Antireclame: het beste is geen lot kopen!quote:
Oftewel al jaren is er niets veranderd...quote:Op zondag 27 december 2009 21:57 schreef FunFair het volgende:
het was weer een kansloze vertoning... volgend jaar kijk ik niet meer, ik erger me elk jaar weer aan de amateuristische uitstraling, uitleg die niet te volgen is, aspecten die voor het gemak vergeten worden, vragen die op meerdere manieren te interperteren vallen en demonstraties waarbij het antwoord amper mee wordt onderbouwt.
Ik heb het overgeslagen dit jaar ten koste van Alberto (dat wil toch wat zeggen). Ik ben de afgelopen twee jaar al tijdens het programma in slaap gevallen. Sinds Wim T het niet meer doet is het al niet leuk meer.quote:Op zondag 27 december 2009 21:57 schreef FunFair het volgende:
het was weer een kansloze vertoning... volgend jaar kijk ik niet meer, ik erger me elk jaar weer aan de amateuristische uitstraling, uitleg die niet te volgen is, aspecten die voor het gemak vergeten worden, vragen die op meerdere manieren te interperteren vallen en demonstraties waarbij het antwoord amper mee wordt onderbouwt.
Waarom lukt het bij het programma Hoe Zo? (of als de naam anders is, zo'n programma met een belg die 2 bnners over de vloer heeft) wel, wat ze bij de nat. wetenschapsquiz gewoon niet voor elkaar krijgen? jammer
Samen met 3 vrienden hebben wij zitten kijken. We hebben echt veel gelachen. Niet te geloven wat een vertoning.quote:Op zondag 27 december 2009 21:57 schreef FunFair het volgende:
Waarom lukt het bij het programma Hoe Zo? (of als de naam anders is, zo'n programma met een belg die 2 bnners over de vloer heeft) wel, wat ze bij de nat. wetenschapsquiz gewoon niet voor elkaar krijgen? jammer
Ja dat viel me toen ook al op.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:33 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Samen met 3 vrienden hebben wij zitten kijken. We hebben echt veel gelachen. Niet te geloven wat een vertoning.
En ik heb nog niemand gehoord over het DWDD-momentje op 01:10:00
http://weblogs.vpro.nl/nwq/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |