook zo veel mogelijk zo te eten, maar dat is eigenlijk meer per ongeluk dan dat er zo'n theorie achter zit. Vind het wel interessant dat eens verder door te zetten. Kan je nog eens wat voorbeelden voor avondmaaltijden geven die je dan maakt?
O dat loont het erg de moeite denk ik, om er eens wat meer over te lezen!quote:Op zondag 29 november 2009 20:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind dat absoluut interessant ja. Ik heb snel last van een te snel dalend suikerspiegel (trillen, hoofdpijn..) dus als ik mijn eetgewoonte iets kan aanpassen zodat dat wat op een normalere manier gaat is dat mooi mee genomen Nu eet ik sowieso het liefst zo veel mogelijk volkoren producten en pas ik wel een beetje op met suikers en bewerkte zooi, maar ik besef me ook dat het nog veel beter kan!
Ja, da's leuk! Hoewel ik het voor het avondeten nooit zo heel lastig vind. Mooi stukje vlees/vis, twee mooie groentengerechten en dan ben ik eigenlijk altijd al heel tevree. De lunch vind ik lastiger, omdat het zo veel voorbereiding vergt (althans, meer dan ik altijd gewend was. Ik sjokte gewoon naar de kantine, en nu neem ik koude soepen/salades etc. mee). Maar dat knooien in de keuken 's avonds, heeft ook wel weer iets leuks.quote:Op zondag 29 november 2009 20:14 schreef Sunnythesun het volgende:Thanx voor de tip dus! Misschien kunnen we menu ideeën uitwisselen? Ik ben iemand die snel naar het zelfde als altijd grijpt dus ik kan denk ik wel wat inspiratie gebruiken..
Hmm.. ik heb zelf de ervaring dat ik verschrikkelijke trek krijg als ik niet iets vullends bij het avondeten heb (koolhydraten dusquote:Op zondag 29 november 2009 21:29 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, da's leuk! Hoewel ik het voor het avondeten nooit zo heel lastig vind. Mooi stukje vlees/vis, twee mooie groentengerechten en dan ben ik eigenlijk altijd al heel tevree. De lunch vind ik lastiger, omdat het zo veel voorbereiding vergt (althans, meer dan ik altijd gewend was. Ik sjokte gewoon naar de kantine, en nu neem ik koude soepen/salades etc. mee). Maar dat knooien in de keuken 's avonds, heeft ook wel weer iets leuks.
Ja de truc is dus juist om je lijf dat af te leren.quote:Op zondag 29 november 2009 21:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb zelf de ervaring dat ik verschrikkelijke trek krijg als ik niet iets vullends bij het avondeten heb (koolhydraten dus) dus om dat helemaal meteen af te zweren is misschien iets te heftig.. Ik wil wel proberen het drastisch te minderen..
Wat is dat Sun?quote:Op zondag 29 november 2009 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ons liedjeHeeft ie speciaal voor ons ingestudeerd
![]()
Jup, dat is het plan idd..quote:Op zondag 29 november 2009 21:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja de truc is dus juist om je lijf dat af te leren.Want dát is dus het hele probleem, zeg maar, dat je maar blijft verlangen naar zo'n snelle fix.
![]()
Kun je geleidelijk 'afwennen' hoor, maar lees er dan dus eerst even iets over, dan kun je dat langzaam aan gaan doen, als je dat wilt.
O wat leuk!quote:Op zondag 29 november 2009 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup, dat is het plan idd..
@ Filmpje: L.T. and the winedrunk patrolmen
En dat is Henk, een van onze beste vrienden
quote:
Nee, nog geen tent op het oog! We gaan binnenkort even naar de Vrijbuiter en dan kiezen we er eentje. Het moet een tent zijn die makkelijk op te zetten is en geschikt is voor een warm klimaat. Verder moet hij niet te duur zijn, want we gaan dit jaar wel kamperen, maar dat is ook een beetje voor de grap en vanwege het nog niet kunnen reserveren. Gewoonlijk doen wij vakanties in huisjes en ik denk eigenlijk dat dit wel zo blijft de komende jaren.quote:Op zondag 29 november 2009 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Ehm, hangt er vanaf wat voor tent je kooptMaar het is aan te raden een dun folie er bij te kopen die je er onder legt zodat je tent zelf schoon blijft. Ik haal die zeiltjes gewoon bij de plaatselijke doehetzelver. Van dat dunne doorzichtige plastic. Gewoon weggooien nadien. Wij namen er naar Schotland 3 mee, iedere plek weer een nieuwe.
Heb je al een tent op het oog?
Ik las vanmiddag toevallig net in een boek iets over De Waard-tenten: Die gaan meer dan een generatie mee. Dat lijkt me toch op zijn minst wat overdreven voor Dude & Arty's Experimentele Camping Event.quote:Op zondag 29 november 2009 22:47 schreef Sunnythesun het volgende:Gordijntjes heb je in dit soort tenten niet nee.. en kleurkeuze vaak ook niet..
Bij een tent als een De Waard wel, maar ja.. die zijn wel een tikje duurder en zwaarder
Wat?? Welke??quote:Op zondag 29 november 2009 22:51 schreef Bluezz het volgende:
Een roze tentWat een lillijke dingen Sun
![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 22:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag toevallig net in een boek iets over De Waard-tenten: Die gaan meer dan een generatie mee. Dat lijkt me toch op zijn minst wat overdreven voor Dude & Arty's Experimentele Camping Event.![]()
Ik heb al wel leuke tuinstoelen van Philip Starck gezien, voor vóór de tent, maar volgens Arty kunnen die niet meer op de aanhanger, bij de Dixi en de vaatwasser. Ik denk dan: huur een kleine truck met oplegger, als dat het leven een tikje makkelijker maakt.
Bluezz vindt ze allemaal lillek, denk ikquote:
Nee, de vaatwasser is gewoon van Whirlpool.quote:Op zondag 29 november 2009 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
Dude, raar mens, moet je allemaal designspul mee op kampeervakantie?
quote:Op zondag 29 november 2009 22:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
Bluezz vindt ze allemaal lillek, denk ik![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 23:00 schreef Duderella het volgende:
Nou, ik loop ook niet echt warm voor tenten hoor, welke dan ook. Het is wat mij betreft een beetje als wandelschoenen kopen: niks in het roze en alles straalt dikke konten uit.
Toen ik wandelschoenen kocht en mopperend voor de schappen stond, kwamen er twee ferme dames op me af die me zo ongeveer letterlijk bij kop en kont pakten, op een bank zetten, schoenendozen bij me neerzetten en met geheven vinger zeiden: 'Goede wandelschoenen zijn als páár'len aan de voeten dame!'![]()
En dat waren dus gewoon klanten daar.
NEE! NEE! Die stelling heb ik letterlijk weerlegd zien worden bij de aankoop der wandelschoenen. Heel veel dikke konten en korte kapsels en ze waren allemaal zussen van elkaar.quote:Op zondag 29 november 2009 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
geweldig!!
Maar die dikke konten snap ik niet.. fanatieke wandelaars hebben juist mooie afgetrainde billen
Mijn kont groeit gewoon los van het wandelgebeuren hoor, dus ik denk eigenlijk dat het een op zichzelfstaand fenomeen betreft.quote:Op zondag 29 november 2009 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:![]()
![]()
![]()
Maar misschien is mijn kont daarom wel gaan groeien.. dat verband had ik nog niet gezien![]()
![]()
![]()
(maar goed, ik ben zelf ook iemand van de goede spullen willen hebben hoor.. goretex ftw..)
Dat kontgebeuren joh, dat is unstopable. Geef een kont een bepaalde ruimte en hij zal er tot het maximum in uitdijen. Het is een beetje als met goudvissen: die passen zich aan, aan de kom. Stop een gup in een kom en hij wordt vijf centimeter lang, maar stop hem in een vijver en hij wordt twintig centimeter lang.quote:Op zondag 29 november 2009 23:14 schreef Sunnythesun het volgende:
hmm.. zou kunnen.. toch eens testen..
LOL geniaal!!!quote:Op zondag 29 november 2009 23:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat kontgebeuren joh, dat is unstopable. Geef een kont een bepaalde ruimte en hij zal er tot het maximum in uitdijen. Het is een beetje als met goudvissen: die passen zich aan, aan de kom. Stop een gup in een kom en hij knalt wordt vijf centimeter lang, maar stop hem in een vijver en hij wordt twintig centimeter lang.
Waarmee ik nu eigenlijk bedenk dat ik op een flatje moet gaan wonen.
Nee spaar me!quote:Op zondag 29 november 2009 23:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
LOL geniaal!!!
Jammer dat ik je theorieen over vissen en kommen totaal onderuit zou kunnen halen. Doe ik niet, want dat haalt je uit de droom dat een flatje zou helpen, vind ik ook weer zo lullig![]()
Ziet er mooi uit! Mijn konijn loopt los omdat ik het niet kan aanzien dat hij in een kooi zitquote:Op maandag 30 november 2009 11:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Haha handig Isa..
Ohja, ik heb net dit setje besteld voor de nijnen:
[ afbeelding ]
Een ren en een extra nachthokje wat ik beneden ook aan het grote hok vast kan zetten. Leek me wel leuk voor ze. Dus wel de wat kleinere ren, maar dan dus met extra nachthokje. Misschien kunnen ze dan zomers uit logeren bij mijn schoonouders. Die hebben een mooi grasveld![]()
In onze tuin ligt ook geen gras hoor. De huppelen op de stenen, maar dat gaat prima.quote:Op maandag 30 november 2009 11:40 schreef Isabeau het volgende:
Ziet er mooi uit! Mijn konijn loopt los omdat ik het niet kan aanzien dat hij in een kooi zitMaar goed, geen grasveld hier
Dan hebben jouw konijnen het beter!
quote:Op maandag 30 november 2009 12:25 schreef Isabeau het volgende:
Het is wel ernstig als je het gevoel hebt dat het slankste in je taart de slagroom is.
quote:Op maandag 30 november 2009 12:25 schreef Isabeau het volgende:
Het is wel ernstig als je het gevoel hebt dat het slankste in je taart de slagroom is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |