Helpt zó goed tegen slaapproblemenquote:Op zondag 29 november 2009 01:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Probeer eens een half krat bier, halfe fles whiskey en een paar jointjes.
Niet zo'n behoefte om deze opnieuw te spelen. Ik hoop dat ze met een high res versie van Shadow of the Colossus komen.quote:Op zondag 29 november 2009 10:46 schreef Chocobo het volgende:
http://www.eurogamer.net/articles/god-of-war-collection-review
As cynical an idea as 'remastering' old PS2 games sounds, the God of War Collection demonstrates how magnificent the net result can look in the hands of the right developer. Far from being mere exercises in nostalgia, these hugely entertaining HD versions underline exactly why we all got so excited about them in the first place, and suggests that while God of War III faces off against a lot of big names in 2010, the greatest threats to its dominance lie in its own past. Best of all, PS3 games are region-free, so there's no excuse for not importing this immediately. Simply divine.
9/10
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 november 2009 12:53 schreef Wessiej het volgende:
Kijk ik naar mijn poster op mijn muur ook
[ afbeelding ]
Fuuuuuuuuuuu
Ook trek in! Vertel eens wat details Gijs! Wat zit er allemaal bij en wat kost hetquote:Op zondag 29 november 2009 17:00 schreef Bastard het volgende:
* Bastard shoarmaschotel besteldt heeft
Ziet er uit als stront Gijs!quote:Op zondag 29 november 2009 19:53 schreef Strolie75 het volgende:
Vanmiddag uiensoep (met een restje port) gemaakt en vanavond hachee met rode kool met appel en dikke vlaamse frieten! Ik heb een culinair weekend!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Maaqr het smaakt hemels!quote:
Ja was lekker zo, maar was blij dat ik de meiden weer zag hoor!quote:Op maandag 30 november 2009 07:59 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zo je weekendje gehad.
Beetje bij gekomen.
Het is wel watquote:Op maandag 30 november 2009 08:00 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Is het wat, heb hem nog steeds niet gezien.
*naar Zwitserland verhuist*quote:Op maandag 30 november 2009 08:06 schreef gijsje79 het volgende:
Minaretverbod belediging voor moslims
Oh please, dit is ook gewoon beledigend. Wanneer ga je even een sticker op ze plakken met KIJK UIT IK BEN EEN MOSLIM.quote:Op maandag 30 november 2009 08:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*naar Zwitserland verhuist*
Waarom mogen wij ons nu nou nooit uitspreken over dit soort zaken.
Me zusje woont er.quote:Op maandag 30 november 2009 08:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*naar Zwitserland verhuist*
Waarom mogen wij ons nu nou nooit uitspreken over dit soort zaken.
Prachtig landquote:Op maandag 30 november 2009 08:12 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Me zusje woont er.
Die heeft het daar goed, goede inkomsten en weinig belasting betalen.
Zomers en winters prachtig weer.
Alleen de taal he.
Spel is opzekers groot, zoveel dingen te doen.quote:Op maandag 30 november 2009 08:15 schreef Bastard het volgende:
Gisteren bijelkaar opgeteld bijna 90 uur in Forza.. zit nog niet in de buurt van de helft van de SP.
Als ze hun zin niet krijgen is het beledigend? Maar goed, moslims vinden alles beledigend. Als er een volk lange tenen hebben dan zijn het moslims. Nadeel is wel dat ze zich zovaak beledigd voelen dat niemand het meer serieus neemt.quote:Op maandag 30 november 2009 08:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oh please, dit is ook gewoon beledigend. Wanneer ga je even een sticker op ze plakken met KIJK UIT IK BEN EEN MOSLIM.
Waarom zou je dit ooit willen, maar de synagogen en kerken laten staan?
Duits leren spreken zou ik er nog voor over hebben ook!quote:
Ja maar ze spreken geen Duits he.quote:Op maandag 30 november 2009 08:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Duits leren spreken zou ik er nog voor over hebben ook!
Boeien wat ze spreken! Ik had het er wel voor over. Ik zou echt wel mijn best doen om te integreren.quote:Op maandag 30 november 2009 08:25 schreef gijsje79 het volgende:
Ja maar ze spreken geen Duits he.
Lijkt er wel wat op.
Tot je in andere landen komt en dan besef je dat je het hier zo slecht nog niet hebt. Al klinkt het hier kut, kan altijd slechterquote:Op maandag 30 november 2009 08:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Boeien wat ze spreken! Ik had het er wel voor over. Ik zou echt wel mijn best doen om te integreren.
Volgend jaar toch eens naar de emmigratiebeurs gaan om eens te oriënteren. Ik begin dit land eigenlijk wel zat te worden.
Mooie teksten, maar je moet eens 3 uur lang iets als Fox News kijken, is zooooo erg in Amerikaquote:Op maandag 30 november 2009 08:59 schreef Bastard het volgende:
Ja. Dan heb je het in het nieuws, dan krijg je weer een extra lange nieuwsuitzending met de laatste updates (alsof ze fucking cnn zijn tijdens operation desert storm) . Dan krijg je nog verschillende talkshows waarin alle details nog eens minitieus overlegd worden, daar mag vrvlgs dan weer 'een bekende nederlander' ook zijn mening over geven, die is weer te scherp, dus duiken we weer met zn allen op Freek de jonge, en dan hebben we weer een nieuw nieuwsbericht.
Echt.. we worden knettergek met zn allen.. ik vind het in ieder geval niet zo vreemd dat er mensen die gewoon doordraaien 'snap' .. gewoon een loketbediende ergens achtervandaan trekken. Logisch.
Nee dat wil ik niet.quote:Op maandag 30 november 2009 09:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mooie teksten, maar je moet eens 3 uur lang iets als Fox News kijken, is zooooo erg in Amerika
Ik ga sowiezo nergens meer voor "zitten". Ja, alleen het nieuws. Zet ik liever een goede film of serie op. Of even lekker gamen. TV gaat tegenwoordig nergens meer over. Een Albert Verlinde die een uur lang vollult over nietszeggend shownieuw, of de wekenlange zoektocht naar een vrouw van een stel autistische boeren.quote:
Is voor het simpele volk. Ik kijk op zich nog wel aardig wat tv, op dinsdag heb ik een standaard kookavond met een paar vrienden, die programma's op rtl4 checken en daarna gamenquote:Op maandag 30 november 2009 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga sowiezo nergens meer voor "zitten". Ja, alleen het nieuws. Zet ik liever een goede film of serie op. Of even lekker gamen. TV gaat tegenwoordig nergens meer over. Een Albert Verlinde die een uur lang vollult over nietszeggend shownieuw, of de wekenlange zoektocht naar een vrouw van een stel autistische boeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |