quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:24 schreef Tazar_Yoot het volgende:
KLB is sowieso een grote newbie falers verzamelplaats.
Dit+TS is zelf een newbie.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:25 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die alleen in KLB posten en dit als 'hun' forum zienDomme lowlifes
Zo zie ik het niet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:25 schreef kikoooooo het volgende:
En dan voor de lol eens kijken naar de Post History van :quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:25 schreef kikoooooo het volgende:
quote:
Kankerdommemongool.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:27 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
En dan voor de lol eens kijken naar de Post History van :
[..]
Hmm. We have an insider.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
Rickokun bashen?!Hoe durven ze!
En het is zo'n lieve jongen.
He, maar mss zijn het allemaal kloontjes en durven ze het niet onder hun eigen account.
Dit dus.quote:
Vat het eens samen in een mooie post.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:25 schreef sinadO het volgende:
Eens met de klacht. Noobs die niet de tijd nemen zich te verdiepen in KLB-historie.
Elitair gewauwel.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:27 schreef Ascendancy het volgende:
Maar je moet het met me eens zijn dat je als je rickokun basht terwijl je hier pas een half jaar zit, je gewoon een ban verdient.
Ik zou nooit beweren dat ik een oldbie bent. Dat is ook gewwon kansloos. Zie hoe armageddon erdoor is geworden. Maar ik ben zeker geen noob meer.quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:28 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
* Tazar_Yoot yells: MOMIEEEEEEEEEE
quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:30 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik ben 12 wat is dit?
Is dit nou een topic en ben ik nou een ts of een user of een newbie?
TVP <- (goed van mij hé! Ik weet al wat dat is!!!)
Anders neem je het internet even serieus.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik zou nooit beweren dat ik een oldbie bent. Dat is ook gewwon kansloos. Zie hoe armageddon erdoor is geworden. Maar ik ben zeker geen noob meer.
En ik ben in ieder geval bekend met de specialiteiten van verschillende FOK!ers.
Wat doe jij nu danquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Anders neem je het internet even serieus.
Stoer vinden dat je al zo lang op Fok! (quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:33 schreef Re het volgende:
UIDs boven de 180.000 die over newbies oordelen
en ook nog Modquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:34 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Stoer vinden dat je al zo lang op Fok! () zit.
die grens kies je ook maar even omdat ik daar net boven zitquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:33 schreef Re het volgende:
Ik zeg alleen dat ik geen newbie ben, voor de rest niets.quote:
maar natuurlijkquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
die grens kies je ook maar even omdat ik daar net boven zit
* 3keernix bekijkt zijn eigen UIDquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:33 schreef Re het volgende:
Nee, want daar zit ik niet net bovenquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:37 schreef Re het volgende:
[..]
maar natuurlijk, 150.000 had ook gekund
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |