quote:again some tears today, why do my eyes leave tears for him... he doesn't deserve mine ???
22, dat ben ik over 5 jaarquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jou ook hooren Briggy idem !
![]()
22
. Dat waren nog eens tijden. Uit de tijd dat witte sportsokken nog hip waren..
Moet rijdenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog een derde helft. Tsja, dat laatste is helemaal waar. Misschien hebben ze wel een collectieve off-day
Ik mis iets?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:51 schreef Barney_Stinson het volgende:
Leuk dat er nog iemand is die woorden aan mij vuil maakt:
[..]
Hm, is dat een nieuw liedje? Mooie titel. Nog nooit gehoord. Ik ga zeker luisteren hoe 't klinkt!quote:
Hallo! nummer 1 is geniaalquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:51 schreef Noortje. het volgende:
Rudy's Guilty Pleasure: Enya – Orinoco Flow
Kings Of Leon – Sex On Fire
Dizzee Rascal – Dirty Cash
Primal Scream – Rocks
Florence And The Machine – You've Got The Love
Queens Of The Stone Age – Little Sister
Anouk – Woman
Flinke Namen – Wolken
Live Request
John Mayer – Waiting On The World To Change (live bij Claudia, 2006)
Elbow – One Day Like This (Pinkpop 2009)
Tenacious D – Tribute (live bij 3FM, 2003)
Symon – Cut Me Loose
The Killers – Mr BrightsideAllemaal goede muziek.
Berichtje van iemand die mij niet zo lief meer vindt op twitterquote:
Er zijn wel een pallet toffe remixes van te vindenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In For The Kill is dat. Vreselijk hoog gezongen. Ik vind het dramatisch.
Dat was ik 7 jaar geledenquote:
Als de zang dan maar niet is te horen zal het wel tof zijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Er zijn wel een pallet toffe remixes van te vinden
Ik 3 jaar geleden alweerquote:
Ik ben normaal de persoon die tot sluitingstijd blijftquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mental support van je mede ploeggenoten moet ook niet worden onderschat
Blijf nog even 10 minuten en dan weet ik zeker dat je dan zegt: die plaat ken ik en is echt mooi !!!quote:
Ochjee.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:52 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Berichtje van iemand die mij niet zo lief meer vindt op twitter
uuhhm, okayquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:54 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Ik ben normaal de persoon die tot sluitingstijd blijft
*kras*
Tot zo !quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:55 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb nog nooit zo lang over een Donald Duck gedaan.Trusten.
Lief hequote:
quote:maar sorry dat je dit doet voor de feestdagen.. kerst, mijn kerstmis
Stuur morgen maar een YT linkje.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Blijf nog even 10 minuten en dan weet ik zeker dat je dan zegt: die plaat ken ik en is echt mooi !!!
En morgenavond verjaardag, dus misschien is het goed dat ik in meer of mindere mate nuchter ten tonele verschijn.quote:
Hoop dat ik het niet vergeetquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Stuur morgen maar een YT linkje.
Kan je dan mooi de "schade" inhalenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:58 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
En morgenavond verjaardag, dus misschien is het goed dat ik in meer of mindere mate nuchter ten tonele verschijn.
He's backquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
is giel er weer voor de freaknacht, anders schakel ik pas in bij Ekdom.
Mag hopen dat er dit keer wel bier in de koelkast ligtquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan je dan mooi de "schade" inhalen. Wel beter idd om dan enigzins nuchter te verschijnen
.
Misschien wel alcohol vrij bierquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:00 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Mag hopen dat er dit keer wel bier in de koelkast ligt
Hebikietsgemist?quote:
Alcohol vrij is als sex met een oud vrouwtjequote:Op zaterdag 28 november 2009 00:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ranzig iddRudy's Guilty Pleasure: Enya – Orinoco Flow
Nu gaat 'ie hard !
Huh?!quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:03 schreef TheZapster het volgende:
GODVERDOMME WAT HAAT IK DIT NUMMER![]()
![]()
![]()
![]()
Zzzzzzzzzzzap!quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:03 schreef TheZapster het volgende:
![]()
![]()
![]()
Whehequote:Op zaterdag 28 november 2009 00:04 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Alcohol vrij is als sex met een oud vrouwtje
Rustig, adem in, adem uit, en kom lekker in de flowquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:03 schreef TheZapster het volgende:
![]()
![]()
![]()
Waarom mis ik dat nu weerquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kwam niet helemaal lekker uit zijn woorden
Ok, maar Kate heeft genoeg nummersquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wuthering Heights is volgens mij al een keer guilty please geweest.
Het lijkt erop maar het smaakt totaal anders *ril*quote:
't is in elk geval ubber ranzigquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:05 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Het lijkt erop maar het smaakt totaal anders *ril*
quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:03 schreef TheZapster het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zeker niet.quote:
Any minute now is zooooooo gruwelijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:07 schreef derrudy_kevin het volgende:
even mezelf pluggen: maandag as ben ik van 23-00u een uur lang te horen op Studio Brussel! Ga er mijn favoriete Soulwax-platen draaien..
http://www.stubru.be/steljevraagaansoulwax
quote:
Ik ga er zoveel van etenquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:11 schreef Brennel het volgende:
Jammer dat je van bier zoveel moet pissen.
Eensquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:11 schreef Brennel het volgende:
Jammer dat je van bier zoveel moet pissen.
Hoop dat Siska er weer in komtquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Over Studio Brussel gesproken: maandag wordt bekend welke drie DJ's in het kader van Music for Life in Gent mogen overnachten.
Wowquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoop dat Siska er weer in komt![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ook.quote:
Hallo zeg!quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoop dat Siska er weer in komt![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat is muziek.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is in elk geval ubber ranzig![]()
Sex on Fire
'Nieuwe muziek' zeggen ze dan...quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:13 schreef -Hans- het volgende:
Dizzee Rascal was even out of inspiration?
Echt, zeer vermoeid wat die gast allemaal loopt te rappen. Aardig jatwerk.. ben er niet zo weg vanquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:14 schreef Brennel het volgende:
[..]
'Nieuwe muziek' zeggen ze dan...
En anders kun je ook nog zappen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hallo zeg!. Die mag wel in het GH @ Grote Markt
.
Ik schrans zo 3 broodjes hamburger met gemak wegquote:
Ze mag ook wel in mijn glazen huisquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hallo zeg!. Die mag wel in het GH @ Grote Markt
.
Zappen zeker wetenquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En anders kun je ook nog zappen.
Ik moet jullie overigens vertellen dat ik naast vrijdag de 18e ook compleet afwezig ben op zaterdag de 19e.
Whahaquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:16 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Ze mag ook wel in mijn glazen huis
Mijn record is 12 broodjes shoarmaquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:16 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Ik schrans zo 3 broodjes hamburger met gemak weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |