Fanatiekste nachtbraker: DeZwabberquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:46 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb echt geen idee op wie ik moet stemmen voor die verkiezingenDus bij deze geef ik mijn stem weg
Zeggen jullie maar op wie ik moet stemmen, dan vul ik dat in
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:12 schreef TheYoung1 het volgende:
Ff een filmpje van het blog spammen.... ZOooooooooooooo lief he!!!
Aaah, wat lieffff...
AWWWWWWWW die pootjes OMGquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:12 schreef TheYoung1 het volgende:
Aaah, wat lieffff...
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:12 schreef TheYoung1 het volgende:
Aaah, wat lieffff...
Dat zielige gezichtje en gemiauw er ook bij.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:24 schreef Morretje het volgende:
[..]
Wat heeft dat kleintje zich dat snel aangeleerd.. Cute!!
Hoi Desunoto.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:07 schreef Desunoto het volgende:
Hoi!
quote:
En toen viel mijn internetverbinding er ook nog eens uit.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt te rustig heIedereen is gras maaien, booschappen doen en de kinders naar voetbal brengen ofzo
Geen idee wat hier de gemiddelde leeftijd is.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:17 schreef Desunoto het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd hier eigenlijk?![]()
Kinders naar voetbal brengen?
Ik zeg maar wat, je moet maar niet teveel op mij letten hoor.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:17 schreef Desunoto het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd hier eigenlijk?![]()
Kinders naar voetbal brengen?
Yup, Edna Mode!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:20 schreef Desunoto het volgende:
Jouw UI is toch van dat geweldig vage mens in The Incredibles?
Maar niet de topic-oudste hier.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:26 schreef Loveless85 het volgende:
Greys is oud
Gelukkig dat Rossi weer is opgeknapt.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Het regent hier al heel de dag. Rossi is weer helemaal opgeknapt.
Mijn zaterdag is om na gewerkt te hebben.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Poeh poeh wat een zaterdag.
Rondje stad met de honden, druk druk druk.
Jasje voor Kees gekocht, niks bijzonders, zwart, warm, waterdicht, gewoon functioneel, geen foto's dus.
Boodschappen gedaan, en huppakee, je zaterdag is om
je hebt dan ook nog de hele nacht voor jequote:Op zaterdag 28 november 2009 16:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Mijn zaterdag is om na gewerkt te hebben.![]()
Alhoewel... ik heb meer het gevoel dat mijn zaterdag net begonnen is.
'quote:
HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
overigens ben ik ook even bij de makro geweest, waar de all in one's met touchscreen gedemoed werden
die sufkutten hadden alles gewoon open laten staan, ik zit daar te pielen met admin rechten![]()
heb em afgesteld op een klik na van formatteren, die keuze laat ik aan de volgende bezoeker over![]()
en ik had er de ballen niet voor geen zin in
Hoi Zwabber.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
overigens ben ik ook even bij de makro geweest, waar de all in one's met touchscreen gedemoed werden
die sufkutten hadden alles gewoon open laten staan, ik zit daar te pielen met admin rechten![]()
heb em afgesteld op een klik na van formatteren, die keuze laat ik aan de volgende bezoeker over![]()
en ik had er de ballen niet voor geen zin in
ja, op mijn oude school zaten we ook de hele tijd te kloten, beveiliging zo lek als een mandje was er eigenlijk bijna nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
'
Lieff!
[..]
HAHAHAHAHAGeweldig!
![]()
Zei ik ook tegen mn vriend een aantal jaar terug toen we op mn huidge hogeschool waren. We stonden bij een aantal computers dus ik zo; kijk 's of je er 1 kan hacken.
Bleek geen enkel probleem te zijn
Je hebt gezien hoe vroeg ik er vanochtend uit was he...quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je hebt dan ook nog de hele nacht voor je
vorige keer had je toch ook bijna een dag van 24 uur gemaakt?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je hebt gezien hoe vroeg ik er vanochtend uit was he...
LOLquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, op mijn oude school zaten we ook de hele tijd te kloten, beveiliging zo lek als een mandje was er eigenlijk bijna niet
de hele tijd elkaars computer opnieuw laten opstarten en cd drives open laten gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |