A gossie zou je niet gewoon lelijk zijn? dat ze denken wat is dat vorn smeerlapquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:13 schreef RickoKun het volgende:
Euy kameraad,
Why don't you have a seat over there?
Dat denk ik altijd, als ik als een koning de bus binnenstap. Het is dan net alsof ik de club binnen kom, want dan zie je alle chicks verlekkerd naar me kijken. Maar ik ben dus een baas en wil alleen selectief oogcontact (en later opende vrouwenwond contact).
Ware het niet dat er ook lelijke menschen bestaan die inferieur aan mij zijn. Dus dan kijk je gewoon rond zonder vuige intenties en dan kijk je ineens recht in het gezicht (zeg maar gerust gemuteerde plofkop) van een dikkerdje. Zij zit ondertussen te fantaseren hoe je haar skullfucked, maar daar heb ik dus geen zin in. En dan telkens kijk je even uit het raam, maar dan verschuiven je ogen de view en zie je de reflectie weer terug de bus in en zie je zulk volk nog steeds naar je zien te kijken
Ik vind dat echt mateloos irritant, en straks moet ik weer met de bus naar Leek city
Ik denk toch echt dat ze gewoon lekker willen neuken want dat wil ik ook altijd als ik een lekkere chick binnen zie stappen hoor!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:18 schreef donthate het volgende:
[..]
A gossie zou je niet gewoon lelijk zijn? dat ze denken wat is dat vorn smeerlap
Hier stopte ik met lezenquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:13 schreef RickoKun het volgende:
dan zie je alle chicks verlekkerd naar me kijken.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat ze gewoon lekker willen neuken want dat wil ik ook altijd als ik een lekkere chick binnen zie stappen hoor!!!!!!!
Dat noemen we sexeul gefrustreerdquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat ze gewoon lekker willen neuken want dat wil ik ook altijd als ik een lekkere chick binnen zie stappen hoor!!!!!!!
Weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:21 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat noemen we sexeul gefrustreerd
leuke verjaardag had die knulquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:24 schreef Salatrel het volgende:
TS kijkt zo om zich heen als hij de bus in loopt?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:24 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:24 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik herken hem ja!quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:24 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |