Oh een side-quest! Ja dan moet ik die nog doen ja!quote:Op maandag 30 november 2009 12:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Florence is de eerste stad Gijs.Die moordmissies unlock je door met Lorenzo di Medici te praten op de Ponte Vecchio. Dit is nadat je hem gered hebt van die moordaanslag.
Ik begin altijd met de viewpoints. De moord, beat-em up en condex sidequests doe ik ook altijd meteen. Geldkistjes, veertjes en symbolen alleen als ik ze onderweg tegenkom. Heb nu zo'n 20 uur gespeeld. Meer als deel 1.quote:Op maandag 30 november 2009 12:16 schreef Chocobo het volgende:
Oh een side-quest! Ja dan moet ik die nog doen ja!
Ik game eerst een stukje verhaallijn en als ik voel dat het genoeg is ga ik de torens doen. Dan de codexen en zo nu en dan een side quest. Tevens zie ik de kistjes en veertjes ook gewoon wel op mijn pad. Zo nu en dan ga ik naar een andere stad als ik even een andere setting nodig heb om side-questen af te ronden. Tijd geleden dat ik in Firenze geweest ben,... vanavond misschien weer even langs om er een paar te doen. Race questen vind ik de minste tot nu toe,... maar ja,... time-based en racen he,... trek ik nietquote:Op maandag 30 november 2009 12:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik begin altijd met de viewpoints. De moord, beat-em up en condex sidequests doe ik ook altijd meteen. Geldkistjes, veertjes en symbolen alleen als ik ze onderweg tegenkom. Heb nu zo'n 20 uur gespeeld. Meer als deel 1.
Vergeet terrorisme op een vliegveld niet!quote:Op maandag 30 november 2009 12:33 schreef Bastard het volgende:
Nou doe mij maar een C-klasse auto op Mugello dan.
Ja er komt gelukkig niks meer uit! Heerlijk alles uitspelen nu,... eind januari wacht ik echt vol smart op Mass Effect 2.quote:Op maandag 30 november 2009 12:35 schreef Strolie75 het volgende:
Morgen trouwens 1-12. De najaars releasegekte zit er voor 2009 weer op.
Pffff...was vermoeiend.
Spel is meer dan die 20 seconden gelukkigquote:Op maandag 30 november 2009 12:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vergeet terrorisme op een vliegveld niet!
Ik heb Left4Dead 2 op mijn kerstverlanglijstje staan. Maar de eerstvolgende game die ik zelf koop zal Mass Effect 2 zijn!quote:Op maandag 30 november 2009 12:36 schreef Chocobo het volgende:
Ja er komt gelukkig niks meer uit! Heerlijk alles uitspelen nu,... eind januari wacht ik echt vol smart op Mass Effect 2.
Heee heerlijk tip,... de GTA DLC's,... leuk voor de kerst!quote:Op maandag 30 november 2009 12:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb Left4Dead 2 op mijn kerstverlanglijstje staan. Maar de eerstvolgende game die ik koop zal Mass Effect 2 zijn!
Misschien wel nog de DLC van Gaye Tony halen als ik voor de kerst klaar ben met AC2.![]()
Ik ga voor de DLC. LATD heb ik al. Waar kun je trouwens van die M$ puntenkaartje kopen? Ik wil het gebruik van mijn CC een beetje gaan inperken.quote:Op maandag 30 november 2009 12:39 schreef Chocobo het volgende:
Heee heerlijk tip,... de GTA DLC's,... leuk voor de kerst!
21,50 bij Zavvi.co.uk nu geloof ik. Ben zelf Gay Tony aan het spelen nu, erg coole setting. Dit is voor mij vooralsnog wat GTA:SA had moeten zijn. Ik ben onwijs benieuwd hoe die diamant-trilogie afloopt ookquote:Op maandag 30 november 2009 12:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heee heerlijk tip,... de GTA DLC's,... leuk voor de kerst!
Subsidie voor volgend jaar moet weer veilig gesteld worden.quote:Op maandag 30 november 2009 13:27 schreef Bastard het volgende:
Stichting 'open deur' heeft ook weer een onderzoek gedaan:
http://www.telegraaf.nl/v(...)e_jeugd__.html?p=1,1
No shit.
Oscar-waardig ook?quote:Op maandag 30 november 2009 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
21,50 bij Zavvi.co.uk nu geloof ik. Ben zelf Gay Tony aan het spelen nu, erg coole setting. Dit is voor mij vooralsnog wat GTA:SA had moeten zijn. Ik ben onwijs benieuwd hoe die diamant-trilogie afloopt ook![]()
Intro alleen is al geniaal, je ziet Niko langslopen en Johhny op een motor voorbij rijden. Rockstar heeft echt een film-waardig verhaal neergezet en dat van drie kanten belicht! Echt netjes gedaan
Ik hoop het...anders ga ik nooit meer in zee.quote:
Is niet net ontdekt, beesten kunnen tot 2 meter worden. Dat is trouwens al aardig grootquote:Op maandag 30 november 2009 16:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Is net ontdekt, is niet nep volgens mij....
Deze is wel wat groter als 2 meterquote:Op maandag 30 november 2009 16:48 schreef kepler het volgende:
[..]
Is niet net ontdekt, beesten kunnen tot 2 meter worden. Dat is trouwens al aardig groot![]()
http://news.nationalgeogr(...)60119_jellyfish.html
Is het niet een beetje gek dat als ze maar 2 meter kunnen worden, dat je dan op dat plaatje een kwal ziet met een diameter van 10 meter?quote:Op maandag 30 november 2009 16:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Deze is wel wat groter als 2 meter
Je hebt ook het portugees oorlogschip, een kwal met tentakels van 70 meter lang.
quote:Het Portugees oorlogsschip, dat sporadisch in de Noordzee gesignaleerd wordt, wordt vaak ten onrechte als kwal aangeduid. Dit is niet alleen onwaar, maar kan ook tot verkeerde behandeling van de beten leiden, aangezien het gif van een andere samenstelling is.
Ik ben benieuwd of je deze kan halen:quote:Op maandag 30 november 2009 18:05 schreef Chocobo het volgende:
Podver,... bekijk mijn God of War collection net even goed. Wist dat de games HD resolutie hadden, maar dat ze ook nog op 60 frames per seconde draaide niet! Trophy support is cool, maar de God of War 3 demo is helemaal uberHeerlijke december maand!
quote:You Got the Touch!
Verkregen:4 dagen geleden
Climb the Spiked Column in Hades without taking damage
Oh pffftquote:Op maandag 30 november 2009 18:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je deze kan halen:
[ afbeelding ]
[..]
https protocol ondersteund die niet,... hier,... even aangepast voor jequote:
Zet dan iig de naam van de film erbijquote:Op maandag 30 november 2009 18:47 schreef Strolie75 het volgende:
Schijnt wel een goede film te zijn.
http://www.divxnl-team.nl/viewtopic.php?f=7&t=32815
Moonquote:Op maandag 30 november 2009 19:05 schreef kepler het volgende:
[..]
Zet dan iig de naam van de film erbij
quote:Op maandag 30 november 2009 19:05 schreef Wessiej het volgende:
Trouwens deze vrijdag:
[ afbeelding ]
Iemand? Denk dat ik hem deze week wel bij de MM mee pik.
Moonquote:Op maandag 30 november 2009 19:05 schreef kepler het volgende:
[..]
Zet dan iig de naam van de film erbij
It will feature many of the fan-favorite elements from the original seriesquote:Op maandag 30 november 2009 19:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trouwens:
Prince of Persia: The Forgotten Sands aangekondigt
Ah, geniale film inderdaadquote:
Saboteur...misschien ooit...als hij goede reviews krijgt en budget is.quote:Op maandag 30 november 2009 19:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trouwens:
Prince of Persia: The Forgotten Sands aangekondigt
Bitchhhhhhquote:Op maandag 30 november 2009 19:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
It will feature many of the fan-favorite elements from the original series
Ubisoft
Gijs,.... stel jezelf nou eens open. Net als met AC2. Wacht het eerst even af! Ze gaan terug naar de originele serie!quote:Op maandag 30 november 2009 19:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Prince of Persia = one button gaming.
quote:Op maandag 30 november 2009 19:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bitchhhhhh
Maar eerlijk is eerlijk. De Assassins Tombs levels schijnen door de makers van Prince of Persia te zijn gemaakt. En die zijn tof!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |