Ziekmelden is verzakuh op de sociale werrukplaaaaaaaatsquote:
Ik heb een volledig mbo-certificaat tot messenslijper. Ik heb er 3 jaar over gedaan maar dan heb je ook wel wat. Gelukkig had ik een goede zet gekregen van m'n middelbare school waar ik handvaardigheid, knutselen en metaalbewerking in m'n pakket had!quote:Op zaterdag 28 november 2009 05:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Sinds wanneer mag je met messen spelen op de sociale werkplaats??
Ik moet de hele dag knijpers maken
Ja ik heb knijper maken geleerd op de speciale school waar ik op zatquote:Op zaterdag 28 november 2009 05:31 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik heb een volledig mbo-certificaat tot messenslijper. Ik heb er 3 jaar over gedaan maar dan heb je ook wel wat. Gelukkig had ik een goede zet gekregen van m'n middelbare school waar ik handvaardigheid, knutselen en metaalbewerking in m'n pakket had!
Moet je maar eerder naar bed.quote:Op zaterdag 28 november 2009 07:14 schreef GasTurbine het volgende:
En ik voel me vertyfder dan zojuist.
Heb moed, wij zijn degenen die de economie draaienden houden, heb moed.quote:Op zaterdag 28 november 2009 07:17 schreef Beach het volgende:
Ik voel met je mee.![]()
Zelf ook de hele nacht geen oog dicht gedaan en moet ook op tijd weg
Of toch nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 05:51 schreef hugecooll het volgende:
Dan kruip ik misschien net m'n bed in
Ik ook.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |