Ik kijk dus WWE, die programma's duurde bijv. vorige maandag 3 uur. Ik had natuurlijk reclameloze versie, 2 uur 12...quote:Op maandag 30 november 2009 09:32 schreef Strolie75 het volgende:
Laatste film die ik op de commerciële TV heb gezien was Parfum. Al die reclame! Ongelooflijk! Een film van 2 uur duurde een uur langer.![]()
![]()
En als het nu nog voor producten was. Nee, de helft van de zendtijd wordt opgemaakt om nog meer eigen bagger aan te kondigen.
quote:Zwitserland, waar ongeveer 400.000 van de 7,7 miljoen inwoners moslim is, heeft vier minaretten. Voorstanders van het verbod voerden de laatste weken campagne met posters waarop zwarte armen zijn afgebeeld die naar Zwitserse paspoorten grijpen. Het referendum leidde vorige week tot vernieling van Zwitserse moskeeën.
Niet zo'n behoeftequote:Op zondag 29 november 2009 12:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet zo'n behoefte om deze opnieuw te spelen. Ik hoop dat ze met een high res versie van Shadow of the Colossus komen.
Dat betekent niet dat ik ze eindeloos kan blijven (her)spelen. Het is geen Resident Evil.quote:Op maandag 30 november 2009 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet zo'n behoefteVeel beter worden de games niet hoor... God of War is echt top 10 aller tijden bij mij tegenwoordig
Zo genoten van de game weer, de manier van verhaalvertelling, de diepe gameplay en de opzet, magistraal!
Misschien niet, maar ik speel ze nu voor de tweede keer en dit is duidelijk de beste versie van beide games. Ondanks dat het PS2 games zijn zien ze er prima uit en de soundtrack blijft geweldig. Van mij mogen ze meer PS2 games zo overhevelen naar de PS3 waarvan ICO / SotC idd de volgende kandidaat zou kunnen zijn. Dan geef ik beide games nog wel een kans.quote:Op maandag 30 november 2009 10:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ik ze eindeloos kan blijven (her)spelen. Het is geen Resident Evil.
Gijs, zit er een scheet dwars?quote:
Ik HAAT reclame,... voor wasmiddel-taal-gesynchroniseerdquote:Op maandag 30 november 2009 09:32 schreef Strolie75 het volgende:
Laatste film die ik op de commerciële TV heb gezien was Parfum. Al die reclame! Ongelooflijk! Een film van 2 uur duurde een uur langer.![]()
![]()
En als het nu nog voor producten was. Nee, de helft van de zendtijd wordt opgemaakt om nog meer eigen bagger aan te kondigen.
Ik weet nog goed toen ik deel 2 speelde dat ik echt gilde,... wilde die ooit nog eens gamen, maar is er nooit van gekomen. Nu dan toch in HDquote:Op maandag 30 november 2009 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet zo'n behoefteVeel beter worden de games niet hoor... God of War is echt top 10 aller tijden bij mij tegenwoordig
Zo genoten van de game weer, de manier van verhaalvertelling, de diepe gameplay en de opzet, magistraal!
quote:Op maandag 30 november 2009 08:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Tot je in andere landen komt en dan besef je dat je het hier zo slecht nog niet hebt. Al klinkt het hier kut, kan altijd slechter
quote:Op maandag 30 november 2009 08:44 schreef Bastard het volgende:
Ik word hier ook wel gek in nederland, en dan met name om al dat geneuzel en gehype daar word je niet goed van.
Zoals vanmorgen weer een dominee die zich afvroeg of sinterklaas nog wel moet aanblijven omdat het het geloof in de kerk in gevaar brengt (Sint bestaat niet dus zal god ook wel niet bestaan)
Kijk daar word ik nou niet goed van, iedereen met een stem en een scheet mag dat ventileren in een medium. Dat word weer opgepikt, opgeblazen als een groot luchtkussen waar we allemaal op kunnen springen en dan word het volgende luchtkasteel alweer klaargelegd en springen we over.
Allemaal beeldspraak dit natuurlijk maar zo werkt dat met het nieuws en die berichtgevingen. Word zo strontziek van onderhand he.. en is het niet het nieuws dan hoor je godverdomme wel weer een of andere reclameboodschap.
Iedereen heeft een mening, prima, maar mag het alsjblieft wat minder?
Allemaal hoop op niks, hier komen we niet meer vanaf, maar een hutje op de hei word steeds aantrekkelijker.
Oh ja...die lekkere veilige niet-kwetsende generieke reclames die ze binnen heel Europa kunnen gebruiken door gewoon de voiceover te veranderen. Standaard met 2 blanke volwassenen met iets te witte tanden en 2 schattig irritante kindertjes. Zag er vanochtend nog eentje voor een hoestdrank. De kinderen maken grapjes over hoesten, maar de moeder niet.quote:Op maandag 30 november 2009 10:33 schreef Chocobo het volgende:
Ik HAAT reclame,... voor wasmiddel-taal-gesynchroniseerd
www.joop.nlquote:Op maandag 30 november 2009 10:32 schreef Wessiej het volgende:
Oja 1 straat verder staat een kerk bij mij in de straat, wekt mij nogal vaak als ik net ga slapen op zondag. BAN THEM. Waar kan ik tekenen?
quote:
quote:Winston Churchill:
"The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter"
Bah bah das toch lelijk manquote:Op maandag 30 november 2009 11:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]!
Als alle kerktorens in Marokko of Irak (er zijn daar veel en grote) worden verboden is de wereld weer te klein en wil men bloed zien!
Er zijn in Zwitserland 4 (4!) van die 'torens', dit zijn er 3 van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DAT DIT KAN IN DE WERELD.
[..]
quote:Op maandag 30 november 2009 11:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]!
Als alle kerktorens in Marokko of Irak (er zijn daar veel en grote) worden verboden is de wereld weer te klein en wil men bloed zien!
Er zijn in Zwitserland 4 (4!) van die 'torens', dit zijn er 3 van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DAT DIT KAN IN DE WERELD.
[..]
quote:Op maandag 30 november 2009 11:13 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ten_doet_lollig.html
Hier, iets leuks, iets liefs
quote:Op maandag 30 november 2009 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_pas_bankhangen.html![]()
![]()
Die reactie van die neger![]()
Master Chief rijd in een Forza auto over die brugquote:
Nee, ik wil die smiley ook eens proberen.quote:Op maandag 30 november 2009 11:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Master Chief rijd in een Forza auto over die brug
Zolang ik er geen last van heb. Geloofsvrijheid van andere mensen eindigt waar mijn vrijheid begint. Ik heb meer moeite met hetgeen de Islam voor staat. En Churchill had ook andere hele rake quotes:quote:Op maandag 30 november 2009 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oef, wil je echt een discussie aangaan hieromtrent?Churchill had zeker gelijk, en ik vind een moskee hier of daar geen probleem.
We worden ouders Gijs,... denk dat we nog een hoop baarden naar ons hoofd krijgen in de toekomst!quote:Op maandag 30 november 2009 11:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik wil die smiley ook eens proberen.
Prachtig! Ik zit nu in San Gimignano. Met al die klokkentorens.quote:
Niet gelezen,.... te zwaar voor maandagochtend! Tevens voelt de discussie aan als een baard!quote:Op maandag 30 november 2009 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zolang ik er geen last van heb. Geloofsvrijheid van andere mensen eindigt waar mijn vrijheid begint. Ik heb meer moeite met hetgeen de Islam voor staat. En Churchill had ook andere hele rake quotes:
"How dreadful are the curses which Mohammedanism lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy. The effects are apparent in many countries. Improvident habits, slovenly systems of agriculture, sluggish methods of commerce, and insecurity of property exist wherever the followers of the Prophet rule or live. A degraded sensualism deprives this life of its grace and refinement; the next of its dignity and sanctity. The fact that in Mohammedan law every woman must belong to some man as his absolute property - either as a child, a wife, or a concubine - must delay the final extinction of slavery until the faith of Islam has ceased to be a great power among men.
Individual Moslems may show splendid qualities. Thousands become the brave and loyal soldiers of the Queen; all know how to die; but the influence of the religion paralyses the social development of those who follow it. No stronger retrograde force exists in the world. Far from being moribund, Mohammedanism is a militant and proselytizing faith. It has already spread throughout Central Africa, raising fearless warriors at every step; and were it not that Christianity is sheltered in the strong arms of science - the science against which it had vainly struggled - the civilisation of modern Europe might fall, as fell the civilisation of ancient" Rome.
"A quote from an 1899 book by Winston Churchill, "The River War", in which he describes Muslims he apparently observed during Kitchener's campaign in the Sudan"
Ben blij dat je geniet! Zit zelf in Venice,... geweldige omgeving,... groot ook weer! Merk nu voor het eerst een toename in side-quests die nog cool zijn ook!quote:Op maandag 30 november 2009 11:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Prachtig! Ik zit nu in San Gimignano. Met al die klokkentorens.
Ik vind die moordmissies wel cool om te doen. Ze hangen ook samen met het verhaal. In Florence net 10 brutes in 1 minuut doodgemaakt!quote:Op maandag 30 november 2009 11:33 schreef Chocobo het volgende:
Ben blij dat je geniet! Zit zelf in Venice,... geweldige omgeving,... groot ook weer! Merk nu voor het eerst een toename in side-quests die nog cool zijn ook!
Ik heb nog geen 10 Brutes bij elkaar gezien! Maar ook geen idee of ik al in Florence ben,....quote:Op maandag 30 november 2009 11:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind die moordmissies wel cool om te doen. Ze hangen ook samen met het verhaal. In Florence net 10 brutes in 1 minuut doodgemaakt!Heb intussen mijn eigen dorp geupgrade en ben nu overal kunst aan het kopen. Heb je die UP punten al ingeruild? De Ancestor's Tomb DLC is best leuk. Wel een beetje kort.
![]()
Daar begin je. Is een behoorlijk lastige missie, die heb jij gewoon overgeslagen dus.quote:Op maandag 30 november 2009 11:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 10 Brutes bij elkaar gezien! Maar ook geen idee of ik al in Florence ben,....
quote:Op maandag 30 november 2009 11:57 schreef Wessiej het volgende:
Daar begin je. Is een behoorlijk lastige missie, die heb jij gewoon overgeslagen dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op maandag 30 november 2009 12:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Had ik ook gedaan, maar was ik pas na 5x achter gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook een kutte side missie, moet je 5 tower guards killen zonder gezien te worden, dit lijkt niet mogelijk alleen. Als je een throwing knife doet ben je gezien, kill je er 1 met muren eromheen ben je gezien, kom je in de buurt ben je gezien, arrrrrr. Al 10 keer gedaan......Kennedy
Klinkt frustrerend. Zijn dat verplichte missies?quote:Op maandag 30 november 2009 12:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan, maar was ik pas na 5x achter gekomen
Ook een kutte side missie, moet je 5 tower guards killen zonder gezien te worden, dit lijkt niet mogelijk alleen. Als je een throwing knife doet ben je gezien, kill je er 1 met muren eromheen ben je gezien, kom je in de buurt ben je gezien, arrrrrr. Al 10 keer gedaan.
Nope.quote:Op maandag 30 november 2009 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klinkt frustrerend. Zijn dat verplichte missies?
Florence is de eerste stad Gijs.quote:Op maandag 30 november 2009 11:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 10 Brutes bij elkaar gezien! Maar ook geen idee of ik al in Florence ben,....
Geduld hebben. Het is een kwestie van hun patronen bestuderen. Ze lopen langs de rand van dakken. Als je daar gaat hangen kun je ze naar beneden trekken zonder dat ze je zien.quote:Op maandag 30 november 2009 12:03 schreef Wessiej het volgende:
Ook een kutte side missie, moet je 5 tower guards killen zonder gezien te worden, dit lijkt niet mogelijk alleen. Als je een throwing knife doet ben je gezien, kill je er 1 met muren eromheen ben je gezien, kom je in de buurt ben je gezien, arrrrrr. Al 10 keer gedaan.
Nee, maar ze zijn wel erg leuk om te doen. Kun je al je trukjes gebruiken.quote:Op maandag 30 november 2009 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klinkt frustrerend. Zijn dat verplichte missies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |