quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:53 schreef Qwea het volgende:
Zo dan. Ik heb mn rug "ingetaped" met vet stevig rekverband... en het doet gelijk een stuk minder pijn
Ohw.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee, dat is Rossi van ferrari rood!
Dat was méér dan 24 uur Zwabbermans, dat was zelfs déze week nog en bovendien dat voel ik nu nog.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vorige keer had je toch ook bijna een dag van 24 uur gemaakt?
wil je het toch proberen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat was méér dan 24 uur Zwabbermans, dat was zelfs déze week nog en bovendien dat voel ik nu nog.![]()
Hoe kan ik jou nou weigeren met zo'n smekende blik.quote:
"Dorpsgek"?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:53 schreef Qwea het volgende:
Zo dan. Ik heb mn rug "ingetaped" met vet stevig rekverband... en het doet gelijk een stuk minder pijn
Ah, dat klinkt beterdat bekt beter ja!quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys is een jonge blom![]()
En lievv
Irish Pub, vanavond, 0130u, toiletten rechtsquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt beterdat bekt beter ja!
quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
"Dorpsgek"?![]()
En ik jou maar voor iets liefs nomineren!
Genoteerd!quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Irish Pub, vanavond, 0130u, toiletten rechts
Ben je een kloon van Qwea?quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]Grappjjuhhhhhh
Ik hou van zelfspot!
![]()
Liefffff![]()
Nee, ik ben wezen shoppenquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:31 schreef oh-oh het volgende:
Greys, was je nog naar de dierentuin???
Bad is vol, ik ga nog even een rondje lopen en dan ga ik een uur of langer weken met een van mn nieuwe boeken![]()
![]()
Hahahahaquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Genoteerd!
[..]
Ben je een kloon van Qwea?
Of heb jij me ook al voor dorpsgek genomineerd?
*met tong uit mond in de rondte huppelt*
Helleu!quote:
Ah, goed om te weten!quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:41 schreef trovey het volgende:
Ja, hier....tja als je pas weer 2 jaar op internet zit en de tip pas dit jaar doorkrijgt dat FOK! bestaat
Eigenlijk wel ja. En het helpt echt een stuk. Tis niet weg of over ofzo.. maar ik heb echt een stuk stevigheid nu.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]Dus nu heb je een mooi korsetje aan?
Wel mooi dat het helpt
Kusje terug snolliequote:Op zaterdag 28 november 2009 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Qwea , kusje op je rug kuthoerrrrrrr![]()
Ik ben moei en ga mn bad vol gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |