Daar past echt alleen maar deze bij (eerder gepost, maar hij blijft hilarischquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
![]()
Hij pakt net mijn vriend in zijn oor.
Ging er gisteren weer met de keukenrol vandoor
Sloopt per week wel een wcrol
Gooit alles van de tafel wat hij tegenkomt
En ga zo maar door.
En stiekem vinden wij dit best wel leuk.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had je gebeten als een Chihuahuaaaaaaaaaaa
O ja! Doen!quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:10 schreef ferrari_rood het volgende:
De volgende keer maak ik ook zo'n foto.
Ik vind het geluid primaquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Al met al missie geslaagd dus.![]()
Komt er ook nog goed geluid uit zodat je hem écht als MP3 speler ook kan gebruiken? Want daar erger ik me altijd aan bij telefoons bijvoorbeeld... audiokwaliteit is altijd bagger.
De laatste keer dat ik in een Mediamarkt liep was in die van Almere... hadden ze de trap verplaatst. Ik helemaal naar achter lopen en daar staan van "what the..?! trap weg?" dat moet er wel dom uit hebben gezien.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar past echt alleen maar deze bij (eerder gepost, maar hij blijft hilarisch)
[ afbeelding ]
Dat bekt iig. beter als Schumacher.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:04 schreef ferrari_rood het volgende:
We hebben ook een rode (Fire)
Een zwarte (Zorro)
Hadden een witte (Snowy) en toen hij overleed en we een nieuwe kregen moesten we weer een naam verzinnen. Rossi is vernoemd naar de motorcoureur Valentino Rossi. Tijdens de motogp had ik gezegd als Rossi wint noemen we ons nieuwe katje Rossi.
* Pagan voegt methaan toe aan het lijstjequote:
met zulk creatief vermogen komen ze d'r welquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik had een leerling met het briljante idee Snowy2 en een andere dacht dat zijn eigen naam wel kans maakte.
Heb jij wel eens met Schumacher gebekt?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:15 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat bekt iig. beter als Schumacher.
Was je ook bij de 100ste overwinning van Rossi in Assen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi is vernoemd naar de motorcoureur Valentino Rossi. Tijdens de motogp had ik gezegd als Rossi wint noemen we ons nieuwe katje Rossi.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*terugzwaait*quote:
Herkenbaar, ons bulletje maakt heeeel graag confetti.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb je geen kip voor hem? Slecht vrouwtje ben jequote:
Oh wat raar! Dat kan toch nog niet door de beeb komen, of wel?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:18 schreef Morretje het volgende:
Ik kan niet meer met gestrekte benen op de bank zitten..Als ik dan weer opsta krijg ik een enorme steek in m'n rechterbil die uitstraalt naar m'n been.
Het lijkt of iemand me knijpt, maar het gebeurt ook als Ravage er niet is..
Wellus!quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb je geen kip voor hem? Slecht vrouwtje ben je
Ahhhhhhhquote:
Het was meer :quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Wellus!
Ik ga straks wat kipreepjes apart leggen en daar de bbqsaus vanaf likken, voordat de beestjes het krijgen
[..]
Ahhhhhhh
Ai wanna hef tsjikkun!
Moet je je ogen eens open doenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
*heeft niet zoveel verstand van wanneer je iets ziet*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |